Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медалі, грамоти, кубки
Очікувана вартість
2 970,00 UAH
UA-2021-02-19-011125-b d9551c2ecde64ad191c7ba90a18df507
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Макаренко

+380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 14:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 14:53
Очікувана вартість: 2 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177 штуки
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Короленка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 15:03
ДОДАТОК 2.pdf
19 лютого 2021 15:02
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 2 970,00
UAH з ПДВ
2 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:10
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 16:10
Лист право підпису.pdf
25 лютого 2021 16:10
Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2021 16:10
Витяг ЕДР.pdf
25 лютого 2021 16:10
Паспорт та ІНН.pdf
25 лютого 2021 16:10
Контактні дані.pdf
25 лютого 2021 16:10
Витяг плат. єд. подат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2391300295
Переможець 2 970,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 10:24

Документи

05 березня 2021 10:24
Електронний підпис
05 березня 2021 10:23
Протокол №58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2391300295
2 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 10:24
Електронний підпис
05 березня 2021 10:23
Протокол №58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 14:02
Протокол №75.pdf зміни до договору
23 березня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 12:00
Договір №57.pdf укладений
19 березня 2021 11:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 березня 2021 10:22
2 970,00 UAH UA228201720344230030000052505
Виконком районної у місті ради
UA153510050000026001512776400
ФОП Попiк Олександр Анатолiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): рамоти, кубки). Було виявлено технічну помилку в звіті до договору № 57 від 19.03.2021 року за предметом закупівлі «Медалі, грамоти, кубки» індифікатор закупівлі 11А-2021-02-19- 011125-Ь, а саме при заповненні поля "Назва'' в системі вказано «Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, шо оплата буде проводитись в межах наявного фінансування» замість «Медшіі, грамоти, кубки». В зв'язку з тим. що технічні можливості майданчика Ьйрэк/лулулу. zakupki.prom.ua не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури оприлюднення звіту про договір про закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки. 1. Виправити технічну помилку в звіті, допущену при оприлюдненні Спрощеної закупівлі «Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування» та викласти «Назва предмета закупівлі» в наступній редакції «Медалі, грамоти, кубки» Ідентифікатор закупівлі: ІІА-2021-02-19-011125-Ь Закупівля на prozorro.gov.ua Ідентифікатор плану закупівлі: ЦА-Р-2021-02-19-011015-Ь Оприлюднити даний протокол на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛ № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML