Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Малишка с. Красне Перше Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
62 651,00 UAH
UA-2021-02-19-002461-a 8e7adee835764286b6ea1a12a82801fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 14:37
Початок аукціону: 05 березня 2021 12:33
Очікувана вартість: 62 651,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 313,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Малишка с. Красне Перше Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 14:41
Проект Договору (Додаток 3).docx
19 лютого 2021 14:41
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-002461-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:04
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 10:57
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 57 762,36
UAH з ПДВ
57 762,36
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 59 550,66
UAH з ПДВ
59 550,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 60 876,48
UAH з ПДВ
60 876,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 14:03
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
02 березня 2021 14:03
Договір техніки.pdf
02 березня 2021 14:03
Ліцензія.pdf
02 березня 2021 14:03
Статут.pdf
02 березня 2021 14:03
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2021 14:03
Довідка ДПСУ.pdf
02 березня 2021 14:03
Відомість.pdf
02 березня 2021 14:03
Довідка банк.pdf
02 березня 2021 14:03
Договори оренди техніки.pdf
02 березня 2021 14:03
Виписка.pdf
02 березня 2021 14:03
Договір перевезення.pdf
02 березня 2021 14:03
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
02 березня 2021 14:03
Наказ.pdf
02 березня 2021 14:03
Договір утилізація.pdf
02 березня 2021 14:03
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 14:03
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 14:03
Довідки.pdf

Публічні документи

28 лютого 2021 14:32
Електронний підпис
28 лютого 2021 14:15
6. Статут.pdf
28 лютого 2021 14:15
13. Аналогічний досвід.rar
28 лютого 2021 14:15
7. Повноваження.rar
28 лютого 2021 14:15
3. Договірна ціна.pdf
28 лютого 2021 14:15
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2021 14:15
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 лютого 2021 14:15
15.1 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2021 14:15
1. Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2021 14:15
4. Проект договору.pdf
28 лютого 2021 14:15
19. Про санкції.pdf
28 лютого 2021 14:14
172.imd

Публічні документи

02 березня 2021 14:02
Електронний підпис
02 березня 2021 14:00
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
02 березня 2021 14:00
Локальний кошторис.pdf
02 березня 2021 14:00
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
02 березня 2021 14:00
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 березня 2021 14:00
протокол засновників.pdf
02 березня 2021 14:00
Проект Договору.pdf
02 березня 2021 14:00
Копія ліцензії.pdf
02 березня 2021 14:00
копія витягу ПДВ.pdf
02 березня 2021 14:00
Копія виписки з ЄДР.pdf
02 березня 2021 14:00
копію Статуту.pdf
02 березня 2021 14:00
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2021 14:00
_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 57 762,36
UAH з ПДВ
10 березня 2021 09:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 59 550,66
UAH з ПДВ
10 березня 2021 13:52

Документи

10 березня 2021 09:50
Електронний підпис
10 березня 2021 09:50
Протокол 59-ТД.pdf

Документи

10 березня 2021 13:52
Електронний підпис
10 березня 2021 13:51
Протокол 63-ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
59 550,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 13:52
Електронний підпис
10 березня 2021 13:51
Протокол 63-ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 16:37
ДУ №2 до дог №84-21 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 16:54
дод.угода№1 до дог. 84-21 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:21
Договір 84-21.pdf укладений
19 березня 2021 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 84/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами обсягів робіт Сторони домовились внести відповідні зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 84/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 548,42
UAH (в тому числі ПДВ 9 924,74 UAH)