Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу – Послуги з прибирання та вивезення снігу у Галицькому районі м. Львова
Очікувана вартість
197 950,00 UAH
UA-2021-02-19-010676-b 71dffb8322a44fb6a9824a1ea0302f31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Федірко

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Катерина Федірко
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу – Послуги з прибирання та вивезення снігу у Галицькому районі м. Львова відповідно до п.3 ч.7. ст.3 Закону (якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з прибирання та вивезення снігу у Галицькому районі м. Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Галицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2021 14:50
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДТОРГ"
#38738604
Переможець 197 950,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 14:59

Документи

19 лютого 2021 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:03
Договір_21.pdf укладений
19 лютого 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 15:35
Додаткова_угода_21_1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML