Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунальної власності по вул. Травневій, 66 в смт. Бабинці Бучанської міської територіальної громади Київської області
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-02-19-003343-c 088002c81dd64d46b0248ea129910cf3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондрась Анастасія Олександрівна

0968792107 TOPOROVSKA_NASTYA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42081684
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, БУЛЬВАР БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Контактна особа: Кондрась Анастасія Олександрівна
0968792107
TOPOROVSKA_NASTYA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 21:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 11:09
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунальної власності по вул. Травневій, 66 в смт. Бабинці Бучанської міської територіальної громади Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт : за фактично виконані роботи, післяоплата 100% протягом 90 робочих днів з моменту підписання Актів приймання виконаних робіт, які складаються Виконавцем в двох примірниках. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 21:05
МУО Бабинці амбулаторія.pdf
19 лютого 2021 21:05
Бабинці_Оголошення.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинцi_Додаток_4.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинцi_Додаток_1.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинці_Додаток3.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинці_Додаток _5.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинцi_Додаток_2.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинці_Додаток 6.docx
19 лютого 2021 21:05
Бабинці_Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунки
Дата подання: 20 лютого 2021 22:13
Дата відповіді: 22 лютого 2021 12:46
Доброго дня. Просимо надати інформацію чи потрібно, на етапі подання пропозиції, завантажувати розрахунки цінової пропозиції.? Якщо потрібно, то хто їх підписує?
Відповідь: Доброго дня.

У Додатку 2 до Оголошення є вимога про подання розрахунку цінової пропозиції. Також Додатком 2 встановлено, що всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинна містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації.

Будь ласка, просимо детальніше ознайомлюватись із вимогами, встановленими в Оголошенні та додатками до нього.
Аналогічні договори
Дата подання: 23 лютого 2021 10:22
Дата відповіді: 23 лютого 2021 11:27
Відповідно до умов оголошення Замовник зазначає, що : "Під терміном «аналогічний договір» розуміється договір підряду/субпідряду на виконання проектно-вишукувальних (проектних) робіт класу наслідків СС1/СС2/СС3, який був виконаний учасником протягом останніх трьох років." Відповідно аналогічним буде вважатися договір на розробку проектно кошторисної документації за одним із класів наслідків СС1 або СС2 або СС3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Так, буде вважатись.
Також повідомляємо, що Ви можете надати декілька аналогічних виконаних договорів на виконання проектно-кошторисної документації вказаних класів наслідків.
Програмне забезпечення
Дата подання: 23 лютого 2021 10:26
Дата відповіді: 23 лютого 2021 21:22
Просимо надати уточнення чи необхідно Учаснику підтверджувати наявність всіх перелічених в Додатку № 5 ліцензійних програмних забезпеченнях, а саме: Ліцензійне програмне забезпечення для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, InfraWorks, AutoCAD Civil 3D , AdvanceSteel? Чи достатньо підтвердити наявність хоча б одного програмного забезпечення з переліку ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В Додатку № 5 вказаний перелік необхідного програмного забезпечення, наявність якого повинен підтвердити учасник.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-003343-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 24 лютого 2021 19:25
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Додатку №5 до Оголошення передбачено надання інформації від Учасника, щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, InfraWorks, AutoCAD Civil 3D , AdvanceSteel.
Зазначені програмні комплекси дублюють один одного, а саме: AutoCAD є еквівалентом (аналогом) AdvanceStee, Revit, InfraWorks, AutoCAD Civil 3D , а SСAD є еквівалентом , Lira SAPR.
Таким чином дана вимога Оголошення є дискримінаційною, а встановлення її зі сторони Замовника є штучним обмеженням конкуренції, оскільки для виконання робіт передбачених предметом закупівлі наявність такої кількості ліцензійних продуктів які дублюють функціонал один одного просто не потрібні.
Окрім цього, положення Оголошення та Завдання на проектування не містить обґрунтування або додаткової інформації, щодо необхідності залучення вищезазначених програмних комплексів в такій кількості.
Враховуючи відсутність обґрунтування зі сторони Замовника, та наявності ознак дискримінаційної вимоги, вимагаємо виключити вимогу, щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, InfraWorks, AutoCAD Civil 3D , AdvanceSteel., та викласти п. 1.1. Додатку №5 до Оголошення у наступній редакції: «Одне із перелічених ліцензійних програмних забезпечень для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, InfraWorks, AutoCAD Civil 3D , AdvanceSteel. »
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 23:03
Учасником було невірно трактовано попереднє роз’яснення. У Додатку № 5 встановлено перелік необхідного програмного забезпечення. Тобто, якщо у наведеному у Додатку № 5 переліку є аналоги, то учаснику надається можливість підтвердити один із них.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проректор 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 297 772,80
UAH з ПДВ
297 772,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 16:34
Електронний підпис
01 березня 2021 16:32
Загрузка2.rar

Публічні документи

01 березня 2021 14:29
Електронний підпис
01 березня 2021 14:28
1_Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проректор

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проректор
#39587177
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 21:26
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
Переможець 297 772,80
UAH з ПДВ
11 березня 2021 21:33

Документи

11 березня 2021 21:26
Електронний підпис
11 березня 2021 21:25
Протокол №28У_2021.docx

Документи

11 березня 2021 21:33
Електронний підпис
11 березня 2021 21:32
Протокол №29У_2021.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
297 772,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 21:33
Електронний підпис
11 березня 2021 21:32
Протокол №29У_2021.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:07
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 16:58
Додаток 4 до договір 823-103.PDF укладений
22 березня 2021 16:57
Додаток 3 до договір 823-103.PDF укладений
22 березня 2021 16:57
Додаток 2 до договір 823-103.PDF укладений
22 березня 2021 16:57
Додаток 1 до договір 823-103.PDF укладений
22 березня 2021 16:56
Договір 823-103.PDF укладений
22 березня 2021 16:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 297 772,80
UAH (в тому числі ПДВ 49 628,80 UAH)