Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Consumables for hemodialysis: NK 024: 2019 "Classifier of medical devices": 47072 - Dialyzer for hemodialysis with hollow fibers, disposable, 34999 - Set of tubes for hemodialysis, disposable, 12741- Hemodialysis needle, 35849 - Hemodialysis concentrate
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СТРИЙСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01107970 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська область обл., Стрий, ВУЛИЦЯ С.ПЕТЛЮРИ, будинок 72 |
Контактна особа: |
Височан Богдана Іванівна 0324599444 LIKB_STRYJ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Utility enterprise of Stryi district council of Lviv region "Stryi district hospital" |
National ID: | 01107970 |
Contact point: |
Vysochan Bogdana 0324599444 LIKB_STRYJ@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 лютого 2021 10:59 |
Enquiries until: | 15 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 11 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється замовником протягом 30 кал. днів після поставки Товару, а у разі відсутності фінансування – після поставки товару, по мірі надходження фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 15:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
17 березня 2021 15:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
17 березня 2021 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 15:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
17 березня 2021 15:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000029 ● f4f6c68183ed47a19a324641bc8478f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.05.2021 № 340
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.05.2021 № 340.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-22-000834-a, 22.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-15 17:31:47
пояснення
На Ваш моніторинг UA-M-2021-05-25-000029 повідомляємо, що на титульній сторінці тендерної документації зазначено, що Височан Богдана Іванівна є уповноваженою особою, вказано тел. (03245) 99-4-44., e-mail: Bogdana.10@ukr.net. Повідомляємо, що документація складена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно даних сайту ЦЗО: Тип підпису Удосконалений, Сертифікат Кваліфікований. Відповідно вимог ТД пропозиція повинна містити кваліфікований електронний підпис. Також звертаємо увагу, що до закінчення 2021 року учасники мають право накладати на пропозицію КЕП або УЕП відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та ЗУ “Про довірчі електронні послуги” де нормативно було встановлено, що всі сертифікати (документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність ключа підписувачу), випущені після 7 листопада 2018 року, прирівнюються до кваліфікованих, тому вони лишаються кваліфікованими і на сьогодні. Заміна сертифікатів має відбуватися планово, в залежності від закінчення їхнього строку дії. Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Лінк - Медитал» та ТОВ «Індекс» відповідає вимогам документації.
Щодо твердження про неподання інформації про відсутність підстави передбаченої п.8 ст.17, а саме учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура, то зазначена інформація міститься у відкритих реєстрах, тому Замовник не вимагає надання підтвердження по цих пунктах, а перевіряє самостійно, про що зазначено в ст. 17 Закону та документації.
Враховуючи вищенаведене Замовником не порушено вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашої вимоги здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 2 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ТОВ «Лінк - Медитал» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України то повідомляємо, що відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Також повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Висновок аудиторів щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору.
Замовник звернувся до ТОВ «Лінк – Медитал» з прохання розірвати договір, але отримав відмову в зв’язку з виконанням Постачальником своїх зобов’язань та відсутності підстав для розірвання договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СТРИЙСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01107970 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область обл., Стрий, ВУЛИЦЯ С.ПЕТЛЮРИ, будинок 72 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ІНДЕКС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 15:50
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" |
10 994 776,29
UAH з ПДВ
|
10 803 588,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНДЕКС |
10 956 138,47
UAH з ПДВ
|
10 956 138,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" #37202693 |
Переможець |
10 803 588,22
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:04
|
Додаткова угода 1 до договору 32 04.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:03
|
1_Додаткова угода 1 до договору 32 04.pdf | укладений |
28 липня 2021 21:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 10:17
|
договір гемодіаліз5.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
договір гемодіаліз.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
договір гемодіаліз1.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
договір гемодіаліз2.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
договір гемодіаліз4.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
договір гемодіаліз3.PDF | укладений |
20 квітня 2021 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі в залежності від фінансування видатків |
Номер договору про закупівлю: | 32/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |