Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161930 Роздільна- Понятівка-Кошари-Знам’янка, км 8+400 – км 17+150, Одеська область
Overhaul of the public highway of local significance О161930 Rozdilna-Poniativka-Koshary-Znamyanka, km 8 + 400 - km 17 + 150, Odesa region
Overhaul of the public highway of local significance О161930 Rozdilna-Poniativka-Koshary-Znamyanka, km 8 + 400 - km 17 + 150, Odesa region
Очікувана вартість
214 510 766,00 UAH
UA-2021-02-19-003176-c ● 834890f9913b41378eeda768a4b956ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 214 510 766,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 145 107,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Publication date: | 19 лютого 2021 17:42 |
Enquiries until: | 18 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 214 510 766 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 145 108 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути
Згорнути
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161930 Роздільна- Понятівка-Кошари-Знам’янка, км 8+400 – км 17+150, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Overhaul of the public highway of local significance О161930 Rozdilna-Poniativka-Koshary-Znamyanka, km 8 + 400 - km 17 + 150, Odesa region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 11:48 |
ЗТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари 19.04.docx | |
20 квітня 2021 11:48 |
перелік_змін_КР_О161930 Понятівка - Кошари 19.04.doc | |
12 квітня 2021 16:30 |
ЗТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари.docx | |
12 квітня 2021 16:30 |
перелік_змін_КР_О161930 Понятівка - Кошари.doc | |
19 лютого 2021 17:39 |
ТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари (1).docx | |
19 лютого 2021 17:39 |
Проект договору КР д.doc |
20 квітня 2021 11:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 квітня 2021 11:48 |
ЗТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари 19.04.docx
|
||||||
20 квітня 2021 11:48 |
перелік_змін_КР_О161930 Понятівка - Кошари 19.04.doc
|
||||||
12 квітня 2021 16:30 |
ЗТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари.docx
|
||||||
12 квітня 2021 16:30 |
перелік_змін_КР_О161930 Понятівка - Кошари.doc
|
||||||
19 лютого 2021 17:39 |
ТД_КР_О161930 Понятівка - Кошари (1).docx
|
||||||
19 лютого 2021 17:39 |
Проект договору КР д.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
електронний документ
Дата подання: 04 березня 2021 20:23
Дата відповіді: 09 березня 2021 09:29
Шановний Замовник! Чи можливе надання документів, які готує Учасник в формі "електронного документа" (з накладанням КЕП)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.2., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Документи (передбачені пунктами 1.1 та 1.1.2. цього розділу (окрім документів виданими іншими організаціями)) мають бути подані на фірмовому бланку учасника, підписані, та затверджені печаткою (за наявності).
1.2.1.Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.
1.2.2. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує.
Відповідно до п.п. 1.3., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої та печаткою (за наявності) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
1.2.1.Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.
1.2.2. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує.
Відповідно до п.п. 1.3., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої та печаткою (за наявності) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-19-003176-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 18 березня 2021 17:57
Дата подання: 18 березня 2021 17:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 13:53
рішення від 22.03.2021 № 5583 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 13:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6556.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 16:32
рішення від 31.03.2021 № 6556.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2021 16:40
Номер скарги: UA-2021-02-19-003176-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 16 квітня 2021 17:20
Дата подання: 16 квітня 2021 17:20
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 12:33
рішення від 20.04.2021 № 8403 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 12:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 № 9087.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 17:32
рішення від 26.04.2021 № 9087 .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 17:12
Номер скарги: UA-2021-02-19-003176-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 05 червня 2021 19:51
Дата подання: 05 червня 2021 19:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2021 18:05
рішення від 09.06.2021 № 12959 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 18:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2021 № 13752.pdf
Дата публікації: 18 червня 2021 18:58
рішення від 17.06.2021 № 13752.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2021 14:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2021
UA-2021-02-19-003176-c●834890f9913b41378eeda768a4b956ed
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 16:51
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 15:53
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 16:43
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
208 000 000,00
UAH з ПДВ
|
205 854 892,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
212 400 000,00
UAH з ПДВ
|
207 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
205 854 892,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 17:26
|
ДУ 6 про розірвання.pdf | укладений |
28 листопада 2023 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:06
|
ДУ №5 до 26К_21 від 02.08.2021р. .pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 11:34
|
ДУ № 4 до 26К_21 від 31.12.21.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 17:16
|
ДУ 1_1 26К_21 09.08.21 (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 17:04
|
ДУ б_н 26К_21 09.08.21 (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 16:34
|
ДУ1 26К_21 від 02.08.21 (1).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 16:19
|
26К_21 від 02.08.21 О161930 Кошари 8-17 ТОВ Автомагістраль-П.pdf | укладений |
02 серпня 2021 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 1000,00 грн та встановити у розмірі – 181 884 892,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 205 854 892,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу ХХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р, відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021р., а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 26К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з допущенням помилки при складанні додаткової угоди від 02.08.2021р. №1, Сторони дійшли згоди скасувати додаткову угоду від 02.08.2021р. №1. Договір вважається чинним в редакції, що діяла до підписання додаткової угоди №1 від 02.08.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 26К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н про скасува |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 1000,00 грн та встановити у розмірі – 23 970 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 205 854 892,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу ХХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р, відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021р., а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 26К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із обласного бюджету (КПК 1517461) на 2021 рік зменшити на 72 188 924,49 грн та встановити у розмірі – 109 367 473,92 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 133 665 967,51 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.20.3., розділу XX «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022р., відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 26К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 5 899 783,20 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 5 899 783,20 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.20.3., розділу XX «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023р., відповідно до календарного плану. 21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Доповнити пункт 4.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати за виконані роботи» підпунктом наступного змісту: п.4.1.1. Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-ІХ). 5. Розділ договору VII. «Відповідальність сторін і порядок вирішення спорів» доповнити пунктом наступного змісту: п. 7.23. «Акти форми № КБ-2в виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Держаний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-ІХ)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами». 6. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 26К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 серпня 2021 — 24 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
139 565 750,71
UAH (в тому числі ПДВ 23 260 958,45 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони спільно дійшли згоди розірвати договір про закупівлю робіт № 26К/21 від 02.08.2021р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.20.9., розділу ХХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» з моменту підписання цієї додаткової угоди. 2. Виконання робіт та оплата за договором становлять 139 565 750,71 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |