Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисні ролети
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2021-02-19-011468-b 605f5094248f43c69387ffabd7f48ae6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Олена Леонідівна

0990409403 USK_OK_LIS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2"
Код ЄДРПОУ: 01985305
Вебсайт: https://knpcpmsd2lis.wixsite.com/lisichansk
Місцезнаходження: 93118, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, КВАРТАЛ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 12 А
Контактна особа: Гончарова Олена Леонідівна
0990409403
USK_OK_LIS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Захисні ролети 2250*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт.
Захисні ролети 2240*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт.
Захисні ролети 2840*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 шт.
Захисні ролети 2860*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт.
Захисні ролети 2870*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт.
Захисні ролети 2360*550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1 шт.
Захисні ролети 2870*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ
Дата подання: 25 лютого 2021 11:58
Дата відповіді: 26 лютого 2021 11:33
У пункту 5 вимог до кваліфікації оголошено - Учасник повинен надати копію договорів ( два) та накладних, виконаними ним за аналогічним предметом закупівлі. Строк дії договорів не раніше 2020 року. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки виключає можливість участі у даній закупівлі багатьох учасників закупівлі, в зв'язку з тим що, в 2020 році була пандемія і багато підприємств були на карантині. Чи можна розширити період виконання аналогічних договорів до 2019 року? З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням викладеного звернення і приведеної ситуації, вирішено розширити період звернення аналогічних договорів до 2019року, та задовільнити вимогу учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВІНОЛ" 29 838,94
UAH з ПДВ
29 838,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 15:29
Електронний підпис
10 березня 2021 15:26
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 15:26
Профіль ламелі PD45 (N).jpg
10 березня 2021 15:26
Статут_ТОВ ТВІНОЛ.pdf
10 березня 2021 15:26
Витяг ПДВ ТОВ ТВІНОЛ.pdf
10 березня 2021 15:26
Виписка з ЄДР ТОВ ТВІНОЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВІНОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВІНОЛ"
#24183598
Переможець 29 838,94
UAH з ПДВ
15 березня 2021 10:33

Документи

15 березня 2021 10:33
Електронний підпис
15 березня 2021 10:05
Протокол № 12.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВІНОЛ"
#24183598
29 838,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 10:33
Електронний підпис
15 березня 2021 10:05
Протокол № 12.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 14:27
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:49
договір 15.pdf укладений
17 березня 2021 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 838,94
UAH (в тому числі ПДВ 4 973,16 UAH)