Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electricity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 33073442 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська область обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА |
Контактна особа: |
Жалдак Віталій Володимирович VZHALDAK@LWO.AERO |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE "DANYLO HALYTSKYI INTERNATIONAL AIRPORT "LVIV" |
National ID: | 33073442 |
Contact point: |
Zhaldak Vitaliy VZHALDAK@LWO.AERO |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 23 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 22 лютого 2021 10:15 |
Enquiries until: | 24 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 23 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 234 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює розрахунок на підставі виставленого Постачальником електричної енергії рахунка на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника протягом 5 операційних днів з дня отримання рахунку у розмірі 100% вартості використаного обсягу споживання електричної енергії за один розрахунковий період | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 19:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 19:24 |
Перелік змін до тендерної документації від 26.03.2021.docx | |
26 березня 2021 19:24 |
Тендерна документація - редакція від 26.03.2021.docx | |
26 березня 2021 19:24 |
Проект договору - редакція від 26.03.2021.docx | |
25 березня 2021 17:52 |
Перелік змін до тендерної документації від 25.03.2021.docx | |
15 березня 2021 18:20 |
Перелік змін до тендерної документації від 15.03.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
На підставі наведеного вище звертаємось до вас щодо усунення дискримінаційних та надмірних умов у тендерній документації та повідомляємо наступне.
1) Відповідно до пунктів 9.1 та 9.2 додатку 2 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформації з підтверджуючими документами щодо наявності центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного структурного підрозділу/посадової особи саме на території Львівської області.
Зазначена умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію на торгах, адже прийняти участь зможуть лише ті учасники, які мають центр обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного структурного підрозділу/посадової особи саме на території Львівської області.
Наголошуємо, що відповідно до Правил роздрібного ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 не передбачено ні обов’язку ні навіть рекомендацій щодо наявності центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного структурного підрозділу/посадової особи на території усіх областей чи за місцем знаходження Споживача.
Отже на нашу думку умова тендерної документації щодо необхідності надання інформації з підтверджуючими документами щодо наявності центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного структурного підрозділу/посадової особи саме на території Львівської області є дискримінаційною та такою, що суперечить чином законодавству, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» та Правилам роздрібного ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Таким чином зазначена вище умова повинна бути виключена з тендерної документації.
2) Відповідно до пунктів 9.1 та 9.2 та 9.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено необхідність надання довідок від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Наголошуємо, що на даний момент в Україні зареєстровано 35 ОСР (Оператор системи розподілу).
Отримання довідок від усіх ОСР по суті є неможливим, адже зазначені суб’єкти не зобов’язані надавати таку інформацію і надають її на власний розсуд. Таким чином виконання такої умови тендерної документації залежить від третіх осіб, що ставить під ризик участь більшість учасників, зокрема, і нашу компанію, яка так і не отримала будь-якої відповіді від окремих операторів системи розподілу.
Отже на нашу думку умова тендерної документації щодо необхідності надання довідок від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» та Правилам роздрібного ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Таким чином зазначена вище умова повинна бути виключена з тендерної документації.
3) Відповідно до пункту 9.4 додатку 2 до тендерної документації передбачено - Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Відповідно до пункту 9.6. додатку 2 тендерної документації передбачено - «Відповідно до підпункту 2 пункту 2.6. глави 2 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися технологічних вимог та забезпечити інформаційну безпеку та кібербезпеку засобів провадження ліцензованої діяльності (інформаційно-телекомунікаційних систем, автоматизованих систем управління тощо), а також інформації, яка використовується ліцензіатом під час провадження ліцензованої діяльності, з урахуванням визначених законодавством вимог.
На підтвердження можливості учасника належним чином забезпечити інформаційну безпеку та кібербезпеку засобів провадження ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії, Учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», виданий на ім’я учасника, термін дії якого не може бути меншим ніж термін виконання зобов'язань за договором, який буде укладено за результатами даної закупівлі. Сфера діяльності на яку поширюється сертифікована система управління повинна включати постачання електричної енергії».
Повідомляємо, що «Електрична енергія (09310000 – 5) не підлягає обов’язковій сертифікації Україні у зв’язку з втратою з 01.01.2018 року чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 №46-93.
Враховуючи наведене, наголошуємо, що такі умови тендерної документації направлені на звуження кола учасників, що є неприпустимим, дискримінаційним та таким, що суперечить основним принципам, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі».
Також, обов’язкової наявності у Постачальника сертифікатів ISO/IEC 27001:2015 та ISO 9001:2015 не передбачено і галузевим законодавством, зокрема, і Правилам роздрібного ринку електричної енергії.
Отже на нашу думку умова тендерної документації є такою, що суперечить чином законодавству, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» та Правилам роздрібного ринку.
Таким чином зазначена вище умова повинна бути виключена з тендерної документації.
4) Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації передбачено обов’язок для учасника скласти довідку про працівників за формою, що містить перелік з 8 посад, зокрема, керівника інформаційно-консультаційного центру або особа, яка виконує функції ІКЦ із стажем роботи у галузі енергетики повинен становити не менше 5 років, а особи яка виконує функції ІКЦ – не менше 3-х років.
Повідомляємо, що зазначена умов тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників лише тими Постачальниками, які мають у штаті працівників саме з зазначеними у довідці посадами, зокрема, керівника інформаційно-консультаційного центру або особа, яка виконує функції ІКЦ із стажем роботи у галузі енергетики повинен становити не менше 5 років, а особи яка виконує функції ІКЦ – не менше 3-х років.
Наголошуємо на тому, що жоден Постачальник не зобов’язаний, згідно з галузевим законодавством (зокрема, згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії), мати працівників саме із зазначеними посадами або посадових осіб, які виконують окремі функції, що зазначені довідці за формою додатку 3 до тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що для постачання електричної енергії взагалі не передбачено окремих вимог щодо наявності такої кількості працівників та відповідно працівників на таких посадах.
Отже на нашу думку умова тендерної документації є такою, що суперечить чином законодавству, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» та Правилам роздрібного ринку.
Таким чином зазначена вище умова повинна бути виключена з тендерної документації.
5) Відповідно до додатку 3 до тендерної документації передбачено необхідність надання фінансової звітності за останній звітній рік, які підтверджують, що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж 23350000.00 грн.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тобто виходячи з наведеної вище норми Замовник не може вимагати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Однак виходячи з умови додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасника не менше ніж 23350000.00 грн (отже це може бути і 24, 25, 30 і так далі мільйонів гривень). Звертаємо вашу увагу, що очікувана вартість складає 24 000 000, 00 грн. Таким чином Замовник вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасника, що більшим за очікувана вартість.
Таким чином зазначена вище норма суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
6) Також звертаємо вашу увагу на можливу технічну помилку, яка унеможливлює заключення договору. Відповідно до пунктів 6, 8.2 та 8.3 передбачено, зокрема, наступне «У разі необхідності отримання Документів в паперовому вигляді Споживач може отримати у Постачальника, звернувшись в структурний підрозділ Постачальника за адресою Львівська область, м.Львів, вул.Шевченка 1.»
Тобто виходячи з наведеного у Постачальника повинен бути структурний підрозділ не лише у м. Львові а ще й за конкретною адресою – «Львівська область, м.Львів, вул.Шевченка 1».
Зазначена помилка (можливо і не помилка) унеможливлює укладення договору з Постачальниками, які не мають структурного підрозділу за адресою Львівська область, м.Львів, вул.Шевченка 1.
Таким чином просимо внести зміни до тендерної документації.
Окремо хочемо зауважити, що Замовник чомусь знехтував галузевим законодавством у сфері постачання електричної енергії та встановив умови у тендерній документації, які не передбачені ні Правилами роздрібного ринку електричної енергії ні іншими нормативно-правовими актами, знехтувавши чинними вимогами до усіх постачальників, які в обов’язковому порядку повинні бути ними дотримані. До таких обов’язкових вимог до Постачальників можна віднести:
- наявність укладених учасником всіх необхідних договорів, передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії»;
- підтвердження надання ОСП фінансових гарантій виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії у відповідності до п.6.1.1. Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307;
- підтвердження не надсилання повідомлення про припинення участі на ринку електричної енергії відповідно до п. 1.6 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307, та не має намір припинити участь на ринку електричної енергії;
- підтвердження щодо забезпечення відповідності власного апаратного та програмного забезпечення вимогам системи управління ринком, а також встановлення відповідного комп'ютерного і мережевого обладнання, що дозволить здійснювати обмін даними між АР і АКО та учасником ринку згідно з вимогами п. 1.12.3 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307;
- підтвердження відсутності «дефолтного» чи «недефолтного» статусу.
Такі умови могли б унеможливити участь недобросовісних Постачальників.
Також звертаємо вашу увагу на те, що умови тендерної документації передбачено 100% післяоплату предмету закупівлі. Враховуючи об’єми закупівлі Постачальник повинен мати значні кошти для закупівлі електричної енергії наперед, отже учасник повинен підтвердити свою платоспроможність та відсутність заборгованості, зокрема перед банками. Для підтвердження платоспроможності та відсутності заборгованості доцільно було б передбачити необхідність надання довідки з ДФС в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку та довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність заборгованості.
Враховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації задля усунення дискримінаційних умов та встановлення умов, що унеможливлюють участь недобросовісних учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000036 ● f346dda9204a43c2b1ba4677885936d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:33 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
44 UA-2021-02-22-000524-a 22.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-22-000524-a від 23 червня 2021 року вирішили: 1. При розміщенні оголошень про проведення відкритих торгів в майбутньому зазначали більш розширену інформацію. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень та аргументовані заперечення до висновку шляхом завантаження копії даного протоколу.
2021-06-29 16:00:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 33073442 |
Місцезнаходження: | Україна, Львівська область обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Стейбл Енерджі | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 17:18
|
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" |
17 712 000,00
UAH з ПДВ
|
17 712 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
23 220 000,00
UAH з ПДВ
|
23 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Стейбл Енерджі |
23 328 000,00
UAH з ПДВ
|
23 328 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" #42092130 |
Переможець |
17 712 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 16:09
|
2021-05-05 ОД_2021_05_05_1 du2.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 16:09
|
2021-05-05 ОД_2021_05_05_1 du2 dod 1.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:06
|
2021-05-05 ОД_2021_05_05_1 du1 (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:06
|
2021-05-05 ОД_2021_05_05_1 du1 dod 1 (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:50
|
2021-05-05 ОД_2021_05_05_1.pdf | укладений |
07 травня 2021 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням ціни на ринку в бік збільшення, на підставі п.2 ч.5 Статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п.5.4.2. Договору, сторони вирішили викласти п.5.2. в наступній редакції: "5.2. Ціна за 1 кВт.год електричної енергії за цим договором становить 1.77048 (одна грн. 77.048 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 0.354096 грн, разом з ПДВ - 2.124576 грн (дві грн 12.4576 коп) Ціна складається з: Ц = Цв + Цосп + Цпосл. + ПДВ Ц(2.124576)=Цв (1.43655) + Цосп (0.29393) + Цпосл (0.04) + ПДВ (0.354096) Ц - ціна за одиницю електроенергії, грн за 1кВт*год. (з ПДВ); ЦВ – вільна ціна електричної енергії, що була підписана на момент укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни товару в Договорі грн/кВт*год (без урахування ПДВ); ЦОСП. – базовий тариф на послуги з передачі електричної енергії, що був встановлений відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), на дату укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни товару в Договорі грн/кВт*год (без урахування ПДВ); ЦПОСЛ. – тариф Постачальника електроенергії грн/кВт*год (без урахування ПДВ). ПДВ – податок на додану вартість Ціна за 1 кВт.год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу. Постачальник є стороною, відповідальною за баланс своїх споживачів відповідно до положень «Правил ринку», витрати на врегулювання небалансів на балансуючому ринку електричної енергії покладаються на Постачальника та окремо Споживачем не оплачуються" |
Номер договору про закупівлю: | ОД/2021/05/05/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із коливанням ціни на ринку в бік збільшення, на підставі п. 2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились викласти п. 5.2. в наступній редакції «Ціна за 1 кВт.год електричної енергії за цим договором становить 1,8505 (одна грн. 85,05 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ - 0,3701 грн., разом з ПДВ – 2,2206 грн. (дві грн. 22,06 коп.) Ціна складається з: Ц = ЦВ + ЦОСП + Ц ПОСЛ. + ПДВ Ц (2,2206) = ЦВ (1,51657) + ЦОСП (0,29393) + Ц ПОСЛ. (0,04) + ПДВ (0,3701) Ц - ціна за одиницю електроенергії, грн за 1кВт*год. (з ПДВ); ЦВ – вільна ціна електричної енергії, що була підписана на момент укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни товару в Договорі грн/кВт*год (без урахування ПДВ); ЦОСП. – базовий тариф на послуги з передачі електричної енергії, що був встановлений відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), на дату укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни товару в Договорі грн/кВт*год (без урахування ПДВ); ЦПОСЛ. – тариф Постачальника електроенергії грн/кВт*год (без урахування ПДВ). ПДВ – податок на додану вартість Ціна за 1 кВт.год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу. Постачальник є стороною, відповідальною за баланс своїх споживачів відповідно до положень «Правил ринку», витрати на врегулювання небалансів на балансуючому ринку електричної енергії покладаються на Постачальника та окремо Споживачем не оплачуються» та Додаток №1 «Договірні обсяги закупівлі електричної енергії» до Договору виклали у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди» |
Номер договору про закупівлю: | ОД/2021/05/05/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |