Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печиво, вафлі, сухарі, пряники, сухарі панірувальні, бублики (ДК 021:2015: 15820000 – 2 Сухарі та печиво ; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів)
Очікувана вартість
199 415,00 UAH
UA-2021-02-19-011980-b b5c35b7b5af042998e276932f073468e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Анатоліївна Рєзнікова

+380666971707 reznikova1988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44060336
Місцезнаходження: 92600, Україна , Луганська обл., місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36
Контактна особа: Римма Анатоліївна Рєзнікова
+380666971707
reznikova1988@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 01:00
Очікувана вартість: 199 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 994,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1357 кілограми
Печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
1107 кілограми
Вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
85 кілограми
Сухарі "Київські"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
178 кілограми
Пряники в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
623 кілограми
Сухарі панірувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
70 кілограми
Бублики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 15:26
Оголошення.docx
19 лютого 2021 15:26
Проект договору (Додаток№3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 198 989,00
UAH з ПДВ
198 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 20:22
Електронний підпис
01 березня 2021 20:21
опис товару.pdf
01 березня 2021 20:21
27. Довідка щодо ПДВ.pdf
01 березня 2021 20:21
19. Довідка МТБ.pdf
01 березня 2021 20:21
14.Довідка про рахунок.pdf
01 березня 2021 20:21
10.Акт_263.pdf
01 березня 2021 20:21
тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2021 20:21
Сертифікати якості.pdf
01 березня 2021 20:21
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
Переможець 198 989,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 15:09

Документи

02 березня 2021 15:09
Електронний підпис
02 березня 2021 15:08
Протокол № 33- 2021.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
198 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2021 15:09
Електронний підпис
02 березня 2021 15:08
Протокол № 33- 2021.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 10:19
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:03
ду4-64..pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:03
Додаткова_№3.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:14
Договір 64.pdf укладений
11 березня 2021 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 989,00
UAH