Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38510000-3 Microscopes: НК 024: 2019 - 35191 - Microscope is surgical general-purpose. Operating microscope.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02012214 |
Вебсайт: | https://sytenko.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська область обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район |
Контактна особа: |
Бігвава Муртаз Яшевич +380577251444 murtazbiggaz@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Бондаренко Станіслав Євгенович +380577251466 bondarenke@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SYTENKO INSTITUTE OF SPINE AND JOINT PATHOLOGY UKRAINIAN NATIONAL ACADEMY OF MEDICAL SCIENCES |
National ID: | 02012214 |
Contact point: |
BIHVAVA MURTAZ +380577251444 murtazbiggaz@gmail.com |
Additional contacts: |
Bondarenko Stanislav +380577251466 bondarenke@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 32 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 163 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 330000 UAH |
Publication date: | 19 лютого 2021 18:10 |
Enquiries until: | 12 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 32 650 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 163 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 12:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД мікроскопи.docx | |
04 березня 2021 12:50 |
Проект договору мікроскопи.docx | |
04 березня 2021 12:50 |
ТД 7 ЗМІНЕНА мікроскопи.doc |
10 березня 2021 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2021 12:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД мікроскопи.docx
|
||||||
04 березня 2021 12:50 |
Проект договору мікроскопи.docx
|
||||||
04 березня 2021 12:50 |
ТД 7 ЗМІНЕНА мікроскопи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вами було оголошено про проведення процедури закупівлі медичного обладнання, що є предметом закупівлі, та опубліковано тендерну документацію, яка містить зокрема медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. Спочатку медико-технічні вимоги було сформовано таким чином, що найменше продукція двох виробників могла забезпечити потребу Замовника.
В подальшому, Вами було внесено зміни до тендерної документації, ознайомившись з якими, нами, потенційним учасником, було виявлено, що медико-технічних вимоги до предмету закупівлі викладено у новій редакції, які кардинально відрізняються від вимог до предмету закупівлі, що були опубліковані спочатку. В сукупності оновлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять ознаки застосування дискримінаційного підходу при їх формуванні, порушують принципи здійснення публічних закупівель та право на участь широкого кола учасників.
По-перше, слід зазначити, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, а вимоги до предмету закупівлі формуються з урахуванням попереднього ринкового аналізу. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Таким чином, Вами у такий короткий строк з моменту оголошення про проведення процедури закупівлі не може бути повністю змінена потреба та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Такі дії суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі», які визначають порядок планування закупівель.
По-друге, в сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідає продукція лише одного виробника, що свідчить про дії Замовника, направлені на умисне обмеження кола потенційних учасників даної процедури закупівлі та намір замовника обрати переможцем процедури закупівлі «обраного» учасника.
Вищезазначене дискримінує потенційних учасників даної процедури закупівлі, обмежує добросовісну конкуренцію, має ознаки наявності корупційної складової та грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, з метою усунення дискримінаційних умов для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками, звертаємось до Вас з даною вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі незадоволення даної вимоги, ми змушені будемо звернутись з відповідною скаргою до органу оскарження.
По-перше, тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі складалися спеціалістами установи виходячи зі специфіки завдань, які будуть вирішуватися за допомогою обладнання, а також опираючись на передовий досвід у даній галузі, тому вважаємо за доцільне медико-технічні вимоги залишити без змін.
Також слід зазначити, що у викладених в тендерній документації медико-технічних вимогах відсутнє будь-яке посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином, кожен учасник може реалізувати своє право на участь у процедурі відкритих торгів, подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків PROZORRO та долучившись до проведення процедури відкритих торгів.
По-друге, в своїй вимозі Ви не зазначаєте, які саме медико-технічні вимоги до предмету закупівлі на Вашу думку є дискримінаційними.
З огляду на вище зазначене, у нас відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000028 ● 464ede30cfd440d38553b1c88df1e60a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 №296
Харків
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 №296
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-19-003217-c 19.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 09:16:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мікроскопів (мікроскоп хірургічний загального призначення; мікроскоп операційний) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-02-19-003217-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 20:03:33
Надаємо пояснення на Запит.
Співробітники інституту професори-хірурги звернулися з заявою на придбання нового сучасного медичного обладнання для підвищення рівня медичної допомоги пацієнтам при оперативних втручаннях, і надали описанням технічних та якісних характеристик такого обладнання.
Було проведено моніторинг ринку і на його основі здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. В доданих файлах сканкопії документів.
Зазначаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://sytenko.org.ua/reports/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівель UA-2021-02-19-003217-c 1. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пояснення: Відповідно до умов договору про закупівлю №3 від 06.05.2021 р. встановлено право Замовника на одностороннє розірвання договору тільки в випадку невиконання своїх обов’язків Постачальником (п. 8.3.1.). Відповідно до ст. 651 ЦК України встановлено, що «зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом». Діюче законодавство України не встановлює таких підстав для одностороннього розірвання договору, як наявність висновку територіального органу Держаудитслужби з вимогою про розірвання договору. Згоду на розірвання договору про закупівлю №3 від 06.05.2021 р. з боку Постачальника не було надано, крім того, постачальник не допускав істотного порушення договору, що позбавляє можливості розірвати договір в судовому порядку. За таких обставин, вимогу про розірвання договору не може бути виконано. Крім того, ані норми Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ані норми інших нормативно-правових актів не надають право органам державного фінансового контролю вимагати розірвання укладених за наслідками проведення процедури відкритих торгів договорів. 2. Щодо суті порушень: А. Замовник у пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції, зокрема, відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік (для юридичних осіб – Учасників). При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДБАЛАНС» не містить вищезазначеного документу, що не відповідає вимогам пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕДБАЛАНС» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відмінив торги відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону та допустив ТОВ «МЕДБАЛАНС» до аукціону. Пояснення: У складі Пропозиції ТОВ «МЕДБАЛАНС» міститься витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фізичних осiб-підриємцiв та громадських формувань. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Положення було введене в дію з 01.01.1996; Кабінет Міністрів України доручив Міністерству статистики вжити заходів для створення та ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до пункту 3 Положення, Реєстр ведеться з метою: - забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів; - класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді; - проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів; - удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів). Згідно із пунктом 4 Положення, інформаційний фонд Реєстру містить такі дані: - ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; - класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо; - довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо; - реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них; - економічні - виробничі та фінансово-економічні показники діяльності суб'єкта. Згідно з пунктом 5 Положення, до складу базових даних ЄДРПОУ входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище та телефон керівника; - дані щодо видів економічної діяльності; - інституційний сектор економіки; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. До складу розширених даних входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище, телефон/факс керівника/голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією; - адреса електронної пошти; - дані щодо всіх видів економічної діяльності, указаних у реєстраційних документах; - інституційний сектор економіки; - орган державної реєстрації; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відповідно до ч. 4 статті 9 цього Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; … 8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією; 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. 10) місцезнаходження юридичної особи; 11) види діяльності; 12) назва органів управління юридичної особи; 13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи; 15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників); 16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо); … 18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти; 19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі; 20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для відокремленого підрозділу громадського формування; відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника; інформація для здійснення зв’язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти; … 26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог; 27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; 28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією; 29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа; 30) дані про юридичних осіб - правонаступників; 31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію; … 39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі; … 41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; 42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, тощо. Стаття 10 цього Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру: Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою (частина 1). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними (частина 2). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості (частина 3). Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. За таких обставин, Замовник не мав права відхилити пропозицію учасника, який замість інформації з ЄДРПОУ подав інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Вказана позиція підтверджується Антимонопольним комітетом України в рішенні №13521-р/пк-пз від 13.07.2020 р. Б. Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону у пункті 6 додатку №4 та №5 до тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів та переможцем торгів відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону шляхом надання довідки в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», у той час, як зазначена інформація повинна перевірятися безпосередньо Замовником, документи від учасників не вимагаються. Пояснення: Встановив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів та переможцем торгів відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону шляхом надання довідки в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», Замовник не обмежує жодним чином можливість учасника не надавати зазначену інформацію, та не створює умови що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель. Вказану довідку учасник процедури закупівлі міг не надавати, також не надання наведеної довідки не було підставою для відхилення пропозиції учасника. В. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Пояснення: Вказане порушення не призвело і не могло призвести до негативних наслідків. Всіма учасниками процедури закупівлі в складі тендерних пропозицій були подані відповідні забезпечення. Жодна з тендерних пропозицій учасників не була відхилена через ненадання забезпечення тендерної пропозиції. Відтак, наведене порушення не може мати наслідком відміну торгів або розірвання договору з переможцем. Зазначаємо, що відповідно до постанови Верховного Суду від 27.05.2021 р. по справі № 520/646/19 підставою для скасування висновку органу Держаудитслужби було те, що недоліки тендерної документації замовника не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків, що можна кваліфікувати як порушення фінансової дисципліни.
2021-07-26 20:36:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02012214 |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБАЛАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" |
32 440 000,00
UAH з ПДВ
|
32 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБАЛАНС" |
32 593 000,00
UAH з ПДВ
|
32 593 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" #36589145 |
Переможець |
32 440 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 22:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 14:09
|
ДУ1 микроскопы.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 13:21
|
ДОГ 3 Мікроскопи 06 05 2021р 32 млн.pdf | укладений |
07 травня 2021 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. зменшення на 0.01грн суми договору(причина ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |