Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ганку з влаштуванням системи доступності для маломобільних груп населення Україна, 49054, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Новосільна,1
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-02-19-013649-b f94d992c592945378b574f7627d94939
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Савинська

+380563738479 savinskayajulia83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01985251
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1
Контактна особа: Юлія Савинська
+380563738479
savinskayajulia83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2021 14:24
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Дніпро, вул.Новосільна,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ганку з влаштуванням системи доступності для маломобільних груп населення Україна, 49054, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Новосільна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточні рахунки Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 16:27
схема_розташування_підйомника.pdf
19 лютого 2021 16:27
дефектний акт (1).xls
19 лютого 2021 16:27
Додаток 3 Договор проект.doc
19 лютого 2021 16:27
Додаток 2 форма цінової пропозиції.docx
19 лютого 2021 16:27
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-013649-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРСІТІСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:41398137
Дата подання: 10 березня 2021 10:47
Щодо неправомірного вибору Переможця закупівлі.
Шановний Замовнику, ТОВ «УКРСІТІСТРОЙ» вимагає скасувати Ваше рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі компанію ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович» (повідомлення про намір укласти договір від 09 березня 2021 року). У Вашому рішенні присутні ознаки змови та не професійного оцінювання тендерної документації ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович».
При детальному вивченні тендерної документації ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович», маємо змогу повідомити про ряд грубих порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України, а саме:
Необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП «Ткаченко Ілля Дмитрович»
1.4. Тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу (надати ліцензію програмного комплексу), сертифікованим спеціалістом кошторисником (надати сертифікат кошторисника та підтвердження трудових відносин) Надано сертифікат кошторисника Плахотіной Т.В., трудові відносини – не підтверджено! Надано договір підряду №21/1-1 від 11.01.2021р.
1.6. Учасник повиненен надати на підтвердження наявності повіреного геодезичного інструменту - сертифікати (протокол, довідку у довільній формі), дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Жодного документа не надано.
Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, залучених до виконання робіт, з питань охорони праці та техніки безпеки (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці, а саме:
- копії посвідчень (протоколів) працівників про перевірку знань з охорони праці; В довідці про наявність працівників вказано 11 осіб, проходження навчання є тільки у 4 осіб (Ткаченко І.Д., Ткаченко Д.О., Ткаченко Н.І., Сенкевич Д.Е.) Перевірка знань працівників, залучених до виконання робіт не проводилась.
копії документів, що підтверджують наявність лицювальника-плиточника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності; Не надано.
копії документів, що підтверджують наявність електрогазозварника та його кваліфікацію (посвідчення або диплом про присвоєння спеціальності, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення (протоколів) про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В); Диплома або посвідчення по спеціальності не надано, допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В – відсутній.
копії документів, що підтверджують наявність інженера з охорони праці, або особи з відповідною кваліфікацією для проведення інструктажу співробітників з техніки безпеки (наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті). У довідці вказано інженера з охорони праці Онищенко І.Д., але на нього не надано жодного документа, а саме: наказ про призначення, копії посвідчень про проходження навчання та перевірки з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, перевірки знань з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000В та перевірки з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.


Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо Замовника відмінити своє рішення у виборі Переможця процедури закупівлі. В разі бездіяльності та ігнорування даної вимоги, ми будемо звертитися зі скаргою до АМКУ (відповідальність за невиконання рішення АМКУ несе керівник Замовника. Передбачений розмір штрафу — від 34 000 до 85 000 гривень.)
Зверніть увагу, шановний Замовнику, що в новій редакції Закону «Про публічні закупівлі», вступ в дію якої відбувся 19 квітня 2020 року, в сферу публічних закупівель привнесене підвищення відповідальності за вчинення істотних правопорушень у сфері закупівель, посилення справедливості через штрафування за найважчі порушення саме керівника (від 34 000 до 170 000 гривень), а не членів тендерного комітету. Також, згідно ч.З-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) накладається штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень та у розмірі від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року, в даному випадку з наступних підстав; - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, - підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 09:59
Пропозиція ФОП Ткаченко Ілля Дмитрович, яка є найбільш економічно вигідною для Замовника визнана переможною. Ми завжди керуємось принципом максимальної економії бюджетних коштів.
Стосовно описаних порушень щодо вимог як Замовника, так і законодавства України звертаємо вашу увагу, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
У файлі «лист ліцензія АВК.pdf» надано роз’яснення стосовно використання ліцензійного програмного комплексу та відсутності необхідності укладання трудових відносин, у файлі «Працівники – документи.pdf» наявний договір підряду з Плахотіной Т.В.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності повіреного геодезичного інструменту.
У файлі «про непередбачені законодавтвом вимоги.pdf» надана довідка про відсутність законодавчої та виробничої необходності у наявності зазначених у Вимозі фахівців та документів.
З огляду на вищевикладене, прийнято не скасовувати рішення щодо визначення переможцем найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Ткаченко І.Д.

Документи подані скаржником

10 березня 2021 10:47
ВИМОГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 170 575,40
UAH з ПДВ
170 575,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРСІТІСТРОЙ 196 103,24
UAH з ПДВ
196 103,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 18:03
Електронний підпис
01 березня 2021 18:02
цінова.pdf
01 березня 2021 18:02
тз.pdf
01 березня 2021 18:02
Сертификат Сенкевич Е В.pdf
01 березня 2021 18:02
сертиф - 0005.pdf
01 березня 2021 18:02
СДД - дог на АВК.pdf
01 березня 2021 18:02
Свидоцво Сенкевич Е В.pdf
01 березня 2021 18:02
Робота без печатки.pdf
01 березня 2021 18:02
проект договору.pdf
01 березня 2021 18:02
Працівники - документи.pdf
01 березня 2021 18:02
працівники - довідка.pdf
01 березня 2021 18:02
погоджені креслення.pdf
01 березня 2021 18:02
оренда - Гагарина 169.pdf
01 березня 2021 18:02
МТБ.pdf
01 березня 2021 18:02
Ліцензія АВК - СДД.pdf
01 березня 2021 18:02
лист ліцензія АВК.pdf
01 березня 2021 18:02
кошторис.pdf
01 березня 2021 18:02
кал графік.pdf
01 березня 2021 18:02
дозвіл та ліцензія.pdf
01 березня 2021 18:02
Договор вывоз мусора.pdf
01 березня 2021 18:02
дог. оренди Транзит.pdf
01 березня 2021 18:02
довкілля.pdf
01 березня 2021 18:02
Довідка статут.pdf
01 березня 2021 18:02
диплом - сенкевич е в.pdf
01 березня 2021 18:02
ДБН.pdf
01 березня 2021 18:02
гарантія сміття.pdf
01 березня 2021 18:02
відомості про учасника.pdf
01 березня 2021 18:02
Витяг единий податок.pdf
01 березня 2021 18:02
акт огляду - Дніпро.pdf
01 березня 2021 18:02
13.5.Сертификат Плахотина.pdf
01 березня 2021 18:02
1. Дозвіл Ткаченко І.Д..pdf

Публічні документи

01 березня 2021 16:34
Електронний підпис
01 березня 2021 16:31
Квал док часть2.PDF
01 березня 2021 16:31
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ УКРСІТІСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
Переможець 170 575,40
UAH з ПДВ
09 березня 2021 14:36

Документи

09 березня 2021 14:36
Електронний підпис
09 березня 2021 14:35
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
170 575,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 14:36
Електронний підпис
09 березня 2021 14:35
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 14:59
Дод. угода 6.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 13:29
Доп. угода 5.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:53
ДУ 4 дог 16.03.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 14:32
д.у№3.pdf зміни до договору
29 липня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 14:14
д.у№2.pdf зміни до договору
02 липня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:33
д.у№1.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:49
договір новосільна.pdf укладений
16 березня 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 516,81
UAH