Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
377 030,00 UAH
UA-2021-02-19-007966-b 28801bec3e444b4e85b31c87b877bf9e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Волчко

+380362266887 tender_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Вебсайт: http://www.rouoz.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Контактна особа: Богдан Волчко
+380362266887
tender_uoz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом Уркаїни "Про публічні закупівлі". При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Відкриті торги за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 09310000-5 — Електрична енергія (Електрична енергія) були двічі відмінені 16.01.2021 та 03.02.2021 на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із поданням для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій.
Водночас наявна потреба у закупівлі.

Документи, що підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури:

Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-31-001981-c
Електрична енергія від 16.01.2021;

Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-18-000039-a
Електрична енергія від 03.02.2021.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 13:25
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Відповідно ч. 7 ст. 40 Закону, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з закупівлі електричної енергії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101900 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 16 липня, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2021 13:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 13:21
повідомлення світло.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
Переможець 377 030,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 13:25

Документи

19 лютого 2021 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 13:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
377 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2021 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:25
Додаткова угода № 13 від 30.12.2021 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 19:19
Додаткова угода12від14.12.2021.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 19:14
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 18:51
договір РОЕК.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 18:50
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 19:04
Додаткова угода 9.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 13:26
Додаткова угода № 8.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 19:19
Додаткова угода№ 7від02.08.2021.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 19:14
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 13:20
Додаткова угода№6 від 19.07.2021 до договору про постачання електричної енергії споживачу №16665-ВЦ від 03.03.2021.pdf зміни до договору
19 липня 2021 13:15
Додаткова угода№6 від 19.07.2021.pdf зміни до договору
19 липня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 13:30
Додаткова угода№5 від 07.06.2021до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1665-ВЦ від 03.03.2021.pdf зміни до договору
08 червня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 12:05
4ДУ РОЕК.pdf зміни до договору
04 червня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 15:34
ДУ РОЕК.pdf зміни до договору
12 травня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 08:31
Договір ЕЕ.pdf укладений
03 березня 2021 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров'я, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року №14-к "Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров'я населення Рівненської обласної державної адміністрації" та від 10.03.2021 року №17-к "Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації" 1.Сторони дійшли згоди викласти п.5 п.п.5.1. Договору абзацом наступного змісту: Сума цього Договору становить 101649,40 грн. в т.ч. ПДВ 16941,57, а саме бюджетні асигнування управління охорони здоров'я встановлені кошторисом на 2021 рік на оплату за надані послуги з постачання електричної енергії становлять 34612,94 грн., сума надходжень від суборендарів на відшкодування витрат за надані послуги - 41887,06 грн., сума відшкодованих надходжень суборендарів -25149,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року «14-к «Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації» та від 10.03.2021 року № 17-к «Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації», а також враховуючи те, що Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації є правонаступником всіх прав та обов’язків Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, згідно розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 12 травня 2021 року № 353 «Про затвердження передавального акта, балансових рахунків, майна, активів та зобов’язань управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації до правонаступника - департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації», сторони дійшли згоди: зняти кредиторську заборгованість в сумі 19310,24 грн. з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02013136 та передати її на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування Споживача з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 02012136 на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування посади особи – Споживача з начальника управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації на директора департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року «14-к «Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації» та від 10.03.2021 року № 17-к «Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації», а також враховуючи те, що Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації є правонаступником всіх прав та обов’язків Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, згідно розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 12 травня 2021 року № 353 «Про затвердження передавального акта, балансових рахунків, майна, активів та зобов’язань управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації до правонаступника - департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації», сторони дійшли згоди: припинити Додаткову угоду № 4 від 03.06.2021 До Договору про постачання електричної енергії споживачу № 16665 –ВЦ від 03.03.2021; зняти кредиторську заборгованість в сумі 19310, 24 грн (Дев’ятнадцять тисяч триста десять гривень двадцять чотири копійки) з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02013136 та передати її на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування Споживача з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 02013136 на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711;
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились вважати суму договору від 03.03.2021 року № 16665-ВЦ про постачання електричної енергії споживачу незмінною, та такою яка становить 377030,00 грн.(Триста сімдесят сім тисяч тридцять гривень) 00 коп., в тому числі ПДВ 62838,33 грн. П. 2-8 угоди згідно з змістом Додаткової угоди № 6 до договору від 03.03.2021 року № 16665-ВЦ про постачання електричної енергії споживачу
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з умовами додаткової угоди № 7 від 02.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової угоди № 8 до договору постачання електричної енергії № 16665-ВЦ від 03.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з умовами Додаткової угоди № 8 від 15.09.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно умов додаткової угоди № 11 від 17.11. 2021 року
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору правонаступником прав і обов'язків якого є департамент цивільного захисту та охорони здоров'я населення становить 377030.00 грн ( Триста сімдесят сім тисяч тридцять гривень 00 коп) в тому числі ПДВ 62838.33 грн
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 13 від 30.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16665-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 313 270,39
UAH (в тому числі ПДВ 52 211,73 UAH)