Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Новоселиця с. Красне Перше Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
82 367,95 UAH
UA-2021-02-19-002063-a cb816f27987041c99c244110c11480ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 13:42
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:47
Очікувана вартість: 82 367,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Новоселиця с. Красне Перше Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 13:47
Проект Договору (Додаток 3).docx
19 лютого 2021 13:47
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-002063-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:00
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 10:59
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 76 088,75
UAH з ПДВ
76 088,75
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 79 011,95
UAH з ПДВ
79 011,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 80 927,15
UAH з ПДВ
80 927,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 12:52
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
02 березня 2021 12:52
Ліцензія.pdf
02 березня 2021 12:52
Довідка банк.pdf
02 березня 2021 12:52
Договір утилізація.pdf
02 березня 2021 12:52
Договори оренди техніки.pdf
02 березня 2021 12:52
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 12:52
Договір перевезення.pdf
02 березня 2021 12:52
Статут.pdf
02 березня 2021 12:52
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
02 березня 2021 12:52
Довідки.pdf
02 березня 2021 12:52
Виписка.pdf
02 березня 2021 12:52
Договір техніки.pdf
02 березня 2021 12:52
Відомість.pdf
02 березня 2021 12:52
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2021 12:52
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 12:52
Довідка ДПСУ.pdf
02 березня 2021 12:52
Наказ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2021 12:37
Електронний підпис
28 лютого 2021 12:33
15.1 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2021 12:33
6. Статут.pdf
28 лютого 2021 12:33
7. Повноваження.rar
28 лютого 2021 12:33
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 лютого 2021 12:33
1. Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2021 12:33
171.imd
28 лютого 2021 12:33
13. Аналогічний досвід.rar
28 лютого 2021 12:33
19. Про санкції.pdf
28 лютого 2021 12:33
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2021 12:33
4. Проект договору.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 13:23
Електронний підпис
02 березня 2021 13:22
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
02 березня 2021 13:22
Локальний кошторис.pdf
02 березня 2021 13:22
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 13:22
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 березня 2021 13:22
протокол засновників.pdf
02 березня 2021 13:22
Проект Договору.pdf
02 березня 2021 13:22
Копія ліцензії.pdf
02 березня 2021 13:22
копія витягу ПДВ.pdf
02 березня 2021 13:22
Копія виписки з ЄДР.pdf
02 березня 2021 13:22
копію Статуту.pdf
02 березня 2021 13:22
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2021 13:22
_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 76 088,75
UAH з ПДВ
10 березня 2021 09:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 79 011,95
UAH з ПДВ
10 березня 2021 15:50

Документи

10 березня 2021 09:57
Електронний підпис
10 березня 2021 09:57
Протокол 60-ТД.pdf

Документи

10 березня 2021 15:49
Електронний підпис
10 березня 2021 15:49
Протокол 65-ТД..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
79 011,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 15:49
Електронний підпис
10 березня 2021 15:49
Протокол 65-ТД..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 15:47
Додаткова угода 1 до 80-21 від 18.03.21 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 11:58
Договір 80-21.pdf укладений
19 березня 2021 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості виконання робіт виникла необхідність внести зміни в локальний кошторис та вобсяги робіт (Договір №80/21)
Номер договору про закупівлю: 81/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 008,96
UAH (в тому числі ПДВ 13 168,16 UAH)