Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи по об’єкту “Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв №2248)” (коригування) з проходженням експертизи.
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2021-02-19-013191-b ed6230e3716f468c9f4201a416a38e64
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 16:11
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектні роботи по об’єкту “Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв №2248)” (коригування) з проходженням експертизи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Донецька обл., вул. Соборна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиція
Дата подання: 24 лютого 2021 15:29
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:22
Добрий день! Вимогами п. 10 Додатку 1 передбачено, що учасник має надати підписану пропозицію – специфікацію кошторис (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення). Роз'ясніть, будь ласка, Замовником мається на увазі форма пропозиції, що наведена у Додатку 2? Дякуємо!
Відповідь: п.10. Додатку №1
Учасник повинен надати
- Підписану з боку Учасника пропозицію – специфікацію кошторис (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення згідно Додатка №2 до Договору); після завершення аукціону пропозиція коригується на заявлену суму в аукціоні.
- Підписане з боку Учасника технічне завдання (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення)
- Підписаний з боку Учасника проект Договору (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення)
Після аукціону
Дата подання: 24 лютого 2021 15:40
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:23
Добрий день! Згідно п. 10 Додатку 1 учасник надає підписану пропозицію – специфікацію кошторис; після завершення аукціону пропозиція коригується на заявлену суму в аукціоні. Роз'ясніть, будь ласка, чи повинен учасник завантажувати оновлену пропозицію у систему Прозорро або він надсилає її замовнику разом з договором? Оскільки система Прозорро блокує можливість учаснику завантажувати будь-які документи після завершення аукціону і до оголошення переможця. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Надаєте підписану пропозицію – специфікацію кошторис разом з пропонованою Вами ціною (коли подаєте пропозіцію).Після завершення аукціону пропозиція коригується на заявлену суму в специфікації до Договору.
Проект договору
Дата подання: 24 лютого 2021 15:53
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:30
Добрий день! Розділ ІХ Охорона праці проекту договору, наведеного у додатку 4, містить пункти, які стосуються виконання підрядних робіт з будівництва, а не проектних робіт (наприклад: необхідність розробки проекту виконання робіт, надання сертифікатів на хімічні матеріали, які застосовуються при виконання робіт, встановлення засобів освітлення тощо). просимо відкоректувати зазначений розділ договору для виконання саме проектних робіт. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ Охорона Праці відкоректований у Договорі.
Аналогічний договір
Дата подання: 24 лютого 2021 16:45
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:25
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, чи буде вважатися аналогічним договором в розумінні цієї закупівлі договір на розробку ПКД на нове будівництво/реконструкцію колектору, оскільки саме ці роботи є предметом даної закупівлі? Дякуємо!
Відповідь: Предметом даної закупівлі є не нове будівництво/реконструкцію колектору , а внесення змін в робочий проєкт 297-00 по об’єкту “Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв №2248)” (коригування) з проходженням експертизи
Аналогічний договір 2
Дата подання: 25 лютого 2021 12:59
Добрий день! Згідно вимог п. 11.1. Додатку 1 учасник повинен підтвердити наявність досвіду шляхом надання копії договору з розробки аналогічних проектів з проектування водопровідних насосних станцій. Проте, предметом закупівлі є проектні роботи з реконструкції колектору (коригування). Отже, уточніть, будь ласка, чи може учасник у якості аналогічного договору надати договір на проектування або коригування проектної документації щодо робіт з будівництва або реконструкції колектору? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 77 688,56
UAH з ПДВ
77 688,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 13:42
Електронний підпис
04 березня 2021 13:36
9 Проект договору.pdf
04 березня 2021 13:36
10 Досвід.pdf
04 березня 2021 13:36
3 Довідка податкова + ЄДР.pdf
04 березня 2021 13:36
2 Повноваження.pdf
04 березня 2021 13:36
8 ТЗ.pdf
04 березня 2021 13:36
6 Пояснення ліцензія.pdf
04 березня 2021 13:36
7 Пропозиція.pdf
04 березня 2021 13:36
5 Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2021 13:36
4 Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2021 13:36
1 Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
Переможець 77 688,56
UAH з ПДВ
09 березня 2021 12:21

Документи

09 березня 2021 12:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
77 688,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:46
скан звіт ТОВ ВІК технології.pdf укладений
13 січня 2022 13:45
191.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 10:26
ДС _1.pdf зміни до договору
26 липня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:06
Договор _191 від 25.03.2021.pdf укладений
25 березня 2021 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі ( Викласти п 3.2 Договору у новій редакції)
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 77 688,56
UAH (в тому числі ПДВ 12 948,09 UAH)