Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
997 945,00 UAH
UA-2021-02-19-002817-c abca34b64e8a4fc4b5a835223a80ac4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лейбик Ірина Павлівна

+380332283525 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Контактна особа: Лейбик Ірина Павлівна
+380332283525
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 997 945,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 989,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Місцезнаходження замовника: Україна, 43023, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ. ЄРШОВА, будинок 4. Категорія замовника: суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Вид закупівлі: спрощена процедура (спрощена закупівля – для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 найменувань
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, поставка на умовах самовивезення зі складу Постачальника у м. Луцьк Волинської обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики товару
Дата подання: 22 лютого 2021 11:02
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:02
Шановний Замовник! Згідно п.2 Розділу ІІ Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження вказано, що " Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, Учасник повинен у складі своєї пропозиції розмістити електронній системі закупівель в електронному (сканованому) вигляді документи, згідно Додатку №1, Додаток №3. У разі не надання повного пакету документів, Замовник відхиляє пропозицію Учасника. ". Разом з тим, Додаток 3 не містить ЖОДНОЇ технічної характеристику товару, лише зазначена назва предмету закупівлі та їх кількість. Яким чином Учасник може виконати вимоги тендерної документації в частині підтвердження технічних вимог, якщо Ви не вказали який ЖОДНОЇ ТЕХНІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ окрім розміру??? Надайте чіткі технічні характеристики товару, який Ви маєте на меті придбати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! З приводу Вашого звернення від 22.02.2021 надаємо Вам наступне роз'яснення. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником у електронній системі закупівель було оприлюднено документацію-оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням Уповноваженої особи з публічних закупівель від 30.12.2020 № 203. Пунком 3 розділу ІІ вказаного оголошення визначено, що інформація про необхідні технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 3 цієї документації. Вказані вимоги є достатньо точними для однозначного розуміння замовником та учасниками та містять достатній обсяг характеристик, які Дякуємо Вам за звернення!
ФАРС
Дата подання: 22 лютого 2021 15:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:03
Вітаю! Навіщо Ви організували це
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! З приводу Вашого звернення від 22.02.2021, повідомляємо наступне закупівля меблів здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів Замовником. Дякуємо Вам за звернення!
Транспортні витрати
Дата подання: 22 лютого 2021 15:22
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:03
Шановний Замовнику! В вимогах до ціни закупівлі вказано: "у вартість товару повинні входити.... транспортні витрати", в той ж час умови поставки: "поставка на умовах самовивезення зі складу Постачальника у м. Луцьк Волинської обл. (FCA, згідно «Інкотермс-2020» (завантажено в автомобільний транспорт Покупця зі складу Постачальника)). " Це два протилежні твердження, просимо внести зміни у ТД та привести дані по транспортним витратам до одного значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! З приводу Вашого звернення від 22.02.2021 Уповноваженою особою з публічних закупівель будуть внесені зміни до Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо Вам за звернення!
Дискримінація по локації
Дата подання: 22 лютого 2021 15:26
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:04
Шановний Замовнику! В Вашому оголошення вказана дискримінаційна вимога, а саме: "Місце відвантаження: склади Постачальника у м. Луцьк Волинської обл." Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників за розташуванням їх складів, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! З приводу Вашого звернення від 22.02.2021 Уповноваженою особою з публічних закупівель будуть внесені зміни до Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо Вам за звернення!
Замовний тендер під "свого" постачальника
Дата подання: 22 лютого 2021 15:49
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:04
Нешановний Замовник, я такого ще не бачив - відкрито писати назву постачальника прямо в оголошенні. Навіщо це оголошення та ці торги? ви ж раніше нормально відправляли мільйони гривень на свого власного фопа, нащо зараз ускладнювати?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! З приводу Вашого звернення від 22.02.2021 звертаємо увагу, що замовник проводить спрощену закупівлю за предметом, код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі), що регулюється статтею 14 Закону. Норма ч. 4 п. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» залишає за замовником право вказувати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. Тим самим не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару. Відповідно до вимог даної статті Замовником опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що містить в свою чергу вимоги до предмета закупівлі. Тобто, Законом визначено, що під час проведення спрощених закупівель замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, але не зобов’язаний. Звертаємо Вашу увагу на те, що даною закупівлею не передбачено закупівлі у певного постачальника, замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на конкретного виробника тощо, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Дякуємо Вам за звернення!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-002817-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Код ЄДРПОУ:41172560
Дата подання: 22 лютого 2021 09:25
Технічні характеристики
Шановний замовник! за Законом ви не маєте право вимагати Товар конкретної торгової марки! У Вас навіть відсутній вираз "або аналог"!!! Технічні характеристики відомі тільки ФОП Мельничук В.А. м. Луцьк!!!
Вимагаємо дати більш точний технічний опис з вказанням конструкції (поциі, фасади, шухляди...) та матеріалом і кольором!
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 16:00
Відповідь надано у вигляді протоколу
Номер вимоги: UA-2021-02-19-002817-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Дата подання: 22 лютого 2021 18:41
Дискримінаційні умови
Закупівля містить дискримінаційні вимоги:
1. Відсутнє технічне завдання, вказані лише основні габарити та виробник ФОП Мельничук В.А. За пошуком в інтернеті неможливо знайти ні сайт такого виробника, ні тим паче, технічні характеристики таких товарів.
2. З ФОП Мельничук В.А. Замовник раніше укладав договори зі звітуванням на платформі. Але з цього факту не випливає, які унікальні властивості мають меблі цього виробника та чому для участі в закупівлі потрібно мати СЕРТИФІКАТ про дилерство і яким чином взагалі учасники можуть його отримати і навіщо???
3. Вказане місце відвантаження, як склад постачальника в м.Луцьк - дискримінація за місцезнаходженням складу.
4. Відповідати вимогам діючих Сертифікатів відповідності та технічним вимогам Покупця - це взагалі абсурдне речення, оскільки товар може відповідати ТУ, ДСТУ, тощо і про це надаються відповідні документи - сертифікати, висновки, декларації, тощо. Як може щось відповідати сертифікату (який, власне, сертифікує відповідність)? Як може Товар відповідати вимогам Покупця, якщо вони фактично відсутні?

Вимагаємо у Замовника згадати про ділову етику, про совість, проявити повагу до себе, до потенційних учасників та підготувати відповідне Оголошення. Яке б не позорило ні Замовника, ні всю систему закупівель загалом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 16:02
Відповідь надано у вигляді протоколу

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фоп Мельничук Володимир Андрійович 997 945,00
UAH
997 945,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 17:05
Електронний підпис
09 березня 2021 17:05
Електронний підпис
09 березня 2021 17:00
Документи.pdf
09 березня 2021 17:00
Проект договору.pdf
09 березня 2021 17:00
Технічна специфікація.pdf
09 березня 2021 16:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фоп Мельничук Володимир Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фоп Мельничук Володимир Андрійович
#2456113852
Переможець 997 945,00
UAH
10 березня 2021 16:50

Документи

10 березня 2021 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фоп Мельничук Володимир Андрійович
#2456113852
997 945,00
UAH
Документи

Документи

10 березня 2021 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 20:09
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 14:15
19-21-449.pdf укладений
22 березня 2021 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 997 945,00
UAH