Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний А-4, ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
199 650,00 UAH
UA-2021-02-19-008529-b 5e73c2d264a34099b936d5302bb875b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабуст Надія Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Балабуст Надія Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 12:44
Очікувана вартість: 199 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2345 пачок
Папір ксероксний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-008529-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 лютого 2021 16:44
Дискримінаційні технічні показники
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-19-008529-b на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксерокс ний А-4), де Замовником виступає Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4 Клас В, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу формату А4 Клас В: Яскравість, % 99%, Непрозорість, % 91-93%, Білизна по СІЕ, % 161%, Вміст вологи, % 4,3±0,5%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас видалити дискримінаційний технічний параметр Пухлість, см3/г та зробити зміни до Паперу формату А4 Клас В: Яскравість, % , не менше 95%, Непрозорість, %, не менше 90%, Білизна по СІЕ, %, не менше 160%, Вміст вологи, %, не менше 3,8-5,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 17:49
Вимога від 24.02.2021 року не може бути задоволена, у зв’язку із наступним.
Відповідно до вимог ч.2. п.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із власних потреб та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України. Замовник, повністю дотримується всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовує упередженого чи нерівного ставлення до Учасників Закупівлі. Замовник лише має на меті придбати якісний товар, який відповідатиме всім кваліфікаційним критеріям з максимальним заощадженням коштів бюджету. До того ж, кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу.
Технічні вимоги до паперу не містять посилання на конкретну марку чи виробника паперу або на конкретний процес, що характеризують продукт чи послуги певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки.
Тому технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних дискримінаційних ознак. Учасник має право за власним вибором пропонувати товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
При цьому всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені замовником виходячи з даних декількох виробників товару, що є предметом закупівлі, та містять допуски, що дозволяє Учасникам запропонувати папір, який задовольняє вказаним вимогам. Ваша Вимога не містить документального підтвердження та обґрунтування, що існує лише один виробник вказаного товару.
Крім того, відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не має на меті здійснити закупівлю товару гіршої якості.
Враховуючи вищевказане, повідомляємо, що зміни до технічних та якісних вимог до предмету закупівлі вноситись не будуть.

Документи

25 лютого 2021 17:49
протокол 9.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 160 398,00
UAH з ПДВ
160 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРВЕТ" 178 126,20
UAH з ПДВ
178 126,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 15:55
Електронний підпис
01 березня 2021 15:54
Цінова пропозиція.PDF
01 березня 2021 15:54
Товар який пропонується.PDF
01 березня 2021 15:54
Сертифікат якості.PDF
01 березня 2021 15:54
Проект договору.PDF
01 березня 2021 15:54
Про транспортний засіб.PDF
01 березня 2021 15:54
Про захист довкілля.PDF
01 березня 2021 15:54
Паспорт громадянина.PDF
01 березня 2021 15:54
Лист-згода.PDF
01 березня 2021 15:54
Істотні умови договору.PDF
01 березня 2021 15:54
инн.JPG
01 березня 2021 15:54
Довідка про санкції.PDF
01 березня 2021 15:54
Довідка про ліцензії.PDF
01 березня 2021 15:54
Відомості про учасника.PDF
01 березня 2021 15:54
Витяг з ЄДР.PDF
01 березня 2021 15:54
Висновок СЕС.PDF
01 березня 2021 15:54
Виписка з ЄДР.PDF
01 березня 2021 15:54
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

02 березня 2021 15:42
Електронний підпис
02 березня 2021 15:41
цінова пропозиція.pdf.p7s
02 березня 2021 15:41
Проект договору.pdf.p7s
02 березня 2021 15:41
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 15:41
Проект договору.pdf
02 березня 2021 15:41
Ocean сертифікат.pdf
02 березня 2021 15:41
14 Статут.pdf
02 березня 2021 15:41
12 Свідоцтво ПДВ.pdf
02 березня 2021 15:41
11 Протоколи, накази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "КОРВЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
#3247515096
Переможець 160 398,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 15:32

Документи

10 березня 2021 15:31
протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
#3247515096
160 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 15:31
протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 15:14
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 липня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:01
6.pdf укладений
22 березня 2021 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 369,65
UAH