Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of the street and road network of Odessa
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Веретельник Олександр Миколайович +380988883888 alexvydx@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Road Facilities Administration of Odesa City Council |
National ID: | 26506412 |
Contact point: |
+380988883888 alexvydx@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 лютого 2021 15:56 |
Enquiries until: | 12 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 7 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,93 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 300 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 15:56 |
ТД 10240.doc | |
19 лютого 2021 15:56 |
оголошення 10240.pdf | |
19 лютого 2021 15:56 |
Проект договору 10240.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000018 ● 087b1ac9203946d790dc85fcdb6d72ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 Одеса № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.03.2021 № 212
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
13 UA-2021-02-19-012909-b 19.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-15 10:05:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
Чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-19 15:04:16
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
UA-2021-02-19-012909-b
На Ваш запит від 2021-04-15 10:05:35 пояснюємо наступне.
Поточний ремонт згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» віднесено до послуг.
Відповідно до п. 2 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Пунктом 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено поняття інженерно - транспортна інфраструктура. Це комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій.
Відповідно до п. 3.9 ДБН А.2.2-3: 2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
До лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури відносяться наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів (автомобільні і залізні дороги, естакади, транспортні розв'язки, шляхопроводи, мости, криті переходи і т. д.), переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії і т.д. (трубопроводи газу, нафти, мазуту, дизпалива, мережі водопроводу і каналізації, в т.ч. зливової, повітряні та кабельні лінії електропередачи всіх напруг, зв'язку та сигналізації різного призначення, телекомунікаційні мережі).
Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано замовника самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, чітко визначено перелік інформації необхідної для оприлюднення під час проведення закупівлі. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджено наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082.
При проведенні вказаних процедур публічних закупівель чітко вказується предмет закупівлі, а саме поточний ремонт вулично-дорожньої мережи міста Одеси. Вулично-дорожня мережа - це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою.
Поняття «вулично-дорожня мережа» також визначено Законом України «Про благоустрій населених пунктів». Це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху.
Це повністю узгоджується з положеннями Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154. Цей Порядок є нормативно-правовим актом, який встановлює правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України.
Вимоги цього Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів.
Згідно з п. 1.2. Порядку до об'єктів благоустрою населених пунктів належать в тому числі - вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для паркування транспортних засобів, тобто вулично-дорожня мережа.
Отже, використання терміну та поняття «вулично-дорожня мережа» при підготовці Технічного завдання (що є Додатком до Тендерної документації) здійснюється з дотриманням вимог нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що на даний час балансоутримувачем вулиць (доріг) м. Одеси не проведені технічний облік та паспортизація усіх вулиць (доріг), лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури вулично - дорожньої мережи м. Одеси, тому визначення предмета закупівлі відбувається в цілому з дотриманням абз. 2 ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не допущення замовником поділу предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень ч. 3 ст. 10 вищезазначеного Закону.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради не є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі міста, до компетенції Управління не входять питання проведення технічного обліку та паспортизації усіх вулиць (доріг) міста лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури вулично - дорожньої мережи м. Одеси.
Статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування» визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва.
До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження -організація за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, шляхів місцевого значення, а також капітального та поточного ремонту вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення (як співфінансування на договірних засадах);
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-11 10:54:58
Роз'яснення щодо висновку
готується подача заяви в суд
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 420/8000/21 від 14.05.21 |
Дата публікації: | 17 травня 2021 |
Документи:
17 травня 2021 10:48
|
Електронний підпис |
17 травня 2021 10:45
|
позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" |
7 475 025,12
UAH з ПДВ
|
7 405 025,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
7 486 534,50
UAH з ПДВ
|
7 416 534,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПИК-СТРОЙ" #34506313 |
Переможець |
7 405 025,12
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:43
|
звіт | укладений |
15 червня 2021 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:18
|
договір | укладений |
09 квітня 2021 08:16
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 червня 2021 14:26
|
7 405 025,12 UAH | UA208201720344210215000021546 УДГ Одеської МР |
UA543204780000026006924429763 ТОВ"БВК"ПИК-СТРОЙ" |
Оплачений |