Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля харчова
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-22-001161-c 5b4b7dada47a4022b8a401a6fe9a9b08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мишкіна Тетяна Миколаївна

+380444000000 litzey1ppborschagivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ЛІЦЕЙ № 1 с. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА» БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42985994
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, буд. 34-Б
Контактна особа: Мишкіна Тетяна Миколаївна
+380444000000
litzey1ppborschagivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2021 13:46
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 кг
Картопля харчова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Петропавлівська Борщагівка вул.Паркова 34-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 12:32
ДОДАТОК 4 Проект договору.pdf
22 лютого 2021 12:32
Оголошення-картопля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер: Картопля харчова
Дата подання: 24 лютого 2021 17:55
Дата відповіді: 25 лютого 2021 15:27
ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. 1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, виконаних в 2016-2020 роках у кількості не менше 5(п’яти) договорів з продажу /постачання риби свіжомороженої для потреб дитячих садочків та шкіл, що підтвердить досвід з продажу та постачання протягом п’яти років. 2. Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості не менше 5(п’яти),що зазначені в довідці у повному обсязі) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору ,з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору) та надати оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук ,про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність зауважень. Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон), який набрав чинності 20.10.2019 та введено в дію 19.04.2020, та на підставі листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Щодо спрощених закупівель» № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. (таб.1) повідомляємо: Замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника. Замовник не вважає надмірними та дискримінаційними умови щодо зазначених Вами зауважень, оскільки дана закупівля має забезпечити якісне харчування дітей відповідно до Закону України "Про освіту".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 146 250,00
UAH з ПДВ
125 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 149 000,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:06
Електронний підпис
02 березня 2021 15:04
Лист скасув. СЕС.PDF
02 березня 2021 15:04
15 Водійські посвідчення.pdf
02 березня 2021 15:04
13 Медичні книги працівн..pdf
02 березня 2021 15:04
1 Довідка МТБ.pdf
02 березня 2021 15:04
4 Лист відгук лікарня 10.PDF
02 березня 2021 15:04
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 березня 2021 15:04
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
02 березня 2021 15:04
8 Довідка з банку-24.02.pdf
02 березня 2021 15:04
7 Довідка 4-ОПП.PDF
02 березня 2021 15:04
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2021 15:04
5 Довідка ПДВ.PDF
02 березня 2021 15:04
4 Св-во про держ.р.pdf
02 березня 2021 15:04
3 Витяг-22.02.21.PDF
02 березня 2021 15:04
2 Виписка.PDF
02 березня 2021 15:04
1 Статут 2019.pdf
02 березня 2021 15:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 16:44
Електронний підпис
02 березня 2021 16:43
паспорт Коваль 1_2_Код .pdf
02 березня 2021 16:43
Витяг з ЄДРПОУ Коваль АВ.pdf
02 березня 2021 16:43
Реєстрація потужностей.pdf
02 березня 2021 16:43
Договір субаренди.pdf
02 березня 2021 16:43
Довідка транспорт.pdf
02 березня 2021 16:43
Медкнижка Коваль.pdf
02 березня 2021 16:43
Довідка обладнання.pdf
02 березня 2021 16:43
Всі аналогічні.pdf
02 березня 2021 16:43
Довідка працівники.pdf
02 березня 2021 16:43
Дезінфекція ФОП Коваль.pdf
02 березня 2021 16:43
Техпаспорти ФОП.pdf
02 березня 2021 16:43
Пропозиція картопля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ФОП КОВАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Рішення скасоване 125 875,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 14:58
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Відхилено 125 875,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:20
ФОП КОВАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2229003334
Переможець 126 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:51

Документи

09 березня 2021 15:19
Електронний підпис

Документи

12 березня 2021 15:17
Електронний підпис
12 березня 2021 15:01
протокол

Документи

17 березня 2021 10:51
Електронний підпис
17 березня 2021 10:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2229003334
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 10:51
Електронний підпис
17 березня 2021 10:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:17
ду33.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:05
35_33_21Т.PDF зміни до договору
24 березня 2021 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35/33-21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 209,77
UAH