Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля харчова
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-22-001161-c ● 5b4b7dada47a4022b8a401a6fe9a9b08
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ЛІЦЕЙ № 1 с. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА» БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42985994 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна , Київська обл., Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, буд. 34-Б |
Контактна особа: |
Мишкіна Тетяна Миколаївна +380444000000 litzey1ppborschagivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 кг
Картопля харчова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08129, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Петропавлівська Борщагівка вул.Паркова 34-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 12:32 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.pdf | |
22 лютого 2021 12:32 |
Оголошення-картопля.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер: Картопля харчова
Дата подання: 24 лютого 2021 17:55
Дата відповіді: 25 лютого 2021 15:27
ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. 1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, виконаних в 2016-2020 роках у кількості не менше 5(п’яти) договорів з продажу /постачання риби свіжомороженої для потреб дитячих садочків та шкіл, що підтвердить досвід з продажу та постачання протягом п’яти років. 2. Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості не менше 5(п’яти),що зазначені в довідці у повному обсязі) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору ,з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору) та надати оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук ,про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність зауважень. Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон), який набрав чинності 20.10.2019 та введено в дію 19.04.2020, та на підставі листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Щодо спрощених закупівель» № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. (таб.1) повідомляємо: Замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника. Замовник не вважає надмірними та дискримінаційними умови щодо зазначених Вами зауважень, оскільки дана закупівля має забезпечити якісне харчування дітей відповідно до Закону України "Про освіту".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Рішення скасоване |
125 875,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 14:58
|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Відхилено |
125 875,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:20
|
ФОП КОВАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2229003334 |
Переможець |
126 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 19:17
|
ду33.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 19:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 10:05
|
35_33_21Т.PDF | зміни до договору |
24 березня 2021 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35/33-21Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |