Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду будівлі та дворових будівель Новоіванівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Новоіванівка, вул. Шарова, буд. 51А
Очікувана вартість
170 586,00 UAH
UA-2021-02-19-008085-b dbcffe6eaf4742ef86367967ddbe42f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Семеренко

+380632086736 kom_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОМИШУВАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41083586
Місцезнаходження: 70530, Україна , Запорізька обл., Оріхівський р-н., смт. Комишуваха, вул. Смирнова, буд. 3
Контактна особа: Ірина Семеренко
+380632086736
kom_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 13:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 12:58
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:46
Очікувана вартість: 170 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 705,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт фасаду будівлі та дворових будівель Новоіванівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Новоіванівка, вул. Шарова, буд. 51А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, село Новоіванівка, Вулиця Шарова будинок 51а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2021  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Впродовж 30 календарних днів на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ" 168 538,38
UAH з ПДВ
164 099,41
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Комунсервіс-20007" 165 800,00
UAH з ПДВ
165 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:18
Фін звітність 2020 р.pdf
04 березня 2021 12:18
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2021 12:18
СТАТУТ 2020.pdf
04 березня 2021 12:18
Реквізити СЛ.pdf
04 березня 2021 12:18
ПДВ витяг.pdf
04 березня 2021 12:18
Ліцензія.pdf
04 березня 2021 12:18
Лист згода.pdf
04 березня 2021 12:18
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 10:32
Електронний підпис
04 березня 2021 10:29
1008.imd
04 березня 2021 10:29
24 Довідка про МТБ.pdf
04 березня 2021 10:29
22 Довідка про досвід.pdf
04 березня 2021 10:29
21 Лист гарантія про ДБН.pdf
04 березня 2021 10:29
19 Лист про аванс.pdf
04 березня 2021 10:29
13 Статут.pdf
04 березня 2021 10:29
12 Договір підряду.pdf
04 березня 2021 10:29
10 Контактні дані.pdf
04 березня 2021 10:29
7 Кошторис.pdf
04 березня 2021 10:29
6 Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2021 10:29
3 Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ"

ПП "Комунсервіс-20007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ"
#42423090
Відхилено 164 099,41
UAH з ПДВ
09 березня 2021 10:23
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
Переможець 165 800,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 10:49

Документи

09 березня 2021 10:23
Електронний підпис
09 березня 2021 10:22
протокол088.pdf

Документи

09 березня 2021 10:49
Електронний підпис
09 березня 2021 10:49
протокол089.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
165 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 10:49
Електронний підпис
09 березня 2021 10:49
протокол089.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:02
протокол110.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 08:52
протокол097.pdf зміни до договору
15 березня 2021 08:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:12
SCAN0008.PDF укладений
10 березня 2021 11:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 березня 2021 11:34
165 800,00 UAH UA088201720344320007000098606
КНП "ЦПМСД" КСР
UA473133990000026009055878270
ПП "Комунсервiс-20007"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коректного відображення інформації у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-19-008085-b та згідно предмету закупівлі Код згідно ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт фасаду будівлі та дворових будівель Новоіванівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Новоіванівка, вул. Шарова, буд. 51А Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг викласти в наступній редакції: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 29 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: Ц-2/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол уповноваженої особи № 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коректного відображення інформації у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-19-008085-b та згідно предмету закупівлі Код згідно ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт фасаду будівлі та дворових будівель Новоіванівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Новоіванівка, вул. Шарова, буд. 51А кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг та місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю викласти в наступній редакції: Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 70530, Запорізька обл., Оріхівський р-н, смт Комишуваха, вул. Крупської, 64.
Номер договору про закупівлю: Ц-2/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол уповноваженої особи №19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 800,00
UAH