Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351618 |
Вебсайт: | http://vilhovecka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
Контактна особа: |
ЦІРИК Василь Михайлович +380973913346 vilhivci1986@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2021 00:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 17 687 693,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 438,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88438.46 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | пункт 3.10. проекту Договору підряду: Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2021 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2021 17:21 |
ТД_реконструкцiя_шкільного майданчика с.Добрянське_2021 рік з змінами.doc | |
06 березня 2021 17:21 |
Відповідь на питання.doc | |
20 лютого 2021 00:15 |
ЕВ_реконструкція шкільного стадіону с.Добрянське_сторінки 1-4.pdf | |
20 лютого 2021 00:15 |
Технічне завдання_реконструкція шкільного майданчика Добрянської ЗОШ.xls |
06 березня 2021 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2021 17:21 |
ТД_реконструкцiя_шкільного майданчика с.Добрянське_2021 рік з змінами.doc
|
||||||
06 березня 2021 17:21 |
Відповідь на питання.doc
|
||||||
20 лютого 2021 00:15 |
ЕВ_реконструкція шкільного стадіону с.Добрянське_сторінки 1-4.pdf
|
||||||
20 лютого 2021 00:15 |
Технічне завдання_реконструкція шкільного майданчика Добрянської ЗОШ.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000114 ● 5570072b88e642d5b532e145eb25cf04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
20 UA-2021-02-20-000010-b 20.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 14:37:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція шкільного стадіону Добрянської ЗОШ І-ІІІ ст. в с.Добрянське Вільховецької сільської ради Закарпатської області)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-20-000010-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 21:30:34
Відповідь на запит
Мета проєкту, забезпечити школярів необхідними умовами для нормального фізичного розвитку та занять футболом та надання місцевій громаді та дітям можливості та доступу до занять спортом, зокрема футболом на якісному покритті. Тому розпорядженням сільського голови було створено робочу групу, якою після аналізу стану стадіону в с.Добрянське на території громади було прийнято рішення провести його реконструкцію.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить:17 687 693 грн. з ПДВ.
Технічне завдання розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 та Робочого проекту «Реконструкція шкільного стадіону Добрянської ЗОШ І-ІІІ ст. в с.Добрянське Вільховецької сільської ради Закарпатської області», який пройшов архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту, що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт філії у Закарпатській області Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» від 05.07.2013 №293.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 710, Наказу № 710 та вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/031/2129/2021/пр |
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/307/1513/21 |
Дата відкриття провадження: | 12 жовтня 2021 |
Документи:
27 жовтня 2021 14:04
|
Електронний підпис |
24 вересня 2021 10:28
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" |
16 292 719,00
UAH з ПДВ
|
16 292 719,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КІК" |
17 651 961,00
UAH з ПДВ
|
17 651 961,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Відхилено |
16 292 719,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 13:29
|
|
ТОВ "КІК" #20435160 |
Переможець |
17 651 961,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 13:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:49
|
дод.уг№3.pdf | укладений |
11 січня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 11:26
|
Д.У.мінус 1000000.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 16:23
|
Д УСтадіон.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 16:10
|
Стадіон Добрянське.pdf | укладений |
26 квітня 2021 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 квітня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | з урахуванням частини пятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі, статті 202 Господарського кодексу України, статті 607 Цивільного кодексу України, листа Торгово-промислової палати України, від 28.02.2022 №2024/02,0-7,1, умов Розділу 13 Договору та закінченням строку дії Договору в термін 31/12/22 року" |