Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Apparatus for maintaining the physiological functions of the body (consumables for high-flow hemofiltration replacement therapy)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994942 |
Вебсайт: | http://hospital.edukit.kr.ua/vidkriti_dani/publichni_zakupivli/ |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Перепьолкіна +380522553334 kol_tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ляшенко Світлана Віталіївна +380522397143 kol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo "Kirovogradska oblasna likarnia Kirovogradskoi oblasnoi rady" |
National ID: | 01994942 |
Contact point: |
Victoria Perepyolkina +380522553334 kol_tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Ляшенко Світлана Віталіївна +380522397143 kol_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2021 11:31 |
Очікувана вартість: | 28 962 789,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 776,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 лютого 2021 14:10 |
Enquiries until: | 13 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 28 962 789 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 173 777 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого Товару по Договору здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару на підставі належним чином оформлених документів, що підтверджують фактичне отримання Товарів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 11:57 |
ТД діаліз 2021 зі змінами 2.docx | |
15 березня 2021 11:57 |
ПРОТОКОЛ №69.pdf | |
03 березня 2021 16:22 |
ТД діаліз 2021 зі змінами.docx | |
03 березня 2021 16:13 |
ПРОТОКОЛ №54.pdf | |
22 лютого 2021 16:59 |
ПРОТОКОЛ №44.pdf |
15 березня 2021 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 березня 2021 11:57 |
ТД діаліз 2021 зі змінами 2.docx
|
|||||||||
15 березня 2021 11:57 |
ПРОТОКОЛ №69.pdf
|
|||||||||
03 березня 2021 16:22 |
ТД діаліз 2021 зі змінами.docx
|
|||||||||
03 березня 2021 16:13 |
ПРОТОКОЛ №54.pdf
|
|||||||||
22 лютого 2021 16:59 |
ПРОТОКОЛ №44.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Your Contract draft is okay except:
Sec. 5.2. To deliver DAP Kropivnicky within 3 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by not simply in Ukraine, but in central Ukraine warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. So, overseas suppliers are cut-off by this term. In general, if you accept dry perfusion concentrat - it may be possible to ship by air. But is it reasonable? And even to ship by air needed time. You order not small quantity for your annual needs.
Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 3 days does not seem reasonable. Somebody wrote such term without deeply thinking. This term is copied from one contract to another and we have to dispute on it with each customer. Different buyers are asking for different delivery times: from 10 to 20 days. But yours 3 days is really a record. Buy the goods, put them in your warehouse and get so many as you need. But when you will have a half - just order new lot to refill your stock. And sleep well.
80% of buyers are accepting our arguments. 20% - continue to dream or have ready supplier around the corner. But it is another story.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
For that please replace term of 3 days to reasonable 35 days (30 days for manufacturing+5 days for shipping by air). That's minimum for air shipping. But why to waste money and to charter aircraft if possible to ship a couple of containers. For that is needed at least 60 days.
This amendment will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.2 of your Contract.
We can quitely schedule delivery and ship without "horse racing with barriers".
I would highly appreciate your soonest confirmation. We just preparing similar orders for other Ukraine customers and may include yours.
Respectfully,
-----------------------------------
Шановні покупці,
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
Розділ 5.2. Щоб доставити DAP Кропивницький протягом 3 днів з дати замовлення, абсолютно необхідно, щоб товари були готові та готові не просто в Україні, а на складі в центральній Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Отже, зарубіжні постачальники обмежені цим терміном. Загалом, якщо ви приймаєте сухий перфузійний концентрат - можливо, його можна буде доставити повітряним транспортом. Але чи це розумно? І навіть для перевезення повітряним транспортом потрібен був час. Ви замовляєте не малу кількість для своїх щорічних потреб.
Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 3 дні не здається обґрунтованою. Хтось написав такий термін, не глибоко замислюючись. Цей термін копіюється з одного договору на інший, і ми маємо сперечатися щодо нього з кожним замовником. Різні покупці просять різний час доставки: від 10 до 20 днів. Але ваші 3 дні - це справді рекорд. Купіть товари, покладіть їх на свій склад і отримайте стільки, скільки вам потрібно. Але коли у вас буде половина - просто замовте новий лот, щоб поповнити запас. І спати добре.
80% покупців приймають наші аргументи. 20% - продовжують мріяти або мають готового постачальника за рогом. Але це вже інша історія.
Отже, формально, виходячи із чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”.
Для цього, будь ласка, замініть термін від 3 днів до розумних 35 днів (30 днів для виготовлення + 5 днів для авіаперевезення). Це мінімум для авіаперевезень. Але навіщо витрачати гроші і зафрахтувати літаки, якщо це можливо, щоб відвантажити пару контейнерів. Для цього потрібно не менше 60 днів.
Ця поправка дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.2 вашого Договору.
Ми можемо цілком запланувати доставку та відправлення без "скачок з бар'єрами".
Буду вдячний Вам якнайшвидшому підтвердженню. Ми просто готуємо подібні замовлення для інших українських клієнтів і можемо включати і ваші.
З повагою,
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000046 ● 2971f989185f463c839f057632e5f7c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.10.2021 № 653
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2021 № 653
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-02-19-009390-b від 19.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 16:06:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (витратні матеріали для проведення замісної терапії методом високопоточної гемофільтрації) Apparatus for maintaining the physiological functions of the body (consumables for high-flow hemofiltration replacement therapy)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-19-009390-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 15:57:31
Про надання пояснень по закупівлі UA-2021-02-19-009390-b
На ваш запит від 26.10.2021 за результатами моніторингу ID UA-M-2021-10-26-000046 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами внесеними Постановою КМУ від 16 12.2020 №1266) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Так, відповідно до ст.2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови від 11.102016 №710 не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану закупівель UA-P-2021-02-19-008567-b, джерелом фінансування даної закупівлі є: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Бюджетні призначення за даною закупівлею відсутні.
З приводу очікуваної вартості закупівлі пояснюємо, що визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (в тому числі цінові пропозиції постачальників/виконавців).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Згідно із застосованим методом було:
– направлено запити цінових пропозицій до трьох учасників ринку, які здійснюють продаж витратних матеріалів, запити містили інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображені у тендерній документації до предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу ID UA-M-2021-10-26-000046 Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області КНП «КОЛ КОР» повідомляє, що виявлені порушення усунуті. Тендерна документація приведена у відповідність до чинного законодавства зокрема до вимог Наказу від 15.04.2020 р. №710 та відповідно до п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог встановлених Наказом від 15.04.2020 р. №710 та п.2 ст.22 Закону. Щодо частини 3 статті 17 та п.2 ч.2 ст.22 Закону вважаємо за необхідне зазначити, що Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.» встановлено спосіб та порядок підтвердження переможцем відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст.22. Допущену технічну помилку при оприлюднені кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів в подальшому зобов’язуємось не допускати. Всі зауваження викладені у Висновку моніторингу прийняті нами до уваги та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог встановлених Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу №710.
2021-11-16 12:04:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994942 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" |
26 053 468,72
UAH з ПДВ
|
25 625 644,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" |
25 898 857,43
UAH з ПДВ
|
25 898 857,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М |
27 795 542,88
UAH з ПДВ
|
27 795 542,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" #36680233 |
Переможець |
25 625 644,77
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 09:47
|
ДУ 2 24-ТР21.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:54
|
ДУ 1 24-ТР21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 10:50
|
24-ТР21.pdf | укладений |
12 квітня 2021 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, |
Номер договору про закупівлю: | 24-ТР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24-ТР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |