Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі добровільного страхування життя та здоров’я працівників медичних установ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-02-19-002078-c 67a68064606f45eb8ba2cf3a4ab50644
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Архипенко Наталя Георгіївна

+380933853699 natasa1208@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 2"
Код ЄДРПОУ: 05483144
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Будівельників,8
Контактна особа: Архипенко Наталя Георгіївна
+380933853699
natasa1208@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:10
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Місце знаходження Замовника: Будівельників,8, Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54034; категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі добровільного страхування життя та здоров’я працівників медичних установ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Будівельників, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Страховий платіж сплачується Страхувальником впродовж 10 банківських днів з моменту укладання Договору Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 15:52
Додаток 4 зі змінами.docx
19 лютого 2021 15:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 лютого 2021 14:15
Договір страхування.docx
19 лютого 2021 14:15
Оголошення.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 4. ТЗ.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 2. Перелік документів.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 1. Форма пропозиції.docx
19 лютого 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 15:52
Додаток 4 зі змінами.docx
19 лютого 2021 15:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 лютого 2021 14:15
Договір страхування.docx
19 лютого 2021 14:15
Оголошення.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 4. ТЗ.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 2. Перелік документів.docx
19 лютого 2021 14:15
Додаток 1. Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік документів
Дата подання: 19 лютого 2021 17:22
Дата відповіді: 22 лютого 2021 12:02
Добрий день. В тендерній документації ви робите посилання на Додаток №5, а саме: - гарантійний лист за формою згідно Додатка №5 до цього оголошення про спрощену закупівлю, що підтверджує відповідність пропозиції Учасника всім вимогам до предмету закупівлі. Додатку №5 немає в наявності, завантажте, будь ласка, відповідний документ. Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник дякуємо за звернення та додаємо Додаток №5.

Додаток 5
до оголошення про проведення
спрощеної закупівлі


Гарантійний лист, що підтверджує відповідність Пропозиції Учасника всім вимогам до предмету закупівлі


Ми ________________________(назва Учасника) підтверджуємо, що запропоновані нами послуги «Послуги із добровільного страхування життя працівників медичних установ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус), повністю відповідають усім вимогам, викладеним в оголошенні та додатках до нього цієї спрощеної закупівлі.

Ми погоджуємося з умовами надання послуг, строком надання послуг відповідно до вимог оголошення та додатках до нього цієї спрощеної закупівлі.



Датовано: «___» ________________ 20__ р.

____________________________________________________________________________
(Підпис) (прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника)

М.П. (у разі наявності)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-002078-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 12 березня 2021 12:47
Оскарження дискваліфікації
ВИМОГА
надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності
пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Учасник) взяло участь у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі: (UA-2021-02-19-002078-c) ДК 021:2015-66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі добровільного страхування життя та здоров’я працівників медичних установ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус), (далі – Закупівля). У зв’язку з участю у зазначеній Закупівлі ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» було надано Пропозицію від 01.03.2021р. № 341 та документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
11 березня 2021 року Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Пологовий будинок № 2» (далі – Замовник) повідомив Учасника про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2021р), оскільки «відсутні документи, передбачені додатком 2 тендерної документації Замовника:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, завірена підписом та печаткою (за наявності) Учасника; або копія витягу з реєстру платника ПДВ, завірена підписом та печаткою (за наявності) учасника; або копія свідоцтва сплати єдиного податку, завірена підписом та печаткою (за наявності) учасника; або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, завірена підписом та печаткою (за наявності) Учасника;
- оновлену цінову пропозицію переможця із зазначенням кількості, ціни та вартості, якщо під час аукціону суму буде змінено».

ПрАТ СК «ІінтерЕкспрес» не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника, зазначеним в Протоколі від 11.03.2021р. № 2 з таких підстав:

1. Учасником була надана Замовнику Інформація про форму оподаткування (лист від 01.03.2021р. № 341/1), якою було повідомлено Замовника про те, що ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» є страховою компанією, яка здійснює діяльність у сфері страхування та має відповідні ліцензії на здійснення страхової діяльності, не є платником ПДВ згідно положень чинного законодавства України: у відповідності до підпункту 196.1.3. пункту 196.1. статті 196 Податкового кодексу України, не є об’єктом оподаткування ПДВ операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону. Копія Ліцензій Серії АВ № 500271 від 13.01.2010 (безстрокова) була надана Учасником Замовнику.
2. Замовник визначив 11.03.2021р. ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» переможцем Закупівлі, оскільки його пропозиція відповідала всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, іншим вимогам Замовника, і визнана найбільш економічно вигідною. Одразу після визнання ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» переможцем Закупівлі, працівник ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» Романчук Ю.С., начальник управління із особистих видів страхування (Довідка від 01.03.2021р. № 341/5), повідомив Уповноважену особу Замовника Наталію Архипенко про відсутність технічної можливості розмістити в електронній системі закупівель оновлену цінову пропозицію переможця із зазначенням кількості, ціни та вартості, якщо під час аукціону суму було змінено, оскільки кнопка, яка передбачає розміщення документів Учасника в електронній системі закупівель була неактивована. Після цього, інформація про визнання ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» переможцем процедури Закупівлі була скасована в електронній системі закупівель, і Учасника було повідомлено про відхилення його пропозиції у відповідності з рішенням Замовника, зазначеного в Протоколі від 11.03.23021р. № 2.

На підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», поданою на участь у Закупівлі, яке зазначене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2021р. № 2, безпідставним та необґрунтованим.
Зауважуємо, що Замовник упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а неправомірне відхилення Замовником пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» призвело до порушення права ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» на визнання його переможцем Закупівлі.
Також звертаємо увагу, що вищевказані дії Замовника призвели до порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі», стосовно недискримінації учасників, а також об’єктивного та неупередженого визнання переможця процедури закупівлі.

На підставі положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою:

1. Надати ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі;
2. Усунути порушення під час проведення спрощеної процедури, а саме; скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» спрощеної закупівлі за предметом Закупівлі, зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2021р. № 2.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" 115 700,00
UAH з ПДВ
100 806,93
UAH з ПДВ
Документи
МИКОЛАЇВСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ 117 990,00
UAH з ПДВ
100 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС" 124 200,00
UAH з ПДВ
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 12:02
Електронний підпис
02 березня 2021 12:01
11 Договір страхування.pdf
02 березня 2021 12:01
7 Досвід виконання 2.pdf
02 березня 2021 12:01
6 Досвід виконання 1.pdf
02 березня 2021 12:01
5.3. Романчук перевод.pdf
02 березня 2021 12:01
5.2. Романчук прийом.pdf
02 березня 2021 12:01
5.1. Романчук прийом.pdf
02 березня 2021 12:01
5 Довідка - працівники 2.pdf
02 березня 2021 12:01
4 Довідка - працівники 1.pdf
02 березня 2021 12:01
2.1 Наказ + протоколи.pdf
02 березня 2021 12:01
2 Уповноважена особа.pdf
02 березня 2021 12:01
1.1.2. Довідка 4-ОПП 2015.02.02.pdf
02 березня 2021 12:01
1.1.1 Виписка з ЄДР.pdf
02 березня 2021 12:01
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 17:35
Електронний підпис
26 лютого 2021 17:33
ПРОПОЗИЦІЯ_дод.1.pdf
26 лютого 2021 17:33
ДОГ. 886Центр№1.pdf
26 лютого 2021 17:33
ДОГ. 851 Витовский.pdf
26 лютого 2021 17:33
ДОВІДКА (обслуг.дог.).pdf
26 лютого 2021 17:33
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
26 лютого 2021 17:33
13.ЗГОДА.pdf
26 лютого 2021 17:33
7.ДОДАТОК 5Гарант лист.pdf
26 лютого 2021 17:33
6.Наказ_169-К_Несвіт (1).pdf
26 лютого 2021 17:33
3.ВИТЯГ (ПДВ).pdf
26 лютого 2021 17:33
2.ВИТЯГ ЄДР.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 12:21
Електронний підпис
27 лютого 2021 19:10
21. Пропозиція.pdf
27 лютого 2021 19:10
17. Аналогічні договори.pdf
27 лютого 2021 19:10
14. Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2021 19:10
13. Проект Договору.pdf
27 лютого 2021 19:10
11. Довідка про ПДВ.pdf
27 лютого 2021 19:10
9. Ліцензія.pdf
27 лютого 2021 19:10
8. Виписка.pdf
27 лютого 2021 19:10
7. Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2021 19:10
5. Статут 2020_Опис.pdf
27 лютого 2021 19:10
4. Статут 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"

МИКОЛАЇВСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
Рішення скасоване 100 806,93
UAH з ПДВ
11 березня 2021 09:43
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
Відхилено 100 806,93
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:34
МИКОЛАЇВСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ
#25377604
Переможець 100 809,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 16:53

Документи

10 березня 2021 17:28
Електронний підпис
10 березня 2021 17:27
Протокол відхилення

Документи

11 березня 2021 10:34
Електронний підпис
11 березня 2021 10:23
Протокол відхилення

Документи

11 березня 2021 16:53
Електронний підпис
11 березня 2021 16:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МИКОЛАЇВСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ
#25377604
100 809,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 16:53
Електронний підпис
11 березня 2021 16:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 12:29
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 14:56
Договір укладений
16 березня 2021 14:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 березня 2021 10:22
100 809,00 UAH UA258201720344310004000044485
КНП ММР "ПБ №2"
UA723266100000026505053200408
МФ ПрАТ "Українська Пожежно-страхова К
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 100 809,00
UAH