Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту системи опалення банно-прального комплексу КЗО "Котовська спеціальна школа" ДОР" за адресою: вул. Садова, 2, с. Котовка, Магдалинівський район, Дніпропетровська область
Очікувана вартість
163 902,73 UAH
UA-2021-02-19-003392-b 01225f4914f74b3abc8895e71470f615
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толмачова

+380999610396 nosik.mariy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КОТОВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23078513
Вебсайт: http://kotovskynrc.wix.com/knrc
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., с. Котовка, Магдалиновский р-н, ул. Садовая, 2
Контактна особа: Марія Толмачова
+380999610396
nosik.mariy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:03
Очікувана вартість: 163 902,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 819,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Більше детальну інформацію дивіться у документації до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту системи опалення банно-прального комплексу КЗО "Котовська спеціальна школа" ДОР" за адресою: вул. Садова, 2, с. Котовка, Магдалинівський район, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, c. Котовка, Магдалинівський р-н, вул. Садовая, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 10:47
Додаток №3.docx
19 лютого 2021 10:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №4.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №2.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №1.docx
19 лютого 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 10:47
Додаток №3.docx
19 лютого 2021 10:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №4.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №2.docx
19 лютого 2021 10:47
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-003392-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2649700695
Дата подання: 09 березня 2021 18:06
ОСКАРЖЕННЯ про відхилення
Згідно протоколу №33 уповноважена особа Марія Толмачова, відхилила найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Савченко В.В. по закупівлі: «Послуги з поточного ремонту системи опалення банно-прального комплексу КЗО "Котовська спеціальна школа" ДОР" за адресою: вул. Садова, 2, с. Котовка, Магдалинівський район, Дніпропетровська область» з надуманих, сфабрикованих підстав, а саме:
1) Кошторисна документація Учасника не відповідає вимогам Додатка №3. ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ не надав: - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; - Умови виконання робіт к=1,2 замість 1.
Пояснення:
- Кошторисна документація повністю відповідає вимогам Додатка №3.
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису завантажено (документ 019) –надав.
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів не надається так як машини не використовуються, дивіться кошторис.
- Умови виконання робіт к=1,2, а не 1. Для підтвердження можу надіслати програмний файл кошторису.
2) Документація учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та надана не в повному обсязі, а саме: - не надав Відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів (Додатку №1 пункт 13); - Учасника надав заповнений проект договору по предмету закупівлі, але без додатків до нього; - в довідці, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку аналогічних послуг вказана не вся інформація (Додатку №1 пункт 7); - первинні документи, що визначені в аналогічних договорах надані не в повному обсязі.
Пояснення:
- у вимогах Додатку №1 пункт 13 зазначено: Відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів, ФОП Савченко В.В. не є юридичною особою.
- Учасник надав заповнений проект договору по предмету закупівлі який був завантажений Замовником у систему закупівлі без додатків до нього, де ФОП Савченко В.В. візьме додатки до договору якщо їх немає в документації до закупівлі?
- ФОП Савченко В.В. надав довідку що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку аналогічних послуг де вказана повна інформація яка була затребувана Замовником, сума договорів вказана в самих договорах, номери телефонів можуть бути надані лише за згодою голів правління ОСББ, так як є конфіденційною та персональною інформацією.
- В додатку №1 пункт 8 зазначено: Аналогічний(і) договір(ори) (вказаний (і) в довідці) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору(ів), а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)
Примітка:
Аналогічний договір – повністю виконаний (завершений) договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, стосовно предмета закупівлі;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
ФОП Савченко В.В. надав скановані оригінали договорів та первинні документи – акти виконаних робіт в повному обсязі, як було затребувано в вимогах Замовника.

Пропозиція ФОП Савченко В.В. є найбільш економічно вигідною, відповідає усім вимогам Замовника. Відхилення пропозиції ФОП Савченко В.В. вважаю неправомірним, необгрунтованим.
Прошу відмінити Відхилення пропозиції, та визначити ФОП Савченко В.В. переможцем.
Прошу надати відповідь протягом 5 днів згідно ч. 2—3 ст. 31 Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 12:11
При розгляді оскарження відхилення пропозиції учасника ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ повідомляю наступне:

1. Кошторисна документація Учасника не відповідає вимогам Додатка №3.
- В Додатку №3 вимагається надати «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису», а Учасник надав Загальновиробничі витрати на будову ;
- В Додатку №3 вимагається надати «У разі надання калькуляції з урахування всіх витрат учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів». Згідно підсумкової відомості Учасника, а саме файли 012 та 013, Учасником планується використання будівельних машин та механізмів, врахованих у складі загальновиробничих витрат. Учасник не надав розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
- В Додатку №3 в Технічному завдані вказано:
«Умови виконання робіт к=1». Учасником було прийнято к=1,2.

2. Підпунктом 3.8.1 пункту 3.8 розділу III Класифікації організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. N 97 ( v0097609-04 ), визначено, що підприємцем є фізична особа, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Тобто, підприємцем є фізична особа - громадянин.
Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України) ( 254к/96-ВР ). Це право закріплено і в статті 50 Цивільного кодексу України ( 435-15 ). При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Тобто, громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - "підприємець".
Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та дієздатності.
Водночас, згідно з частиною першою статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу ( 436-15 ). Саме у господарських відносинах фізичні особи - підприємці приймають участь перш за все як підприємці, а не як фізичні особи, та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців
Статтею 51 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) передбачено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно - правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Як показує системний аналіз, на практиці дане положення тлумачиться, виходячи з наступного.

По-перше, правоздатність індивідуального підприємця практично прирівнюється до правоздатності юридичних осіб - комерційних організацій. Він може мати права і обов'язки, необхідні для здійснення будь-яких видів діяльності, не заборонених законом, та щодо яких законом не передбачено обмежень (стаття 50 ЦК) ( 435-15 ). Зазначене прослідковується, зокрема, виходячи з положень статті 91 ЦК ( 435-15 ).
По-друге, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються норми як загального цивільного (Цивільний кодекс України) ( 435-15 ), так і спеціального законодавства (Господарський кодекс України ( 436-15 ), Закони України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" ( 755-15 ), "Про державну підтримку малого підприємництва" ( 2063-14 ), "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ) тощо).
Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа - підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання".

Учасник не надав Відомості з ЄДРПОУ
3. Не заповнений з боку Учасника проект договору по предмету закупівлі, а саме:
- не заповнена сума договору;
- не надано додатків до договору (Календарний графік виконання послуг та Договірна ціна вказані в Додатку №1, Протокол узгодження договірної ціни та План фінансування - Учасник пропонує своєї форми).
4. Згідно оголошення Додаток №1 ч. II. Інструкція з підготовки пропозиції п.2.2. пп.7 необхідно було надати:
«7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку аналогічних послуг із зазначенням: номеру та дати договору, суму договору, назву об’єкта, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Підтвердження виконання аналогічних послуг.»
У довідці надана не вся необхідна інформація, а саме: не вказана сума договору, номер телефону контактної особи, назви «Предмет договору» в довідці не співпадають з назвами в договорах та в актах виконаних робіт ( Файл 019, Досвід стр. 2, 7, 21, 28, 41).
5. Згідно оголошення Додаток №1 ч. II. Інструкція з підготовки пропозиції п.2.2. пп.8 необхідно було надати:
«8. Аналогічний(і) договір(ори) (вказаний (і)в довідці) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору(ів), а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі(акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)…»
Учасник надав аналогічні договори без необхідних додатків зазначених у договорах, а саме:дефектні акти, договірні ціни, локальні кошториси. (файл Досвід ст. 49,57,63).

У зв’язку з тим, що Учасник не надав в повному обсязі інформацію про раніше виконані договори (в Довідці, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку аналогічних послуг не надав номери контактних осіб, до аналогічних договорів не надав додатки ), Замовник не має можливості перевірити повноту, якість, своєчасність виконаних аналогічних послуг.

Виходячи з вище наведеного рішення відхилити пропозицію Учасника ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧА вважаю правомірним.

Документи подані скаржником

09 березня 2021 18:06
jpg2pdf.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВЕСТ" 162 894,89
UAH з ПДВ
162 894,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 11:02
Електронний підпис
02 березня 2021 11:02
Електронний підпис
02 березня 2021 11:00
сертифікат на радіатори.jpg
02 березня 2021 10:37
Електронний підпис
02 березня 2021 10:37
Електронний підпис
02 березня 2021 10:30
Електронний підпис
02 березня 2021 10:26
sertif_stelrad.pdf
02 березня 2021 10:01
сертифікат на труби.jpg
02 березня 2021 10:01
014.jpg
02 березня 2021 10:01
016.jpg
02 березня 2021 10:01
002.jpg
02 березня 2021 10:01
005.jpg
02 березня 2021 10:01
015.jpg
02 березня 2021 10:01
018.jpg
02 березня 2021 10:01
008.jpg
02 березня 2021 10:01
007.jpg
02 березня 2021 10:01
004.jpg
02 березня 2021 10:01
020.jpg
02 березня 2021 10:01
017.jpg
02 березня 2021 10:01
010.jpg
02 березня 2021 10:01
003.jpg
02 березня 2021 10:01
013.jpg
02 березня 2021 10:01
006.jpg
02 березня 2021 10:01
019.jpg
02 березня 2021 10:01
009.jpg
02 березня 2021 10:01
001.jpg
02 березня 2021 10:01
012.jpg
02 березня 2021 10:01
011.jpg
01 березня 2021 21:50
посвідчення 5-го розряду.jpg
01 березня 2021 21:50
018.jpg
01 березня 2021 21:50
002.jpg
01 березня 2021 21:50
008.jpg
01 березня 2021 21:50
013.jpg
01 березня 2021 21:50
004.jpg
01 березня 2021 21:50
виписка 2.jpg
01 березня 2021 21:50
027.jpg
01 березня 2021 21:50
023.jpg
01 березня 2021 21:50
011.jpg
01 березня 2021 21:50
001.jpg
01 березня 2021 21:50
досвід.pdf
01 березня 2021 21:50
012.jpg
01 березня 2021 21:50
витяг 1.jpg
01 березня 2021 21:50
010.jpg
01 березня 2021 21:50
посвідчення сантехніка.jpg
01 березня 2021 21:50
029.jpg
01 березня 2021 21:50
014.jpg
01 березня 2021 21:50
024.jpg
01 березня 2021 21:50
020.jpg
01 березня 2021 21:50
028.jpg
01 березня 2021 21:50
026.jpg
01 березня 2021 21:50
021.jpg
01 березня 2021 21:50
005.jpg
01 березня 2021 21:50
022.jpg
01 березня 2021 21:50
007.jpg
01 березня 2021 21:50
витяг 3.jpg
01 березня 2021 21:50
015.jpg
01 березня 2021 21:50
витяг 2.jpg
01 березня 2021 21:50
019.jpg
01 березня 2021 21:50
025.jpg
01 березня 2021 21:50
009.jpg
01 березня 2021 21:50
006.jpg
01 березня 2021 21:50
017.jpg
01 березня 2021 21:50
003.jpg
01 березня 2021 21:50
016.jpg
01 березня 2021 21:50
виписка 1.jpg
01 березня 2021 21:50
витяг єдиний податок.jpg

Публічні документи

01 березня 2021 11:49
Електронний підпис
01 березня 2021 11:46
Досвід 2.rar
01 березня 2021 11:46
Досвід 1.rar
01 березня 2021 11:46
Додаток №4.rar
01 березня 2021 11:46
Додаток №3.rar
01 березня 2021 11:46
Додаток №1.rar
01 березня 2021 11:46
1 Пропозиція.pdf
01 березня 2021 11:46
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ПП "ВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2649700695
Відхилено 160 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 12:05
ПП "ВЕСТ"
#31537836
Переможець 162 894,89
UAH з ПДВ
12 березня 2021 11:15

Документи

09 березня 2021 12:05
Електронний підпис
09 березня 2021 12:04
CCF09032021.pdf

Документи

12 березня 2021 11:15
Електронний підпис
12 березня 2021 11:15
CCF12032021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВЕСТ"
#31537836
162 894,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 11:15
Електронний підпис
12 березня 2021 11:15
CCF12032021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:29
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 08:25
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:37
Договор 1-П від 17.03.2021.pdf укладений
17 березня 2021 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За для покращення якості предмета закупівля (об'єкту), Сторони прийшли до згоди змінити види та об'єми робіт, та на даній підставі замінити договірну ціну. Сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 162 894,89
UAH (в тому числі ПДВ 27 149,14 UAH)