Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги відповідального зберігання товарів, транспортних засобів комерційного призначення
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-02-19-003236-a 2ff9fffc099d4a499195712b8101bbba
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Аліна

380487342843 OD.CUSTOMS.AG@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43333459
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛИП ІВАНА ТА ЮРІЯ , будинок 21 А
Контактна особа: Харченко Аліна
380487342843
OD.CUSTOMS.AG@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2021 15:40
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги відповідального зберігання товарів, транспортних засобів комерційного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється поклажодавцем не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за звітним, згідно з виставленими Актом наданих послуг та рахунком на оплату, що складаються зберігачем у 2 (двох) примірниках по 1 (одному) для кожної із сторін та за умови відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення з реєстраційних рахунків поклажодавця. Оплата за даним договором здійснюється шляхом перерахування поклажодавцем грошових коштів на поточний рахунок зберігача у строк не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за звітним. Оплата проводиться в національній валюті України. Сторони домовились, що всі остаточні розрахунки за договором проводяться відповідно до вимог встановлених змістом статті 57 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання поклажодавцем бюджетного призначення на фінансування відповідних послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 16:30
Додаток 1 до оголошення (1).docx
19 лютого 2021 16:30
Додаток 1 до проекту договору (1).docx
19 лютого 2021 16:30
Оголошення (1).docx
19 лютого 2021 16:30
Додаток 2 до оголошення (1).doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2021 11:17
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що під час оголошення закупівлі за предметом «Послуги відповідального зберігання товарів, транспортних засобів комерційного призначення» - 63120000-6 (Послуги зберігання та складування) - UA-2021-02-19-003236-a, допущено технічну помилку, а саме невірно зазначено очікувану вартість закупівлі.
Документи:
26 лютого 2021 11:17
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:10
Протокол 21.pdf