Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокільницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369682 |
Вебсайт: | http://www.sokilnyky-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Контактна особа: |
Пасічна Ірина Борисівна +380322270645 Sokil_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 15 292 232,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 461,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 14:41 |
перелік змін.docx | |
05 березня 2021 14:41 |
Проект договору.docx | |
05 березня 2021 14:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
19 лютого 2021 17:34 |
Тендерна документація.doc | |
19 лютого 2021 17:29 |
Проект договору.docx | |
19 лютого 2021 17:29 |
Додаток 3.docx |
05 березня 2021 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 14:41 |
перелік змін.docx
|
|||
05 березня 2021 14:41 |
Проект договору.docx
|
|||
05 березня 2021 14:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
19 лютого 2021 17:34 |
Тендерна документація.doc
|
|||
19 лютого 2021 17:29 |
Проект договору.docx
|
|||
19 лютого 2021 17:29 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно із п.3 додатку 1 до ТД, Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, схожий за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт та становить не менше 50% від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Таким чином, аналогічним буде вважатися договір на капітальний ремонт об’єкта. Аналогічний договір повинен становити не менше 50% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Тендерною документацією не передбачено можливість надання декількох договорів, які в сумі будуть становити не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000175 ● e4ecded74e484cb9bf1a970e2fb0434e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
88 UA-2021-02-19-003158-c 19.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Державної Аудиторської Служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2020 року (в порядку ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Державної Аудиторської Служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2020 року, повідомляємо наступне: Під час проведення моніторингу Північно-Східного офісу Держаудитслужби проаналізовано: - Річний план Сокільницької сільської ради, Пустомитівського району, Львівської області (далі - Замовник) на 2021 рік, - Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 19.02.2021 (зі змінами від 05.03.2021), - Тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» (далі - ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ» або учасник-переможець), - Протокол розгляду тендерної пропозиції по закупівлі від 22.03.2021 - Протокол розгляду тендерної пропозиції по закупівлі від 23.03.2021 №1, договір від 12.04.2021 №12-04-2021КП, додаткова угода від 19.04.2021 №1. 1. За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-19-003158-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 75 000,00 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону). З приводу вище зазначених обставин, які визначені суб’єктом моніторингу як порушення, звертаємо увагу на наступне: У відповідності до п. 2 ч. 3 тендерної документації зазначається: «2.1.Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: р/р UA058201720344261047100019659 в Державна казначейська служба м. Київ, МФО 820172 Код ЄДРПОУ 04369682 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 75 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку, - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.» Як бачимо з вищенаведеного тендерна документація відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» та містить в собі інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Разом з тим, тендерна документація, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, можна вважати, що в тендерній документації по закупівлі № UA-2021-02-19-003158-c описана інформація з питань зазначених у резолютивній частині висновку Державної Аудиторської Служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2020 року щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні про публічну закупівлю, а відтак, в сукупності відповідає пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Адже тендерна документація оприлюднена та вільний доступ до неї замовником забезпечено, крім того в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» наявна інформація, що вважається предметом порушення. При цьому, замовником допущено технічну помилку під час публікації безпосередньо оголошення по закупівлі та в електронних полях помилково не зазначено відповідну інформацію в розділі електронних полів «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників». Однак, реально враховуючи обставини справи слід констатувати наступне: - права учасників зазначеним не порушено, про що свідчить відсутність запитань та оскаржень з даного приводу; - закупівлі перебуває в статусі «завершена» та технічної можливості внести відповідні зміни немає; Крім того, користуючись своїм правом відповідно до абзацу другого частини 8 ст. 8 Закону саме цим повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Проте, керуючись статтею 5 Закону вважаємо, що технічна помилка не призвела до негативних наслідків по закупівлі та така проведена з дотриманням основоположних принципів проведення закупівель. В той же час, на підставі ч. 9 ст. 8 Закону, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. А тому, враховуючи вищевикладене, цим також заявляємо, що замовником взято до уваги висновки Держаудитслужби за наслідками проведеного моніторингу, вжито відповідних заходів спрямованих на недопущення подібного під час проведення наступних закупівель.
2021-07-01 10:57:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
14 344 012,80
UAH з ПДВ
|
14 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
14 449 981,70
UAH з ПДВ
|
14 266 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Відхилено |
14 190 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Переможець |
14 266 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:38
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 08:52
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 13:26
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 17:02
|
Договір капітальний ремонт парку.pdf | укладений |
12 квітня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно до пункту 14.2.4. Договору про закупівлю від 12.04.2021 року №12-04-2021КП викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору тверда і становить 11727112,08 грн. (Одинадцять мільйонів сімсот двадцять сім тисяч сто дванадцять грн. 08 коп. ) без ПДВ, окрім цього ПДВ 20% - 2345422,42 грн. (Два мільйони триста сорок п’ять тисяч чотириста двадцять дві грн. 42 коп.), загальна сума з урахуванням ПДВ – 14072534,50 грн. (Чотирнадцять мільйонів сімдесят дві тисячі п’ятсот тридцять чотири грн. 50 коп.)». 1.2. Добавити пункт 3.1.1. до договору та викласти в такій редакції: «3.1.1. Вартість робіт, які підлягають виконанню згідно з Договором у 2021 році становить - 771 599,20 (Сімсот сімдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 20 коп.) у тому числі ПДВ 20% 128599,87 грн. (Сто двадцять вісім тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 87 коп.). Вартість робіт, які підлягають виконанню у 2022р. становить: 13 300 935,30 грн. (Тринадцять мільйонів триста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять грн. 30 коп.), у тому числі ПДВ 20% 2216822,55 ( два мільйони двісті шістнадцять тисяч вісімсот двадцять дві грн. 55 коп.)». 1.3. Пункт Договору, 16.1 викласти в такій редакції: 16.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022р., але в будь-якому випадку –до повного виконання робіт. 1.4. Пункт Договору, 10.1 викласти в такій редакції: «10.1.Строк виконання робіт становить до 31.12.2022р.» 1.5. Пункт Договору, 10.4. викласти в такій редакції: 10.4.Закінчення робіт – до 31 грудня 2022року. |
Номер договору про закупівлю: | 12-04-2021КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, в зв'язку із частковим фінансуванням робіт на 2021р. на суму 2000000,00 грн., домовились внести зміни і доповнення до Договору від 12.04.2021р. №12-04-2021КП |
Номер договору про закупівлю: | 12-04-2021КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 12-04-2021КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |