Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ганку з влаштуванням системи доступності для маломобільних груп населення Україна, 49054, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Новосільна,1
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-02-19-013649-b ● f94d992c592945378b574f7627d94939
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01985251 |
Місцезнаходження: | 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1 |
Контактна особа: |
Юлія Савинська +380563738479 savinskayajulia83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Дніпро, вул.Новосільна,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ганку з влаштуванням системи доступності для маломобільних груп населення Україна, 49054, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Новосільна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 березня 2021
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточні рахунки Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 16:27 |
схема_розташування_підйомника.pdf | |
19 лютого 2021 16:27 |
дефектний акт (1).xls | |
19 лютого 2021 16:27 |
Додаток 3 Договор проект.doc | |
19 лютого 2021 16:27 |
Додаток 2 форма цінової пропозиції.docx | |
19 лютого 2021 16:27 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-013649-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРСІТІСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:41398137
Дата подання: 10 березня 2021 10:47
Щодо неправомірного вибору Переможця закупівлі.
Шановний Замовнику, ТОВ «УКРСІТІСТРОЙ» вимагає скасувати Ваше рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі компанію ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович» (повідомлення про намір укласти договір від 09 березня 2021 року). У Вашому рішенні присутні ознаки змови та не професійного оцінювання тендерної документації ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович».
При детальному вивченні тендерної документації ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович», маємо змогу повідомити про ряд грубих порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України, а саме:
Необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович»
1.4. Тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу (надати ліцензію програмного комплексу), сертифікованим спеціалістом кошторисником (надати сертифікат кошторисника та підтвердження трудових відносин) Надано сертифікат кошторисника Плахотіной Т.В., трудові відносини – не підтверджено! Надано договір підряду №21/1-1 від 11.01.2021р.
1.6. Учасник повиненен надати на підтвердження наявності повіреного геодезичного інструменту - сертифікати (протокол, довідку у довільній формі), дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Жодного документа не надано.
Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, залучених до виконання робіт, з питань охорони праці та техніки безпеки (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці, а саме:
- копії посвідчень (протоколів) працівників про перевірку знань з охорони праці; В довідці про наявність працівників вказано 11 осіб, проходження навчання є тільки у 4 осіб (Ткаченко І.Д., Ткаченко Д.О., Ткаченко Н.І., Сенкевич Д.Е.) Перевірка знань працівників, залучених до виконання робіт не проводилась.
копії документів, що підтверджують наявність лицювальника-плиточника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності; Не надано.
копії документів, що підтверджують наявність електрогазозварника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення (протоколів) про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В); Диплома або посвідчення по спеціальності не надано, допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В – відсутній.
копії документів, що підтверджують наявність інженера з охорони праці, або особи з відповідною кваліфікацією для проведення інструктажу співробітників з техніки безпеки (наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті). У довідці вказано інженера з охорони праці Онищенко І.Д., але на нього не надано жодного документа, а саме: наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо Замовника відмінити своє рішення у виборі Переможця процедури закупівлі. В разі бездіяльності та ігнорування даної вимоги, ми будемо звертитися зі скаргою до АМКУ (відповідальність за невиконання рішення АМКУ несе керівник Замовника. Передбачений розмір штрафу — від 34 000 до 85 000 гривень.)
Зверніть увагу, шановний Замовнику, що в новій редакції Закону «Про публічні закупівлі», вступ в дію якої відбувся 19 квітня 2020 року, в сферу публічних закупівель привнесене підвищення відповідальності за вчинення істотних правопорушень у сфері закупівель, посилення справедливості через штрафування за найважчі порушення саме керівника (від 34 000 до 170 000 гривень), а не членів тендерного комітету. Також, згідно ч.З-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) накладається штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень та у розмірі від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року, в даному випадку з наступних підстав; - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, - підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
При детальному вивченні тендерної документації ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович», маємо змогу повідомити про ряд грубих порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України, а саме:
Необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович»
1.4. Тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу (надати ліцензію програмного комплексу), сертифікованим спеціалістом кошторисником (надати сертифікат кошторисника та підтвердження трудових відносин) Надано сертифікат кошторисника Плахотіной Т.В., трудові відносини – не підтверджено! Надано договір підряду №21/1-1 від 11.01.2021р.
1.6. Учасник повиненен надати на підтвердження наявності повіреного геодезичного інструменту - сертифікати (протокол, довідку у довільній формі), дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Жодного документа не надано.
Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, залучених до виконання робіт, з питань охорони праці та техніки безпеки (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці, а саме:
- копії посвідчень (протоколів) працівників про перевірку знань з охорони праці; В довідці про наявність працівників вказано 11 осіб, проходження навчання є тільки у 4 осіб (Ткаченко І.Д., Ткаченко Д.О., Ткаченко Н.І., Сенкевич Д.Е.) Перевірка знань працівників, залучених до виконання робіт не проводилась.
копії документів, що підтверджують наявність лицювальника-плиточника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності; Не надано.
копії документів, що підтверджують наявність електрогазозварника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення (протоколів) про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В); Диплома або посвідчення по спеціальності не надано, допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В – відсутній.
копії документів, що підтверджують наявність інженера з охорони праці, або особи з відповідною кваліфікацією для проведення інструктажу співробітників з техніки безпеки (наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті). У довідці вказано інженера з охорони праці Онищенко І.Д., але на нього не надано жодного документа, а саме: наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо Замовника відмінити своє рішення у виборі Переможця процедури закупівлі. В разі бездіяльності та ігнорування даної вимоги, ми будемо звертитися зі скаргою до АМКУ (відповідальність за невиконання рішення АМКУ несе керівник Замовника. Передбачений розмір штрафу — від 34 000 до 85 000 гривень.)
Зверніть увагу, шановний Замовнику, що в новій редакції Закону «Про публічні закупівлі», вступ в дію якої відбувся 19 квітня 2020 року, в сферу публічних закупівель привнесене підвищення відповідальності за вчинення істотних правопорушень у сфері закупівель, посилення справедливості через штрафування за найважчі порушення саме керівника (від 34 000 до 170 000 гривень), а не членів тендерного комітету. Також, згідно ч.З-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) накладається штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень та у розмірі від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року, в даному випадку з наступних підстав; - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, - підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 09:59
Пропозиція ФОП Ткаченко Ілля Дмитрович, яка є найбільш економічно вигідною для Замовника визнана переможною. Ми завжди керуємось принципом максимальної економії бюджетних коштів.
Стосовно описаних порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України звертаємо вашу увагу, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
У файлі «лист ліцензія АВК.pdf» надано роз’яснення стосовно використання ліцензійного програмного комплексу та відсутності необхідності укладання трудових відносин, у файлі «Працівники – документи.pdf» наявний договір підряду з Плахотіной Т.В.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності повіреного геодезичного інструменту.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності зазначених у Вимозі фахівців та документів.
З огляду на вищевикладене, прийнято не скасовувати рішення щодо визначення переможцем найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Ткаченко І.Д.
Стосовно описаних порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України звертаємо вашу увагу, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
У файлі «лист ліцензія АВК.pdf» надано роз’яснення стосовно використання ліцензійного програмного комплексу та відсутності необхідності укладання трудових відносин, у файлі «Працівники – документи.pdf» наявний договір підряду з Плахотіной Т.В.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності повіреного геодезичного інструменту.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності зазначених у Вимозі фахівців та документів.
З огляду на вищевикладене, прийнято не скасовувати рішення щодо визначення переможцем найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Ткаченко І.Д.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" #3400115134 |
Переможець |
170 575,40
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:59
|
Дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 13:29
|
Доп. угода 5.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:53
|
ДУ 4 дог 16.03.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 14:32
|
д.у№3.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 14:14
|
д.у№2.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 14:33
|
д.у№1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 15:49
|
договір новосільна.pdf | укладений |
16 березня 2021 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |