Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Миру с. Долина Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
108 979,21 UAH
UA-2021-02-19-000898-c 6f36235633de4e729c5bde6729654815
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 11:45
Очікувана вартість: 108 979,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 544,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Миру с. Долина Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 11:07
Оголошення.doc
19 лютого 2021 11:07
Проект Договору (Додаток 3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги то тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2021 17:32
Дата відповіді: 24 лютого 2021 14:48
Ознайомившись з наданою на попереднє запитання відповіддю, можна зазначити, що Замовник формально підійшов до цього, не надавши по суті заданих питань жодної відповіді. На прохання пояснити необхідність надання довідок про відкриття рахунків було процитовано загальні вимоги Закону, щодо змісту тендерної документації. При цьому відповідь по суті не надано. А щодо довідок та запитів про відкриті рахунки, нагадую інше: обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДФС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. А згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи само зайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою. І також хочу нагадати, що згідно п.2 Наказу від 18.08.2015 № 721 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» цей Порядок визначає послідовність дій банків та інших фінансових установ під час надання повідомлень про відкриття або закриття рахунків (далі - Повідомлення) платників податків - юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) незалежно від організаційно-правової форми, відокремлених підрозділів та представництв юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (далі - платники податків) до контролюючих органів, у яких обліковуються платники податків, та відкриття або закриття банками власних кореспондентських рахунків, а також форму і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови контролюючих органів у взятті рахунків на облік. Ми, Постачальники послуг, не є банками або фінансовими установами, а Замовники не є контролюючим органом, і не підпадає під дію даного Наказу від 18.08.2015 № 721, щоб вимагати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-000898-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 12:58
Про копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:07
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВТОБАН-А.С.А." 90 057,00
UAH з ПДВ
90 057,00
UAH з ПДВ
Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 100 613,15
UAH з ПДВ
100 613,15
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 104 543,11
UAH з ПДВ
104 543,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 104 809,82
UAH з ПДВ
104 809,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 17:18
Електронний підпис
01 березня 2021 17:17
ТД001.pdf
01 березня 2021 17:17
Рішення засновника.pdf
01 березня 2021 17:17
Рахунок Приват.pdf
01 березня 2021 17:17
Ліцензія з додатком.pdf
01 березня 2021 17:17
витяг з протоколу ОП2020.pdf
01 березня 2021 17:17
цінова пропозиція001.pdf
01 березня 2021 17:17
технічні вимоги001.pdf
01 березня 2021 17:17
кошторисні розрахунки001.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 14:52
Договір перевезення.pdf
02 березня 2021 14:52
Ліцензія.pdf
02 березня 2021 14:52
Довідки.pdf
02 березня 2021 14:52
Виписка.pdf
02 березня 2021 14:52
Відомість.pdf
02 березня 2021 14:52
Статут.pdf
02 березня 2021 14:52
Довідка банк.pdf
02 березня 2021 14:52
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 14:52
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
02 березня 2021 14:52
Договір техніки.pdf
02 березня 2021 14:52
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2021 14:52
Договір утилізація.pdf
02 березня 2021 14:52
Довідка ДПСУ.pdf
02 березня 2021 14:52
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 14:52
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
02 березня 2021 14:52
Наказ.pdf
02 березня 2021 14:52
Договори оренди техніки.pdf

Публічні документи

28 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
28 лютого 2021 16:39
4. Проект договору.pdf
28 лютого 2021 16:39
6. Статут.pdf
28 лютого 2021 16:39
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2021 16:39
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 лютого 2021 16:39
170.imd
28 лютого 2021 16:39
1. Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2021 16:39
19. Про санкції.pdf
28 лютого 2021 16:39
15.1. Технічне завдання.pdf
28 лютого 2021 16:39
7. Повноваження.rar
28 лютого 2021 16:39
13. Аналогічний досвід.rar
28 лютого 2021 16:39
3. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 15:47
Електронний підпис
02 березня 2021 15:45
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
02 березня 2021 15:45
Локальний кошторис.pdf
02 березня 2021 15:45
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
02 березня 2021 15:45
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 березня 2021 15:45
протокол засновників.pdf
02 березня 2021 15:45
Проект Договору.pdf
02 березня 2021 15:45
Копія ліцензії.pdf
02 березня 2021 15:45
копія витягу ПДВ.pdf
02 березня 2021 15:45
Копія виписки з ЄДР.pdf
02 березня 2021 15:45
копію Статуту.pdf
02 березня 2021 15:45
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2021 15:45
_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОБАН-А.С.А."

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВТОБАН-А.С.А."
#40588231
Відхилено 90 057,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 11:52
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 100 613,15
UAH з ПДВ
09 березня 2021 11:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 104 543,11
UAH з ПДВ
09 березня 2021 13:31

Документи

09 березня 2021 11:51
Електронний підпис
09 березня 2021 11:50
Протокол 52-ТД.pdf

Документи

09 березня 2021 11:56
Електронний підпис
09 березня 2021 11:56
Протокол 53-ТД.pdf

Документи

09 березня 2021 13:31
Електронний підпис
09 березня 2021 13:08
Протокол 54-ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
104 543,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 13:31
Електронний підпис
09 березня 2021 13:08
Протокол 54-ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 16:49
дод.угода№1 до дог. 83-21 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:17
Договір 83-21.pdf укладений
19 березня 2021 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 83/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 543,11
UAH (в тому числі ПДВ 17 423,85 UAH)