Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір ксероксний А-4, ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
199 650,00 UAH
UA-2021-02-19-008529-b ● 5e73c2d264a34099b936d5302bb875b6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53 |
Контактна особа: |
Балабуст Надія Юріївна 380382794726,380382651264 Khm-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 199 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2345 пачок
Папір ксероксний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 13:44 |
Додаток № 3 – Форма цінової пропозиції..docx | |
19 лютого 2021 13:44 |
Додаток № 1 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
19 лютого 2021 13:44 |
Додаток №5 - Лист згода.docx | |
19 лютого 2021 13:44 |
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасників.docx | |
19 лютого 2021 13:44 |
Оголошення.docx | |
19 лютого 2021 13:44 |
Додаток № 4 – Проект договору..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-008529-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 лютого 2021 16:44
Дискримінаційні технічні показники
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-19-008529-b на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксерокс ний А-4), де Замовником виступає Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4 Клас В, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу формату А4 Клас В: Яскравість, % 99%, Непрозорість, % 91-93%, Білизна по СІЕ, % 161%, Вміст вологи, % 4,3±0,5%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас видалити дискримінаційний технічний параметр Пухлість, см3/г та зробити зміни до Паперу формату А4 Клас В: Яскравість, % , не менше 95%, Непрозорість, %, не менше 90%, Білизна по СІЕ, %, не менше 160%, Вміст вологи, %, не менше 3,8-5,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас видалити дискримінаційний технічний параметр Пухлість, см3/г та зробити зміни до Паперу формату А4 Клас В: Яскравість, % , не менше 95%, Непрозорість, %, не менше 90%, Білизна по СІЕ, %, не менше 160%, Вміст вологи, %, не менше 3,8-5,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 17:49
Вимога від 24.02.2021 року не може бути задоволена, у зв’язку із наступним.
Відповідно до вимог ч.2. п.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із власних потреб та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України. Замовник, повністю дотримується всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовує упередженого чи нерівного ставлення до Учасників Закупівлі. Замовник лише має на меті придбати якісний товар, який відповідатиме всім кваліфікаційним критеріям з максимальним заощадженням коштів бюджету. До того ж, кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу.
Технічні вимоги до паперу не містять посилання на конкретну марку чи виробника паперу або на конкретний процес, що характеризують продукт чи послуги певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки.
Тому технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних дискримінаційних ознак. Учасник має право за власним вибором пропонувати товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
При цьому всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені замовником виходячи з даних декількох виробників товару, що є предметом закупівлі, та містять допуски, що дозволяє Учасникам запропонувати папір, який задовольняє вказаним вимогам. Ваша Вимога не містить документального підтвердження та обґрунтування, що існує лише один виробник вказаного товару.
Крім того, відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не має на меті здійснити закупівлю товару гіршої якості.
Враховуючи вищевказане, повідомляємо, що зміни до технічних та якісних вимог до предмету закупівлі вноситись не будуть.
Відповідно до вимог ч.2. п.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із власних потреб та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України. Замовник, повністю дотримується всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовує упередженого чи нерівного ставлення до Учасників Закупівлі. Замовник лише має на меті придбати якісний товар, який відповідатиме всім кваліфікаційним критеріям з максимальним заощадженням коштів бюджету. До того ж, кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу.
Технічні вимоги до паперу не містять посилання на конкретну марку чи виробника паперу або на конкретний процес, що характеризують продукт чи послуги певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки.
Тому технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних дискримінаційних ознак. Учасник має право за власним вибором пропонувати товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
При цьому всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені замовником виходячи з даних декількох виробників товару, що є предметом закупівлі, та містять допуски, що дозволяє Учасникам запропонувати папір, який задовольняє вказаним вимогам. Ваша Вимога не містить документального підтвердження та обґрунтування, що існує лише один виробник вказаного товару.
Крім того, відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не має на меті здійснити закупівлю товару гіршої якості.
Враховуючи вищевказане, повідомляємо, що зміни до технічних та якісних вимог до предмету закупівлі вноситись не будуть.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ #3247515096 |
Переможець |
160 398,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 15:14
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 15:01
|
6.pdf | укладений |
22 березня 2021 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |