Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2021-02-22-001743-a ● d93485b94ed149b78c3ec59585a7bdbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Контактна особа: |
Муха Валентина Олександрівна +380362635165 RSHEU@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62100 шт
Віник березовий (вищого ґатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
200 шт
Совок з довгою ручкою оцинкований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224350-6 — Совки
170 шт
Совок з короткою ручкою металевий алюмінієвий ( для сипучих матеріалів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224350-6 — Совки
200 шт
Совок поліпропіленовий для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224350-6 — Совки
87 шт
Віник сорго
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету, власні кошти підприємстваОплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання партії Товару на склад Покупця. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 15:37 |
Проект договору-зі змінами 010421.docx | |
01 квітня 2021 15:37 |
ТД віники_ совки зі змінами 010421.docx | |
01 квітня 2021 15:37 |
Зміни до ТД 010421.docx | |
09 березня 2021 17:08 |
Проект договору-зі змінами.docx | |
09 березня 2021 17:08 |
ТД віники_ совки зі змінами.docx | |
09 березня 2021 17:08 |
Зміни до ТД.docx | |
22 лютого 2021 13:23 |
проєкт договору .docx | |
22 лютого 2021 13:23 |
ТД віники_ совки.docx |
01 квітня 2021 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2021 15:37 |
Проект договору-зі змінами 010421.docx
|
||||||
01 квітня 2021 15:37 |
ТД віники_ совки зі змінами 010421.docx
|
||||||
01 квітня 2021 15:37 |
Зміни до ТД 010421.docx
|
||||||
09 березня 2021 17:08 |
Проект договору-зі змінами.docx
|
||||||
09 березня 2021 17:08 |
ТД віники_ совки зі змінами.docx
|
||||||
09 березня 2021 17:08 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
22 лютого 2021 13:23 |
проєкт договору .docx
|
||||||
22 лютого 2021 13:23 |
ТД віники_ совки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-001743-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3238518089
Дата подання: 19 квітня 2021 15:44
Вимога щодо скасування Протоколу про визначення Переможцем ФГ "Житниця"
Суть Вимоги Викладене у Додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2021 16:28
Діяльність Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг спрямована на максимальне забезпечення потреб громади міста та здійснюється згідно з принципами ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» (ЄДРПОУ 32922791).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників.
Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- склад площею мінімум 80 кв.м;
- транспортні засоби мінімум 2 шт,
необхідної для постачання предмету закупівлі (транспорт власний, або орендований, або договори укладені з транспортними компаніями на транспортні послуги, тощо). Скановані копії оригіналів підтверджуючих документів обов’язково надаються учасником у складі тендерної пропозиції (або договори оренди, або інші документи, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально технічною базою). У разі якщо учасником надано договори укладені з транспортними компаніями, договори оренди, тощо строк дії документів має бути не менше остаточного терміну постачання товару.
Інша інформація відмінна від даних про наявність складу та транспортних засобів від учасників процедури закупівлі не вимагалася.
Водночас інформуємо, що згідно з п.1.4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації».
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало підтвердження щодо наявності складу площею 1121,1 кв.м та двох транспортних засобів.
Згідно з частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме:
відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону;
відсутність підстав для відхилення, встановлених статтею 17 Закону;
відповідність умовам технічної специфікації, встановлених статтею 23 Закону та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій зазначений у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (пункт 9 частина 1 стаття 17) визначено, яка саме інформація перевіряється замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:
інформація передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), тобто «інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності»,
На виконання зазначеної норми закону в тендерній документації встановлена відповідна вимога до учасника процедури закупівлі (п.1.1.9 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовник під час проведення процедури, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель та не допускає до штучного чи формального обмеження кола учасників процедури закупівель для подальшого визначення переможця торгів.
У зв’язку з викладеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг № 276 від 16.04.2021 р. про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-001743-a - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» (ЄДРПОУ 32922791)
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників.
Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- склад площею мінімум 80 кв.м;
- транспортні засоби мінімум 2 шт,
необхідної для постачання предмету закупівлі (транспорт власний, або орендований, або договори укладені з транспортними компаніями на транспортні послуги, тощо). Скановані копії оригіналів підтверджуючих документів обов’язково надаються учасником у складі тендерної пропозиції (або договори оренди, або інші документи, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально технічною базою). У разі якщо учасником надано договори укладені з транспортними компаніями, договори оренди, тощо строк дії документів має бути не менше остаточного терміну постачання товару.
Інша інформація відмінна від даних про наявність складу та транспортних засобів від учасників процедури закупівлі не вимагалася.
Водночас інформуємо, що згідно з п.1.4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації».
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало підтвердження щодо наявності складу площею 1121,1 кв.м та двох транспортних засобів.
Згідно з частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме:
відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону;
відсутність підстав для відхилення, встановлених статтею 17 Закону;
відповідність умовам технічної специфікації, встановлених статтею 23 Закону та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій зазначений у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (пункт 9 частина 1 стаття 17) визначено, яка саме інформація перевіряється замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:
інформація передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), тобто «інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності»,
На виконання зазначеної норми закону в тендерній документації встановлена відповідна вимога до учасника процедури закупівлі (п.1.1.9 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовник під час проведення процедури, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель та не допускає до штучного чи формального обмеження кола учасників процедури закупівель для подальшого визначення переможця торгів.
У зв’язку з викладеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг № 276 від 16.04.2021 р. про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-001743-a - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» (ЄДРПОУ 32922791)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-22-001743-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3238518089
Дата подання: 13 березня 2021 16:08
Дата подання: 13 березня 2021 16:08
Дискримінаційні умови Тендерної документації, за результатами внесених Змін до Тендерної Документації
Суть скарги викладене у Додатку
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 19:37
рішення від 17.03.2021 №5261+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 19:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 №6161.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 18:41
рішення від 26.03.2021 №6161.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг по розгляду Рішення №6161-р/пк-пз від 26.03.2021р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги фізичної особи підприємця Гікави Анни Миколаївни (ЄДРПОУ 3238518089) вирішено:1. Заперечити наявність порушення Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг вимоги Закону, щодо надання АМКУ пояснення по суті скарги згідно Рішення №6161-р/пк-пз від 26.03.2021 р. Звернути увагу на те , що листом від 17.03.2021р № 20-29/03-3813-пз Колегією було запропоновано надати пояснення по суті Скарги. Згідно абзацу 4 частини16 статті 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші особи протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту повинні надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедур закупівель. Також, згідно статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тендерним комітетом Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг в електронній системі закупівель було надано пояснення по суті скарги 22.03.2021р яке свідчить про те , що Замовником не було порушено термінів подання пояснення по суті Скарги.
2. Прийняти до виконання Рішення АМКУ №6161-р/пк-пз від 26.03.2021 р та внести зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2021-02-22-001743-а (Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування).
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 15:50
Номер скарги: UA-2021-02-22-001743-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3238518089
Дата подання: 26 квітня 2021 14:23
Дата подання: 26 квітня 2021 14:23
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2021 13:15
рішення від 28.04.2021№9342+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 13:14
інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10470.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 20:25
рішення від 12.05.2021 №10470.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 17:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЖИТНИЦЯ" |
494 990,00
UAH з ПДВ
|
451 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНОВАЛОВА АНЖЕЛІКА ВОЛОДИМИРІВНА |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
451 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП МЕДУНКА |
580 930,00
UAH з ПДВ
|
463 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА |
522 706,00
UAH з ПДВ
|
522 706,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НІКАРЕМСТРОЙ" |
728 198,40
UAH з ПДВ
|
728 198,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЖИТНИЦЯ" #32922791 |
Переможець |
451 989,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:01
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 10:42
|
Договір | укладений |
24 травня 2021 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання бюджетних зобов`язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |