Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут сільського господарства Карпатського регіону НААН України |
Код ЄДРПОУ: | 00496952 |
Місцезнаходження: | 81115, Україна , Львівська обл., село Оброшине Пустомитівський район, вулиця Грушевського,5 |
Контактна особа: |
Коник Григорій Станіславович +380323028170 tender66@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює оплату поставленого Товару на підставі виставлених рахунків та видаткових накладних протягом 30 робочих днів з дня отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 13:18 |
Зміни що вносять до тендерної документації.pdf | |
23 лютого 2021 13:18 |
Тендерна документація_нова редакція.pdf | |
19 лютого 2021 16:59 |
Проєкт договору.doc | |
19 лютого 2021 16:59 |
Тендерна документація.pdf |
23 лютого 2021 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 13:18 |
Зміни що вносять до тендерної документації.pdf
|
|||
23 лютого 2021 13:18 |
Тендерна документація_нова редакція.pdf
|
|||
19 лютого 2021 16:59 |
Проєкт договору.doc
|
|||
19 лютого 2021 16:59 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000032 ● 1b133fb76fde4f3a8d968d5688f9b42a
- Статус: вирішено ● Дата: 21 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-19-014138-b, 19.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Згідно статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. З огляду на викладене, вказана стаття Закону не містить імперативної норми. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 Розділу 1 Тендерної документації зазначено посадову особу замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Коник Григорій Станіславович, телефон: +380323028170, електронна пошта: tender66@ukr.net. Крім того, в умовах оголошення вказано всі необхідні дані особи: Коник Григорій Станіславович, телефон: +380323028170, електронна пошта: tender66@ukr.net. Відтак, не зазначення посади особи Замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, але зазначення її прізвища, імені, по-батькові, номера тел., електронної пошти і таких же даних в оголошенні про проведення процедури закупівлі, не впливає жодним чином на перебіг закупівлі, адже всі бажаючі мали достатньо інформації та можливостей звернутися до контактних осіб Замовника в будь – який зручний для них час та спосіб. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення та повідомляємо що в подальшому візьмемо до уваги ваші зауваження щодо зазначення посади особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками в умовах Тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасники, зокрема, повинні накласти кваліфікований електронний підпис. Учасником процедури закупівлі накладено електронний підпис, про що свідчать дані, які містять в складі пропозиції останнього. Файл цифрового підпису зберігається в окремому файлі у складі пропозиції, назва якого розпочинається з приставки sign_, та має формат p7s. Електронний підпис видано на Директора, який має право вчиняти дії ОЦАБРИК ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ від імені юридичної особи (згідно відомостей розміщених У Єдиному державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України у розділі «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо). Згідно з пунктом 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII електронний підпис – електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Водночас під підписом розуміють реквізит документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та який є єдиним або одним з реквізитів, що надають документові юридичну силу (ДСТУ 2734-2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»). Умови пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації містять перелік формальних помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зокрема, вказано, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Замовником таку помилку віднесено до формальних. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Переможець процедури закупівлі ЮРИДИЧНА ОСОБА у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:Довідка у вигляді електронного документа або сканкопія паперової довідки, або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка у вигляді електронного документа або сканкопія паперової довідки, або сканкопія нотаріально завіреної довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби. Документ повинен бути не більше 10-денної давнини відносно дати подання документа. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Учасником – переможцем подано у строк визначений перелік документів. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Про що свідчить Лист Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вих. 3304-04/34835-06 від 03.06.2020. Щодо застосування статті 17 Закону Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на численні звернення суб’єктів сфери публічних закупівель щодо застосування законодавства у сфері закупівель повідомляє. Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗаконуЗамовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 “Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. З оглядну на викладене відсутні підстави для відхилення. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення. Окрім того, на виконання вимог Висновку за результатами моніторингу, Замовником надіслано Лист з проханням про розірвання Договору № 3/21 від 30.03.2021р. до Постачальника ТОВ "ГРЕЙСАГРО" з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (копія Листа Додається).
2021-04-19 13:30:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунено, договір розірвано
2021-05-21 16:10:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙСАГРО" (ТОВ "ГРЕЙСАГРО") |
1 356 946,87
UAH з ПДВ
|
1 311 946,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Агрофірма"Торговий Дім" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 329 954,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙСАГРО" (ТОВ "ГРЕЙСАГРО") #40897058 |
Переможець |
1 311 946,85
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 12:35
|
Угода на розірвання.pdf | укладений |
14 травня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:31
|
Договір.pdf | укладений |
31 березня 2021 13:23
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 квітня 2021 10:56
|
110 468,40 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA733052990000026004035100435 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
12 квітня 2021 10:22
|
116 942,00 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA733052990000026004035100435 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
15 квітня 2021 15:04
|
104 440,00 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA733052990000026004035100435 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
22 квітня 2021 10:46
|
52 500,00 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA733052990000026004035100435 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
14 травня 2021 14:58
|
7 840,00 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA033003460000026005095373101 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
14 травня 2021 14:58
|
53 984,00 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA033003460000026005095373101 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
14 травня 2021 14:58
|
18 061,25 UAH | UA648201720343191001200002576 ІСГ Карпатського регіону НААНУ |
UA033003460000026005095373101 ТзОВ "ГрейсАгро" |
Оплачений |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
464 235,65
UAH (в тому числі ПДВ 77 372,61 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 3/21 від 30.03.2021р., укладений між Покупцем та Постачальником. |