Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання та догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали.
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-02-19-003073-b ● 12cd1d9d5f674b339c77b50a53533768
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання та догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали.
• Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021 р.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 25.02.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: по 02.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 500,00 грн. (0,5%).
• Інша інформація:
Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-
копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу,
складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків).
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначаються в межах вартості послуг, передбачених договірною ціною яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням виконаних обсягів послуг та їх вартості.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.
Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196).
Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником.
Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Документи, що підтверджують наявність працівників:
1) Довідка в довільній формі про наявність працівників;
• Документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання для виконання послуг, відповідно до технологічної спрямованості предмета закупівлі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання та догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали.
• Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021 р.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 25.02.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: по 02.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 500,00 грн. (0,5%).
• Інша інформація:
Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-
копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу,
складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків).
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначаються в межах вартості послуг, передбачених договірною ціною яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням виконаних обсягів послуг та їх вартості.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.
Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196).
Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником.
Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Документи, що підтверджують наявність працівників:
1) Довідка в довільній формі про наявність працівників;
• Документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання для виконання послуг, відповідно до технологічної спрямованості предмета закупівлі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання та догляд за пам’ятками природи «Липові насадження», «Дуби» на вулицях Олександра Аніщенка, Герасима Кондратьєва, Петропавлівська, Сергія Табали.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1 послуга
Косіння трав’яної рослинності в межах території обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77312000-0 — Послуги з видалення бур’янів
1 послуга
Збір та вивезення опалого листя, гілля та сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
1 послуга
Весняне та осіннє рихлення пристовбурних лунок липових насаджень та дубів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77311000-3 — Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку
1 послуга
Весняне та осіннє підживлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
1 послуга
Літній полив молодих дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
1 послуга
Догляд за інформаційними табличками, що встановлені на об’єктах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
1 послуга
Ліквідація омели
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77312000-0 — Послуги з видалення бур’янів
1 послуга
Лікування та пломбування дупел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77311000-3 — Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 10:38 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
19 лютого 2021 10:38 |
Оголошення.doc | |
19 лютого 2021 10:38 |
Додаток №2.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #38523128 |
Переможець |
99 997,92
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:02
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 15:13
|
Договір №94-б_0001.pdf | укладений |
17 березня 2021 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку із великим обсягом термін надання послуг за Договором №94-б від 17.03.2021 р. подовжений до 15.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 94-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |