Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код послуг згідно ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт ганку та туалету для інвалідів адмінкорпусу поліклініки денного стаціонару КП «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька», с.Липини, Луцького району, вул.Теремнівська, 98)
Очікувана вартість
156 076,00 UAH
UA-2021-02-19-007485-b ● a59cbd916689419f999a672b3f71151c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05384318 |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Теремнівська, буд. 98 |
Контактна особа: |
Ройко Тетяна +380661183501 vopl111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 156 076,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганку та туалету для інвалідів адмінкорпусу поліклініки денного стаціонару КП «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька», с.Липини, Луцького району, вул.Теремнівська, 98
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул. Теремнівська 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 13:02 |
Проект договору.docx | |
19 лютого 2021 13:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
19 лютого 2021 13:02 |
додаток 5.docx | |
19 лютого 2021 13:02 |
додаток 3.docx | |
19 лютого 2021 13:02 |
додаток 2.docx | |
19 лютого 2021 13:02 |
додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 21 лютого 2021 21:53
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:46
Шановний Замовник просимо Вас уточнити інформацію відносно наступних пунктів Додатку №3
Пункт 14. Блоки дверні з металопластику - уточніть будь-ласка конструкцію блоку (одні двері чи подвійні , розмір дверей, колір, конструкція дверей(скло , скло+металопластик та ін, наявність доводчика)
Пункт 17. Вітражі металопластикові - уточніть будь-ласка конструкцію вітражу( розмір , колір, конструкція )
Краще всього , що б Ви в відповіді на поставлені питання долучили креслення з описом. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Будь які уточнення, креслення на рахунок Додатку №3 можна отримати за адресою с.Липини вул.Теремнівська,98 тел. 0661183501
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 09:19
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:46
Шановний Замовник просимо Вас уточнити характеристики, конструкцію та розміри , або подати інформацію про аналоги для наступних пунктів.:
Пункт 30
Пункт 34
Пункт 35
Пункт 36
Пункт 38
Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів.
Відповідь: Шановний учаснику. Будь які уточнення на рахунок Додатку №3 можна отримати за адресою с.Липини вул.Теремнівська,98 тел. 0661183501
Технічне завдання
Дата подання: 25 лютого 2021 00:20
Шановний Замовник просимо Вас уточнити характеристики, конструкцію та розміри , або подати інформацію про аналоги для наступних пунктів.: Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів. Завантажте файл з описом.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 21 лютого 2021 22:21
Строки виконання договору
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу),
ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 11:06
Шановний учаснику. У Замовника виникла нагальна потреба виконання даних робіт, у встановленні строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 22 лютого 2021 09:24
Кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовник. Просимо Вас змінити в Додатку 2. пункт 1.Цінова пропозиція встановленої форми (згідно з Додатком № 1 до документації).
Учасник електронної закупівлі, ціна пропозиції якого є найнижчою за результатами проведеного аукціону розмістити повторно (завантажити в систему) «Цінову пропозицію», приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Учасник закупівлі ціна пропозиції якого буде найнижчою за результатами аукціону не зможе завантажити повторно оновлену Цінову пропозицію, оскільки дана функція є відсутньою в Спрощених закупівлях.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 09:54
Шановний учаснику. Дана вимога щодо дозавантаження оновленої цінової пропозиції не буде розглядатися як порушення, так як ми розуміємо, що Ви не маєте такої можливості.В подальшому дану вимогу не будемо залучати при оголошенні закупівель.Дякую
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 23 лютого 2021 11:41
Технічне завдання
Шановний Замовник хочемо нагадати Вам, що в зв'язку публічністю і прозорістю всіх закупівель та з критичною ситуацією в м.Луцьк та Волинській області відносно пандемії COVID-19 та забезпечення усіх заходів для мінімалізації росповсюдження даної пандемії просимо Вас опублікувати уточнюючу інформацію відносно закувлі, а саме:
Додатокк №3 Пункт 14. Блоки дверні з металопластику - уточніть будь-ласка конструкцію блоку (одні двері чи подвійні , розмір дверей, колір, конструкція дверей(скло , скло+металопластик та ін, наявність доводчика)
Пункт 17. Вітражі металопластикові - уточніть будь-ласка конструкцію вітражу( розмір , колір, конструкція )
Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів.
Опублікуйте інформацію для всіх Учасників і не створюйте дискримінаційних умов.
Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
ВИМОГА : опублікувати всі зазначені вище необхідні характеристики та креслення.
Розгорнути
Згорнути
Додатокк №3 Пункт 14. Блоки дверні з металопластику - уточніть будь-ласка конструкцію блоку (одні двері чи подвійні , розмір дверей, колір, конструкція дверей(скло , скло+металопластик та ін, наявність доводчика)
Пункт 17. Вітражі металопластикові - уточніть будь-ласка конструкцію вітражу( розмір , колір, конструкція )
Пункт 30 Пункт 34 Пункт 35 Пункт 36 Пункт 38 Адже є велика кількість різних видів та конструкцій матеріалів зазначених вище, а це визначає вартість даних товарів.
Опублікуйте інформацію для всіх Учасників і не створюйте дискримінаційних умов.
Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
ВИМОГА : опублікувати всі зазначені вище необхідні характеристики та креслення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 12:40
Шановний учаснику, повинні бути одні двері білого кольору, креслення в прикіріплених документах до відповіді
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 23 лютого 2021 11:45
Строки виконання договору
ПОВТОРНА
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору.
Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 10:59
Шановний учаснику. У Замовника виникла нагальна потреба виконання даних робіт, у встановленні строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 24 лютого 2021 11:44
Строки виконання договору ПОВТОРНА
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору. Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день .
Шановний Замовник для Вас надаємо інформацію :
Оптимальне протягом гідратації при твердінні розчину: температурний коридор від 18 до 20 град., вологість близька до 100%. Відхилення від цих параметрів значною мірою змінюють швидкість твердіння каменю. Повне визрівання бетону тривати кілька років.
Разом з тим на цій стадії швидкість твердіння закономірно змінюється з часом. Наприклад, для бетону М300 до кінця 3-го дня вона досягає 50%, на 14–й день становить до 90%, а на 28-й день — 100%. Далі через три місяці міцність підвищується ще на 20%, а через 3 роки може стати на 100% більше, ніж була до кінця 28 діб після замішування.
Шановний Замовник Ваше бажання є суб'єктивним та тим, що ігнорує абсолютно всі існуючі ДБН та технології. Для порівняння стоматолог робить операцію з встановлення кардіостимулятора( бо так ми хочемо).
Вразі ігнорування даної вимоги Ми змушені написати скарги: ДАБІ, Державна аудиторська служба України та Головне контрольно-ревізійне управління України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 17:23
Внесення змін у строки виконання договору призведе до більшої затримки виконання робіт
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-19-007485-b.a6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 25 лютого 2021 00:30
Строки виконання договору ПОВТОРНА
Шановний Замовник просимо Вас змінити строк виконання договору - 5.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.03.2021р. - оскільки відповідно до норм ДБН та будівельних технологій має бути не меншим 32 днів. В Вашому зазначеному строці, навіть при умові розгляду пропозицій та визначення переможця за один день , на виконання договору залишається близько 10 днів, а тому дані роботи виконати в такий строк є абсолютно неможливим(формування бетонних пандусів вимагає більшого часу), ВИМОГА. Внести зазначені вище вимоги та збільшити строк виконання договору. Шановний Замовник збільшіть строки виконання договору інакше Ви змушені відмінити дану закупівлю, оскільки ТЕХНОЛОГІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ І ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ.!!!!! Хочемо зауважити, що термін відповіді складає максимум один робочий день . Шановний Замовник для Вас надаємо інформацію : Оптимальне протягом гідратації при твердінні розчину: температурний коридор від 18 до 20 град., вологість близька до 100%. Відхилення від цих параметрів значною мірою змінюють швидкість твердіння каменю. Повне визрівання бетону тривати кілька років. Разом з тим на цій стадії швидкість твердіння закономірно змінюється з часом. Наприклад, для бетону М300 до кінця 3-го дня вона досягає 50%, на 14–й день становить до 90%, а на 28-й день — 100%. Далі через три місяці міцність підвищується ще на 20%, а через 3 роки може стати на 100% більше, ніж була до кінця 28 діб після замішування. Шановний Замовник Ваше бажання є суб'єктивним та тим, що ігнорує абсолютно всі існуючі ДБН та технології. Для порівняння стоматолог робить операцію з встановлення кардіостимулятора( бо так ми хочемо). Вразі ігнорування даної вимоги Ми змушені написати скарги: ДАБІ, Державна аудиторська служба України та Головне контрольно-ревізійне управління України.
При цьому, Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тож тепер відповідь на питання та вимогу є обов’язковою.
Шановний Замовник Ваше бажання швидше провести закупівлю зрозуміле, але це неможливо оскільки Ви поставили нереальні строки.!!!
Зробивши такі дискримінаційні умови, Ви обмежили участь в закупівлі. Якщо учасник підпише Ваш проект договору з даним технічним завданням і строками, він автоматично порушить технології і не зможе виконати якісно дані роботи, а значить не зможе гарантувати жодного гарантійного терміну на ці роботи. Як наслідок з вище вказаного випливає, що державні кошти будуть витрачені марно і недоцільно.
Шановний Замовник хочемо зауважити, що на питання та вимоги, які задають Учасники , потрібно відповідати згідно закупівлі та Законодавства України, а не висловлювати свої суб'єктивні бажання.
Якщо Замовник не може усунути порушення, які виникли під час проведення процедури то він змушений в обов'язковому порядку відмінити закупівлю.
Вимога - Відмінити закупівлю
Розгорнути
Згорнути
При цьому, Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тож тепер відповідь на питання та вимогу є обов’язковою.
Шановний Замовник Ваше бажання швидше провести закупівлю зрозуміле, але це неможливо оскільки Ви поставили нереальні строки.!!!
Зробивши такі дискримінаційні умови, Ви обмежили участь в закупівлі. Якщо учасник підпише Ваш проект договору з даним технічним завданням і строками, він автоматично порушить технології і не зможе виконати якісно дані роботи, а значить не зможе гарантувати жодного гарантійного терміну на ці роботи. Як наслідок з вище вказаного випливає, що державні кошти будуть витрачені марно і недоцільно.
Шановний Замовник хочемо зауважити, що на питання та вимоги, які задають Учасники , потрібно відповідати згідно закупівлі та Законодавства України, а не висловлювати свої суб'єктивні бажання.
Якщо Замовник не може усунути порушення, які виникли під час проведення процедури то він змушений в обов'язковому порядку відмінити закупівлю.
Вимога - Відмінити закупівлю
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-25-000002 • 79cc57d29e264c67981403f559c5a533
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-25
•
10:47
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Даний Замовник:
1. невірно визначив технічне завдання в формі строків виконання робіт.
2. не надав вичерпну інформацію про предмет закупівлі.
3. ігнорує питання та вимоги
4. порушив строки розгляду питань та вимог
5. не відмінив закупівлю
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Скирський Олександр Валентинович" |
120 500,00
UAH з ПДВ
|
89 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
115 990,88
UAH з ПДВ
|
104 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" |
132 569,60
UAH з ПДВ
|
105 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕЛУР" |
141 463,53
UAH з ПДВ
|
131 789,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Скирський Олександр Валентинович" #1910903972 |
Переможець |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 13:17
|
договір 7.pdf | укладений |
10 березня 2021 13:16
|