Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код послуг згідно ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт ганку та туалету для інвалідів адмінкорпусу поліклініки денного стаціонару КП «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька», с.Липини, Луцького району, вул.Теремнівська, 98)
Очікувана вартість
156 076,00 UAH
UA-2021-02-19-007485-b a59cbd916689419f999a672b3f71151c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ройко Тетяна

+380661183501 vopl111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384318
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Теремнівська, буд. 98
Контактна особа: Ройко Тетяна
+380661183501
vopl111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 02:00
Початок аукціону: 03 березня 2021 14:35
Очікувана вартість: 156 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганку та туалету для інвалідів адмінкорпусу поліклініки денного стаціонару КП «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька», с.Липини, Луцького району, вул.Теремнівська, 98
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул. Теремнівська 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 13:02
Проект договору.docx
19 лютого 2021 13:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
19 лютого 2021 13:02
додаток 5.docx
19 лютого 2021 13:02
додаток 3.docx
19 лютого 2021 13:02
додаток 2.docx
19 лютого 2021 13:02
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 21 лютого 2021 21:53
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:46
Шановний Замовник просимо Вас уточнити інформацію відносно наступних пунктів Додатку №3 Пункт 14. Блоки дверні з металопластику - уточніть будь-ласка конструкцію блоку (одні двері чи подвійні , розмір дверей, колір, конструкція дверей(скло , скло+металопластик та ін, наявність доводчика) Пункт 17. Вітражі металопластикові - уточніть будь-ласка конструкцію вітражу( розмір , колір, конструкція ) Краще всього , що б Ви в відповіді на поставлені питання долучили креслення з описом. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Будь які уточнення, креслення на рахунок Додатку №3 можна отримати за адресою с.Липини вул.Теремнівська,98 тел. 0661183501
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 09:19
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:46
Шановний Замовник просимо Вас уточнити характеристики, конструкцію та розміри , або подати інформацію про аналоги для наступних пунктів.: Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів.
Відповідь: Шановний учаснику. Будь які уточнення на рахунок Додатку №3 можна отримати за адресою с.Липини вул.Теремнівська,98 тел. 0661183501
Технічне завдання
Дата подання: 25 лютого 2021 00:20
Шановний Замовник просимо Вас уточнити характеристики, конструкцію та розміри , або подати інформацію про аналоги для наступних пунктів.: Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів. Завантажте файл з описом.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 21 лютого 2021 22:21
Строки виконання договору
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу),
ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 11:06
Шановний учаснику. У Замовника виникла нагальна потреба виконання даних робіт, у встановленні строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 22 лютого 2021 09:24
Кваліфікаційні вимоги

Шановний Замовник. Просимо Вас змінити в Додатку 2. пункт 1.Цінова пропозиція встановленої форми (згідно з Додатком № 1 до документації).
Учасник електронної закупівлі, ціна пропозиції якого є найнижчою за результатами проведеного аукціону розмістити повторно (завантажити в систему) «Цінову пропозицію», приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Учасник закупівлі ціна пропозиції якого буде найнижчою за результатами аукціону не зможе завантажити повторно оновлену Цінову пропозицію, оскільки дана функція є відсутньою в Спрощених закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 09:54
Шановний учаснику. Дана вимога щодо дозавантаження оновленої цінової пропозиції не буде розглядатися як порушення, так як ми розуміємо, що Ви не маєте такої можливості.В подальшому дану вимогу не будемо залучати при оголошенні закупівель.Дякую
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 23 лютого 2021 11:41
Технічне завдання
Шановний Замовник хочемо нагадати Вам, що в зв'язку публічністю і прозорістю всіх закупівель та з критичною ситуацією в м.Луцьк та Волинській області відносно пандемії COVID-19 та забезпечення усіх заходів для мінімалізації росповсюдження даної пандемії просимо Вас опублікувати уточнюючу інформацію відносно закувлі, а саме:
Додатокк №3 Пункт 14. Блоки дверні з металопластику - уточніть будь-ласка конструкцію блоку (одні двері чи подвійні , розмір дверей, колір, конструкція дверей(скло , скло+металопластик та ін, наявність доводчика)
Пункт 17. Вітражі металопластикові - уточніть будь-ласка конструкцію вітражу( розмір , колір, конструкція )
Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів.
Опублікуйте інформацію для всіх Учасників і не створюйте дискримінаційних умов.
Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
ВИМОГА : опублікувати всі зазначені вище необхідні характеристики та креслення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 12:40
Шановний учаснику, повинні бути одні двері білого кольору, креслення в прикіріплених документах до відповіді
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 23 лютого 2021 11:45
Строки виконання договору ПОВТОРНА

Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору.
Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 10:59
Шановний учаснику. У Замовника виникла нагальна потреба виконання даних робіт, у встановленні строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 24 лютого 2021 11:44
Строки виконання договору ПОВТОРНА

Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору. Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
Шановний Замовник для Вас надаємо інформацію :
Оптимальне протягом гідратації при твердінні розчину: температурний коридор від 18 до 20 град., вологість близька до 100%. Відхилення від цих параметрів значною мірою змінюють швидкість твердіння каменю. Повне визрівання бетону тривати кілька років.
Разом з тим на цій стадії швидкість твердіння закономірно змінюється з часом. Наприклад, для бетону М300 до кінця 3-го дня вона досягає 50%, на 14–й день становить до 90%, а на 28-й день — 100%. Далі через три місяці міцність підвищується ще на 20%, а через 3 роки може стати на 100% більше, ніж була до кінця 28 діб після замішування.
Шановний Замовник Ваше бажання є суб'єктивним та тим, що ігнорує абсолютно всі існуючі ДБН та технології. Для порівняння стоматолог робить операцію з встановлення кардіостимулятора( бо так ми хочемо).
Вразі ігнорування даної вимоги Ми змушені написати скарги: ДАБІ, Державна аудиторська служба України та Головне контрольно-ревізійне управління України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 17:23
Внесення змін у строки виконання договору призведе до більшої затримки виконання робіт
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 25 лютого 2021 00:30
Строки виконання договору ПОВТОРНА
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору. Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день . Шановний Замовник для Вас надаємо інформацію : Оптимальне протягом гідратації при твердінні розчину: температурний коридор від 18 до 20 град., вологість близька до 100%. Відхилення від цих параметрів значною мірою змінюють швидкість твердіння каменю. Повне визрівання бетону тривати кілька років. Разом з тим на цій стадії швидкість твердіння закономірно змінюється з часом. Наприклад, для бетону М300 до кінця 3-го дня вона досягає 50%, на 14–й день становить до 90%, а на 28-й день — 100%. Далі через три місяці міцність підвищується ще на 20%, а через 3 роки може стати на 100% більше, ніж була до кінця 28 діб після замішування. Шановний Замовник Ваше бажання є суб'єктивним та тим, що ігнорує абсолютно всі існуючі ДБН та технології. Для порівняння стоматолог робить операцію з встановлення кардіостимулятора( бо так ми хочемо). Вразі ігнорування даної вимоги Ми змушені написати скарги: ДАБІ, Державна аудиторська служба України та Головне контрольно-ревізійне управління України.

При цьому, Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тож тепер відповідь на питання та вимогу є обов’язковою.

Шановний Замовник Ваше бажання швидше провести закупівлю зрозуміле, але це неможливо оскільки Ви поставили нереальні строки.!!!
Зробивши такі дискримінаційні умови, Ви обмежили участь в закупівлі. Якщо учасник підпише Ваш проект договору з даним технічним завданням і строками, він автоматично порушить технології і не зможе виконати якісно дані роботи, а значить не зможе гарантувати жодного гарантійного терміну на ці роботи. Як наслідок з вище вказаного випливає, що державні кошти будуть витрачені марно і недоцільно.
Шановний Замовник хочемо зауважити, що на питання та вимоги, які задають Учасники , потрібно відповідати згідно закупівлі та Законодавства України, а не висловлювати свої суб'єктивні бажання.
Якщо Замовник не може усунути порушення, які виникли під час проведення процедури то він змушений в обов'язковому порядку відмінити закупівлю.
Вимога - Відмінити закупівлю
Розгорнути Згорнути

Документи

23 лютого 2021 12:40
креслення.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-25-000002 • 79cc57d29e264c67981403f559c5a533
Автор звернення: ФОП Тараймович Богдан Олександрович
Дата створення звернення: 2021-02-25 10:47
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Даний Замовник: 1. невірно визначив технічне завдання в формі строків виконання робіт. 2. не надав вичерпну інформацію про предмет закупівлі. 3. ігнорує питання та вимоги 4. порушив строки розгляду питань та вимог 5. не відмінив закупівлю
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Скирський Олександр Валентинович" 120 500,00
UAH з ПДВ
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 115 990,88
UAH з ПДВ
104 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 132 569,60
UAH з ПДВ
105 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕЛУР" 141 463,53
UAH з ПДВ
131 789,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 14:13
Електронний підпис
25 лютого 2021 14:10
34. Посвідчення.pdf
25 лютого 2021 14:10
32. протоколи з ОП.pdf
25 лютого 2021 14:10
31. обладнання.pdf
25 лютого 2021 14:10
30. Працівники.pdf
25 лютого 2021 14:10
27. довідки з банку.pdf
25 лютого 2021 14:10
26. аналогічні договори.pdf
25 лютого 2021 14:10
25.паспорт.pdf
25 лютого 2021 14:10
25.2. копія паспорта.pdf
25 лютого 2021 14:10
25.1 паспорт.rar
25 лютого 2021 14:10
24. загальновиробничі.pdf
25 лютого 2021 14:10
23. розрахунки.pdf
25 лютого 2021 14:10
22. проект договору.pdf
25 лютого 2021 14:10
21. договірна.pdf
25 лютого 2021 14:10
20. Підсумкова від. рес..pdf
25 лютого 2021 14:10
19. зведений кошт..pdf
25 лютого 2021 14:10
18. локальний кошторис.pdf
25 лютого 2021 14:10
16. гарантія строку.pdf
25 лютого 2021 14:10
15. лист.pdf
25 лютого 2021 14:10
14. лист.pdf
25 лютого 2021 14:10
10. ідент.код.pdf
25 лютого 2021 14:10
6. захист довкілля.pdf
25 лютого 2021 14:10
5. про санкції.pdf
25 лютого 2021 14:10
4. довідка про ліцензію.pdf
25 лютого 2021 14:10
2. згода з договором.pdf
25 лютого 2021 14:10
1. цінова.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 18:55
Електронний підпис
01 березня 2021 18:53
14.6-ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
01 березня 2021 18:53
14.4-Договірна ціна.pdf.p7s
01 березня 2021 18:53
14.4-Договірна ціна.pdf
01 березня 2021 18:53
14.1.2-Локальний кошторис.pdf
01 березня 2021 18:53
14.1.1-Локальний кошторис.pdf
01 березня 2021 18:53
5-згода персональні дані.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 17:40
Електронний підпис
01 березня 2021 12:34
цінова пропозиція.pdf
01 березня 2021 12:34
технічне завдання.pdf
01 березня 2021 12:34
статут.pdf
01 березня 2021 12:34
свід. ПДВ.pdf
01 березня 2021 12:34
протокол.pdf
01 березня 2021 12:34
проект договору.pdf
01 березня 2021 12:34
про якість.pdf
01 березня 2021 12:34
про технічні вимоги.pdf
01 березня 2021 12:34
про субпідряд.pdf
01 березня 2021 12:34
про проект договору.pdf
01 березня 2021 12:34
про збитки.pdf
01 березня 2021 12:34
про довкілля.pdf
01 березня 2021 12:34
про гарантію.pdf
01 березня 2021 12:34
персональні дані.pdf
01 березня 2021 12:34
наказ.pdf
01 березня 2021 12:34
ліцензія.pdf
01 березня 2021 12:34
виписка.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 19:33
Електронний підпис
01 березня 2021 19:31
Довідка.pdf
01 березня 2021 19:31
Лист гарантійний строк.pdf
01 березня 2021 19:31
Довідка субпідрядник.pdf
01 березня 2021 19:31
Довідка ліцензія.pdf
01 березня 2021 17:59
Електронний підпис
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ДЦ_3.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ДЦ_4.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ИВР.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
01 березня 2021 17:58
130_ДЦ_ССР_5.pdf
01 березня 2021 17:58
Витяг з ЄДР 2021.pdf
01 березня 2021 17:58
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2021 17:58
Додаток 5.pdf
01 березня 2021 17:58
Наказ право підпису.pdf
01 березня 2021 17:58
Проект договору.pdf
01 березня 2021 17:58
статут Телур.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Скирський Олександр Валентинович"

ПП "ПМК-НОВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

ПП "ТЕЛУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Скирський Олександр Валентинович"
#1910903972
Переможець 89 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 13:46

Документи

04 березня 2021 13:46
Електронний підпис
04 березня 2021 13:45
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Скирський Олександр Валентинович"
#1910903972
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 13:46
Електронний підпис
04 березня 2021 13:45
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:23
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 13:17
договір 7.pdf укладений
10 березня 2021 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 000,00
UAH