Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи послуги з поточного ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (послуги з поточного ремонту операційного блоку КНП «Пологовий будинок №4» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 9 будівлі літера «А» інв.№10310001) відповідно до ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
Очікувана вартість
3 328 453,72 UAH
UA-2021-02-19-014990-b 5b0cc3fec9854c24a1aab13b6a855c62
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сінічева О. М.

+380612396300 GRD4.EK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05395687
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 9
Контактна особа: Сінічева О. М.
+380612396300
GRD4.EK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Зміна до річного плану UA-P-2021-02-19-003376-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
код ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи послуги з поточного ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (послуги з поточного ремонту операційного блоку КНП «Пологовий будинок №4» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 9 будівлі літера «А» інв.№10310001) відповідно до ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за актами БК-2, БК-3 Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2021 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 19:22
Якісно-техн характ (пот рем операц з остівлен COVID) 2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-строй 2007"
#35596261
Переможець 3 328 453,72
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 19:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 12:50
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2022 10:36
РОЗЯСНЕННЯ ТПП.jpg зміни до договору
07 квітня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:02
Дод уг 1 (пот рем операц з освітл COVID19) на2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:58
Дод уг 1 (пот рем операц з освітл COVID19) на2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 17:22
r_104_ДЦ_ВОБ.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ИВР.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_2-4-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
104_ДЦ_ОПР.rtf укладений
22 лютого 2021 17:22
Деф акт (пот рем операц з остівлен COVID) 2021.pdf укладений
22 лютого 2021 17:22
Дог (пот рем операц з освітл COVID19) 2021.pdf укладений
22 лютого 2021 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п4 ч5 ст 41 Продовження строку дії договору без зміни загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 12-02/21-П-COV
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12-02/21-П-COV
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»; • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»; ПРодовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-02/21-П-COV
Договір:
Номер додаткової угоди: Висновок ТПП про неможливість виконання договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 328 453,72
UAH (в тому числі ПДВ 452 728,73 UAH)