Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комплект (клавіатура + миша), монітор, ноутбук, принтер, багатофункціональний пристрій лазерний, системний блок, флеш пам’ять USB) для спеціалістів відділу освіти
Очікувана вартість
343 700,00 UAH
UA-2021-02-19-001386-b ● 3060cdb3a5ba4c25b8a180409b193a8a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44017778 |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., село Покровське Нікопольський район, вул.Калнишевського, будинок 19 Б |
Контактна особа: |
Наталя Кошева +380955376186 osvitapokrovske@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 343 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 718,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Комплект (клавіатура + миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 штуки
Монітор "22"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
5 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
Принтер лазерний ч/б А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
10 штуки
Багатофункціональний пристрій лазерний ч/б А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
8 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
Флеш-пам’ять USB Flash Drive 16 Gb
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 09:34 |
ТД Комп’ютерне обладнання ДЛЯ С ПЕЦІАЛІСТІВ.docx |
04 березня 2021 13:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2021 09:34 |
ТД Комп’ютерне обладнання ДЛЯ С ПЕЦІАЛІСТІВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання до Замовника!
Дата подання: 19 лютого 2021 16:03
Дата відповіді: 04 березня 2021 13:28
Шановний Замовнику! Ми представляємо юридичну компанію із захисту інтелектуальної власності та використання програмної продукції корпорації Microsoft.
В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 10 Pro!
Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі без виключення виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи.
В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації.
Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків перевірки обладнання по даній закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows 10 Pro повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука".
Це суттєво допоможе Вам уникати підробок. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації (Оголошення про закупівлю):...Ліцензійне програмне забезпечення входить до складу ноутбуків, які закуповуються. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання. Учасник повинен надати довідку у довільній формі, у якій зазначено детальний опис і специфікацію Товару, який пропонується (із зазначенням виробника, моделі та артиклю). Товар повинен бути новим, що не був в експлуатації, запакований в пакування виробника, поставлений у непошкодженій тарі виробника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-001386-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 лютого 2021 11:38
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
Розгорнути
Згорнути
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 08:20
Доброго дня! , розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне: Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютера в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» |
336 840,00
UAH з ПДВ
|
336 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тишкевич |
343 700,00
UAH з ПДВ
|
341 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
342 901,02
UAH з ПДВ
|
342 901,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ |
343 640,70
UAH з ПДВ
|
343 640,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» #42866220 |
Переможець |
336 840,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 11:53
|
протокол 103.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 14:02
|
протокол 101.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 10:40
|
Дод комп.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:16
|
дог 68.pdf | укладений |
01 квітня 2021 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору № 68 від «01» квітня 2021р. та викласти його в наступній редакції: «5.1. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника до 30.04.2021 р. Крім того, Постачальник бере на себе всі витрати на послуги щодо пересилки документів Замовнику.» |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до оголошення, а саме: поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника до 30.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звіті помилково був вказаний строк поставки товарів: до 31 березня 2021 року, а повинно бути до 30 квітня 2021 року. Тому вважати дійсним пункт 5 звіту в новій редакції, а саме: «5. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30 квітня 2021». |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 103 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |