Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
63 570,00 UAH
UA-2021-02-19-012133-b ● 2bd67d3befea41bfbae8e90bedbdec7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " |
Код ЄДРПОУ: | 37899872 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова, 12 |
Контактна особа: |
Парубець Олександр Іванович 380508636089,380679898175 centrdn1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 63 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 317,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10071 штуки
«33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Столярова, 12, каб 30, 2 пов
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 15:36 |
Графік поставки 2021.docx | |
19 лютого 2021 15:35 |
ДОГОВІР-2021.docx | |
19 лютого 2021 15:35 |
ТД вироби медпризнач різні 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По МТВ закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2021 11:11
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:01
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. . З цього приводу існує роз'яснення МОЗ, МЕРТУ №01.7/33810 від 19.12.2018р.Замовникам не рекомендують вимагати від учасників надання таких гарантійних листів. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 22.02.2021 року про внесення змін до технічної документації відкритих торгів на закупівлю по коду Державного класифікатора код за ДК 021:2015 «33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» повідомляє наступне. На ринку України присутні декілька виробників, товари яких, відповідають медико технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, тобто твердження, що деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, що в свою чергу обмежує конкурентну спроможність та дискримінує коло потенційних учасників – не відповідає дійсності. За результатом моніторингу у системі «Прозоро» за кодом ДК 021:2015 – «33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» участь у торгах приймають більш ніж 2 учасники, що в свою чергу свідчить про наявність кола потенційних учасників та конкуренцію на даному ринку. Лист, що вимагається у відповідності до Додатку 4 тендерної документації є гарантією того, що товар, який заявлено у пропозиції не буде фальсифікатом та буде поставлено своєчасно, а саме до 31 грудня 2021 року та в повному обсязі, при цьому жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Вимога не містить жодного обґрунтування або документального підтвердження неможливості учасником одержати гарантійного листа на постачання товару за окремим позиціями. Виходячи з вищевикладеного, вимога є необґрунтованою, містить ознаки лобіювання інтересів конкретних постачальників, щодо поставки неякісних товарів які в свою чергу можуть становити загрозу здоров’ю та життю медичного персоналу і хворих та чинить тиск на замовника. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114 –IX Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та дотримується норм чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ |
63 550,00
UAH з ПДВ
|
63 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Козаренко Марія Сергіївна |
63 570,00
UAH з ПДВ
|
63 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ #3550502015 |
Переможець |
63 550,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 14:06
|
Лупиков В. С.- медобладн. 63550,00.PDF | укладений |
23 березня 2021 14:05
|