Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм виробничий літній (куртка та брюки)
Очікувана вартість
20 288,88 UAH
UA-2021-02-19-013495-b ee04fc7eb8874e55a1378cda3c704409
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варакіна Любов Миколаївна

380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна
380542687825
lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 15:06
Очікувана вартість: 20 288,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:

1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
 для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
 для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
 для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку №1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.

Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Костюм виробничий літній (куртка та брюки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18113000-4 — Виробничий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 16:24
Технічні вимоги.doc
19 лютого 2021 16:23
Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-013495-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мельнікова Галина Гергіївна, Код ЄДРПОУ:2668819831
Дата подання: 12 березня 2021 13:14
ПДВ
порівняння пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2021 09:53
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляю наступне. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в очікувану вартість предмета закупівлі Замовником включено витрати, пов’язані з пакуванням, доставкою товару, сплатою всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасниками спрощеної закупівлі можуть бути фізичні особи, фізичні особи – підприємці, юридичні особи - резиденти або нерезиденти, у тому числі об’єднання учасників. При цьому, учасник самостійно розраховує ціну пропозиції виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі та враховуючи податки, збори та інші обов’язкові платежі, які він має сплатити до бюджету відповідно до свого податкового статусу.
Згідно зі ст. 29 Закону оцінка пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни і пропозиції учасника. Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена системою найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вищевикладеного, Уповноваженою особою Замовника було прийнято обґрунтоване рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.

Документи подані скаржником

12 березня 2021 13:14
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 17 050,00
UAH з ПДВ
15 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 17 670,00
UAH з ПДВ
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельнікова Галина Гергіївна 18 135,00
UAH з ПДВ
15 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОЛТОРАЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 19 468,00
UAH з ПДВ
16 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумиспецодяг 19 277,04
UAH з ПДВ
19 277,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 15:01
Електронний підпис
02 березня 2021 17:11
2302104892_2302104892_DU200713140927 (1).ZS2.p7s
02 березня 2021 17:11
Технічні вимоги.pdf
02 березня 2021 17:11
ст 17 ст2.pdf
02 березня 2021 17:11
ст 17 ст1.pdf
02 березня 2021 17:11
Пропозиція костюми.pdf
02 березня 2021 17:11
пластик.pdf
02 березня 2021 17:11
Паспорт ст 4.jpg
02 березня 2021 17:11
Паспорт ст 3.jpg
02 березня 2021 17:11
Паспорт ст 2.jpg
02 березня 2021 17:11
Паспорт ст 1.jpg
02 березня 2021 17:11
Ідентифікаційник код.jpg
02 березня 2021 17:11
Договір ст 3.pdf
02 березня 2021 17:11
Договір ст 2.pdf
02 березня 2021 17:11
Договір ст 1.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 13:00
Електронний підпис
01 березня 2021 12:41
пропозиція.pdf
01 березня 2021 12:41
інформація про учасника.pdf
01 березня 2021 12:41
технічні вимоги.pdf
01 березня 2021 12:41
УСТАВНІ.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 19:23
Електронний підпис
02 березня 2021 14:29
Саржи протокол.pdf
02 березня 2021 14:29
Висновок 5514-1.pdf
02 березня 2021 14:29
Висновок 5407-2020.pdf
02 березня 2021 14:29
цінова 1.pdf
02 березня 2021 14:29
фурнитура.pdf
02 березня 2021 14:29
технічні вимоги 1.pdf
02 березня 2021 14:29
сертификат ткань1.pdf
02 березня 2021 14:29
свідоцтво ФОП.pdf
02 березня 2021 14:29
свідоцтво ПДВ.pdf
02 березня 2021 14:29
проект договора 1.pdf
02 березня 2021 14:29
паспорт3.pdf
02 березня 2021 14:29
паспорт1.JPG
02 березня 2021 14:29
паспорт.JPG
02 березня 2021 14:29
нитки.pdf
02 березня 2021 14:29
лист згода.pdf
02 березня 2021 14:29
довідка з банка.JPG
02 березня 2021 14:29
відсутність підстав.pdf
02 березня 2021 14:29
витяг.pdf
02 березня 2021 14:29
банкрутство.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 12:27
Електронний підпис
03 березня 2021 12:25
Проєкт договору.pdf.p7s
03 березня 2021 12:25
Проєкт договору.pdf
03 березня 2021 12:25
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2021 12:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 12:11
Електронний підпис
26 лютого 2021 12:10
Статут 2019р.pdf.p7s
26 лютого 2021 12:10
Статут 2019р.pdf
26 лютого 2021 12:10
Пропозиція.pdf.p7s
26 лютого 2021 12:10
Пропозиція.pdf
26 лютого 2021 12:10
Проєкт договору.pdf.p7s
26 лютого 2021 12:10
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Мельнікова Галина Гергіївна

ПОЛТОРАЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ Сумиспецодяг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2302104892
Переможець 15 700,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 14:34

Документи

10 березня 2021 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2302104892
15 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:14
ДУ №1 від 19.03.2021 р. до Договору №77.pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 10:50
Договір № 77 від 19.03.2021.pdf укладений
19 березня 2021 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися змінити ціну за одиницю в Договорі в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів до 506, 45 грн./шт. без ПДВ. Загальна вартість Договору 15699,95 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 699,95
UAH