Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ
Очікувана вартість
547 600,00 UAH
UA-2021-02-19-001624-b ● 908b084388a34442b112b9adac6d1afe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "ЦОЗ СКС" |
Код ЄДРПОУ: | 43956943 |
Місцезнаходження: | 27110, Україна , Кіровоградська обл., с Глодоси, вул. Центральна, 41с. Глодоси Новоукраїнського району Кіровоградської обл |
Контактна особа: |
Шевчук Оксана Петрівна +380997196039 0997196039@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 547 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 476,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16428 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ). Місцезнаходження: Україна, 27110, Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, село Глодоси, вул.Центральна, будинок 41. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 16 428,00 грн. (шістнадцять тисяч чотириста двадцять вісім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 т
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27110, Україна, Кіровоградська область, За адресою підпорядкованих закладів, що на балансі Комунальної установи "Центр обслуговування закладів соціально-культурної сфери" Глодоської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області Кіровоградської області, Новоукраїнський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
25 т
Вугілля кам’яне марки АС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27110, Україна, Кіровоградська область, За адресою підпорядкованих закладів, що на балансі Комунальної установи "Центр обслуговування закладів соціально-культурної сфери" Глодоської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області Кіровоградської області, Новоукраїнський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
14 т
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27110, Україна, Кіровоградська область, За адресою підпорядкованих закладів, що на балансі Комунальної установи "Центр обслуговування закладів соціально-культурної сфери" Глодоської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області Кіровоградської області, Новоукраїнський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 09:32 |
2. Перелік змін до ТД від 23.02.2021.doc | |
23 лютого 2021 09:32 |
1. ТД -вугілля зміни 23.02.2021.doc |
23 лютого 2021 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 09:32 |
2. Перелік змін до ТД від 23.02.2021.doc
|
|||
23 лютого 2021 09:32 |
1. ТД -вугілля зміни 23.02.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 19 лютого 2021 10:03
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:04
оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля разом із сертифікатами відбору проб та актами відбору проб зразків (здійснену у 2020 році)
Чому лише у 2020 році?
Відповідь: З метою усунення перешкод при підготовці тендерної пропозиції Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-001624-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 25 лютого 2021 23:25
Дискримінаційні умови щодо предмета закупівлі
встановлення у тендерній документації вимог Замовника, що не передбачені чинним законодавством як умови, що мають обов'язковий характер для учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2021 16:53
Детально в прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" |
513 450,00
UAH з ПДВ
|
513 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
547 600,00
UAH з ПДВ
|
547 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" #32435026 |
Переможець |
513 450,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 09:02
|
Дод угода Сатурн.jpg | зміни до договору |
24 вересня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 14:51
|
Договір про закупівлю | укладений |
23 березня 2021 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | №48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |