Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги - 3 лоти
Очікувана вартість
495 500,00 UAH
UA-2021-02-19-011746-b ● 3638e0c495fb499bb1a8b11e6360399c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380986672441 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 495 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
19 лютого 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 15:25 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вартості закупівлі.
Дата подання: 22 лютого 2021 09:53
Дата відповіді: 22 лютого 2021 10:21
Доброго дня. З якого розрахунку обчислена сума 360000,00 грн., з 01.03 по 31.12.2021 р. чи за 12 місяців ?
Відповідь: У п. 4.3. Розділу І Тендерної документації та за текстом оголошення на веб-порталі Уповноважено органу зазначена кількість: 10 послуг.
Щодо організації охорони об"єкта.
Дата подання: 22 лютого 2021 09:55
Дата відповіді: 22 лютого 2021 10:19
Доброго дня. В тендерній документації відсутні додатки ???
Відповідь: Доброго дня! Додатки пристуні. До кожного доту окремо.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (код ДК 021:2015 - 79711000-1) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 780,00 UAH з ПДВ |
Позиції
10 посл
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Місцезнаходження замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 15:27 |
Додаток 2_1.doc |
19 лютого 2021 15:26 |
Додаток 1_1.doc |
Запитання до процедури
Кількість екіпажів.
Дата подання: 23 лютого 2021 09:29
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:48
З яких розрахунків і підстав Вами визначена кількість мобільних екіпажів? 6 екіпажів має тільки поліція охорони, вимагання 6 екіпажів є дискридитація інших учасників торгів і ясно вказує під кого зроблено тендер.
Відповідь: Доброго дня! Розгалуженість адрес та досвід минулих періодів з точки зору оперативності реагування передумовлює нашу вимогу щодо наявності кількості екіпажей.
дислокація обєктів
Дата подання: 23 лютого 2021 11:28
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:22
основна частина обєктів знаходиться в районі вул. Пирогова, 56 та вул. Блока, друга частина по вул Коцюбинського, і того 2 машини в різних районах. Тендер спеціально підготовлений під поліцію охорони. Нащо Ви вводите в оману. Ви не є фахівці в охоронній галузі, щоб вираховувати сили і засоби якими замовник може виконати поставлені задачі
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідь на питання щодо законності складання вимог тендерної документації надано у листах до Мінекономрозвитку 440/2017 та 513/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5b651f05-915b-4766-9ecb-16b63c3b04c6&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c91c0ad3-3516-4cfe-87ec-ef4392c5d161&lang=uk-UA , крім того, питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з тим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 3,4 статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Вимоги щодо наявності груп реагування зумовлені специфікою закупівлі, а також розгалуженістю розташування об’єктів охорони, при поставленні вимоги щодо наявності груп реагування врахована реальна можливість реагування (враховуючи наявність інших об’єктів в потенційної охоронної фірми, наявність заторів та інше) на протязі необхіного терміну (Забезпечення оперативного реагування на сигнали «Тривога» (до 5 хв) ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідь на питання щодо законності складання вимог тендерної документації надано у листах до Мінекономрозвитку 440/2017 та 513/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5b651f05-915b-4766-9ecb-16b63c3b04c6&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c91c0ad3-3516-4cfe-87ec-ef4392c5d161&lang=uk-UA , крім того, питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з тим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 3,4 статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Вимоги щодо наявності груп реагування зумовлені специфікою закупівлі, а також розгалуженістю розташування об’єктів охорони, при поставленні вимоги щодо наявності груп реагування врахована реальна можливість реагування (враховуючи наявність інших об’єктів в потенційної охоронної фірми, наявність заторів та інше) на протязі необхіного терміну (Забезпечення оперативного реагування на сигнали «Тривога» (до 5 хв) ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Вінницькій області |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
09 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій