Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік; код ДК 021:2015 – 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2021-02-19-004432-b ● a4a041169e4543e1aa26a989c2e9c721
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік; код ДК 021:2015 – 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік – 1 послуга (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: місцезнаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, та місцезнаходження учасника (для обробки отриманої від Замовника інформації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 350 000,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: становить з дати укладення сторонами договору до 20 квітня 2021 року. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін і діє до 31 грудня 2021 року (згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 07.03.2021 року.
7. Умови оплати: оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: оплату 100% замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання наданих послуг, яким оформлено надання учасником та приймання замовником аудиторських послуг.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 13 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): оцінка тендерних пропозицій здійснюється згідно критеріїв оцінки: «Ціна» та «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років».
Питома вага критерію «Ціна» становить 70% (відсотків). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду.
Питома вага критерію «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років» становить 30% (відсотків).
Розмір показника «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років» визначається наступним чином:
для учасника, (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) у якого відсутній досвід з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років – 0% (відсотків);
для учасника, (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) у якого є в наявності досвід з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років – 30% (відсотків).
Розмір показника згідно нецінового критерію визначається наступним чином:
- коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни згідно нецінових показників: КК = 1 + F1/PV, де КК – коефіцієнт корекції, F1 – значення нецінового критерію, обраного учасником (а саме: наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств, PV – вага критерію «Ціна»;
- тендерна пропозиція оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: РР = Р/КК, де РР – приведена ціна, Р – ціна, КК – коефіцієнт корекції.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік; код ДК 021:2015 – 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік – 1 послуга (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: місцезнаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, та місцезнаходження учасника (для обробки отриманої від Замовника інформації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 350 000,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: становить з дати укладення сторонами договору до 20 квітня 2021 року. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін і діє до 31 грудня 2021 року (згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 07.03.2021 року.
7. Умови оплати: оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: оплату 100% замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання наданих послуг, яким оформлено надання учасником та приймання замовником аудиторських послуг.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 13 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): оцінка тендерних пропозицій здійснюється згідно критеріїв оцінки: «Ціна» та «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років».
Питома вага критерію «Ціна» становить 70% (відсотків). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду.
Питома вага критерію «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років» становить 30% (відсотків).
Розмір показника «Наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років» визначається наступним чином:
для учасника, (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) у якого відсутній досвід з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років – 0% (відсотків);
для учасника, (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) у якого є в наявності досвід з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств протягом останніх трьох років – 30% (відсотків).
Розмір показника згідно нецінового критерію визначається наступним чином:
- коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни згідно нецінових показників: КК = 1 + F1/PV, де КК – коефіцієнт корекції, F1 – значення нецінового критерію, обраного учасником (а саме: наявність у учасника (суб’єкта аудиторської діяльності або в аудиторської мережі, у тому числі за межами України, до якої може входити учасник) досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції (товарів та/або робіт та/або послуг) становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності, зокрема, здійснення не менше трьох завдань з обов’язкового річного аудиту фінансової звітності для таких підприємств, PV – вага критерію «Ціна»;
- тендерна пропозиція оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: РР = Р/КК, де РР – приведена ціна, Р – ціна, КК – коефіцієнт корекції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: оплату 100% замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання наданих послуг, яким оформлено надання учасником та приймання замовником аудиторських послуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Наявність у учасника досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких від реалізації продукції становив понад 40 мільйонів євро на дату складання відповідної річної фінансової звітності: | 30% |
Наявність у учасника досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких становив понад 40 мільйонів євро: | 30% |
Відсутність у учасника досвіду з проведення обов’язкового річного аудиту фінансової звітності підприємств, чистий дохід яких становив понад 40 мільйонів євро: | 0% |
19 лютого 2021 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 11:18 |
ТД Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік (19.02.21).docx | |
19 лютого 2021 11:18 |
Додаток 2 до ТД Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік (19.02.21).docx | |
19 лютого 2021 11:18 |
Дод 3 до ТД Пр Дог Послуги з обов аудиту фін звітності за 2020 (19.02.21).doc | |
19 лютого 2021 11:18 |
Додаток 1 до ТД Послуги з обов'язкового аудиту фін звітності за 2020 рік (19.02.21).docx | |
19 лютого 2021 11:18 |
Оголошення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
819 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 573 300 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 623 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 699 300 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" #33833362 |
Переможець |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 13:56
|
Додаткова угода №2 від 05.05.21 до Дог №21_1143-У_80 від 05.04.21.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:59
|
Додаткова угода №1 від 20.04.21 до Дог №21_1143-У_80 від 05.04.21.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 14:22
|
Договір про закупівлю №21-1143-У від 05.04.2021.pdf | укладений |
05 квітня 2021 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Аудитор надалі спільно іменуються «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору від 05.04.2021 № 21/1143-У/80 про викладене нижче: 1. Пункт 3.1.Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Строк надання Аудитором Послуг за цим Договором становить з дати укладення Сторонами цього Договору до 05 травня 2021 року.» 2. Пункт 3.4. Договору викласти в наступній редакції: «3.4. Аудитор приступає до надання Послуг за цим Договором після підписання Сторонами цього Договору та надає їх до 05 травня 2021 року, за умови дотримання Замовником строків надання усієї необхідної інформації та документів, відповідно до п. 3.6 цього Договору. В останній день надання Послуг за цим Договором Аудитор передає Замовнику Аудиторський звіт та документи, визначені п. 3.7. Договору.» 3. Ця Додаткова угода № 1 до Договору від 05.04.2021 № 21/1143-У/80 вступає в силу з дати її підписання, є невід’ємною його частиною і не змінює інших умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21/1143-У/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю аудиторських послуг від 05.04.21 №21/1143-У/80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Аудитор надалі спільно іменуються «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору від 05.04.2021 № 21/1143-У/80 про викладене нижче: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Строк надання Аудитором Послуг за цим Договором становить з дати укладення Сторонами цього Договору до 14 травня 2021 року.» 2. Пункт 3.4. Договору викласти в наступній редакції: «3.4. Аудитор приступає до надання Послуг за цим Договором після підписання Сторонами цього Договору та надає їх до 14 травня 2021 року, за умови дотримання Замовником строків надання усієї необхідної інформації та документів, відповідно до п.3.6 цього Договору. В останній день надання Послуг за цим Договором Аудитор передає Замовнику Аудиторський звіт та документи, визначені п. 3.7. Договору.» 3. Ця Додаткова угода № 2 до Договору від 05.04.2021 № 21/1143-У/80 вступає в силу з дати її підписання, є невід’ємною його частиною і не змінює інших умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21/1143-У/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 від 05.05.21 до Договору про закупівлю аудиторських послуг від 05.04.2021 №21/1143-У/80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |