Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником.
Очікувана вартість
1 495 750,00 UAH
UA-2021-02-19-000733-c ● 944eca76c1364281b452b689a335886e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04351831 |
Вебсайт: | http://mala-bilozerka.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 71670, Україна , Запорізька обл., село Мала Білозерка, вул. Центральна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Татоян Вардан Вазгенович +380987477454 vartan.888@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 10:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 14:31 |
Очікувана вартість: | 1 495 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 478,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71670, Україна, Запорізька область, с. Мала Білозерка, вул. Центральна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 5 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Строк виконання робіт: | 20% |
У строк 2 і меньше місяці: | 20% |
У строк 3 місяці: | 10% |
У строк 4 місяців і більше: | 0% |
24 лютого 2021 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 12:47 |
Робочий проект.pdf | |
24 лютого 2021 12:47 |
Додаток_1_Iнформацiя_про_технiчнi_якiснi_та_iншi_характеристики_с_мат_поставки_замовника_(1).docx | |
24 лютого 2021 12:47 |
Оголошення.docx | |
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_5.xlsx | |
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_3_Пропозицiя..docx | |
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_2_Вимоги_до_учасникiв.docx | |
19 лютого 2021 10:43 |
Протокол уповноваженої особи _1.docx |
24 лютого 2021 12:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2021 12:47 |
Робочий проект.pdf
|
|||
24 лютого 2021 12:47 |
Додаток_1_Iнформацiя_про_технiчнi_якiснi_та_iншi_характеристики_с_мат_поставки_замовника_(1).docx
|
|||
24 лютого 2021 12:47 |
Оголошення.docx
|
|||
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_5.xlsx
|
|||
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_4_Проект_договору.doc
|
|||
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_3_Пропозицiя..docx
|
|||
19 лютого 2021 10:43 |
Додаток_2_Вимоги_до_учасникiв.docx
|
|||
19 лютого 2021 10:43 |
Протокол уповноваженої особи _1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Техничне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 09:10
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:10
З метою складання тендерної пропозиції, яка відображає у повному обсязі робіт, кількість та найменування передбачених проектом матеріалів, просимо викласти у складі Тендерної документації підсумкову відомість ресурсу до затвердженого проекту.
Відповідь: Розрахунок кількості матеріальних ресурсів, здійснюється у відповідності до держівних будівельних норм.
Кваліфікаційна частина
Дата подання: 22 лютого 2021 10:05
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:14
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що до довідки учасника юридичної особи надати копію паспорта уповноваженої особи (всі сторінки). З якою метою необхідно натади всі!!! сторінки паспорта? Дякуємо!
Відповідь: Вимога про надання паспорта уповноваженої особи в тому числі всіх сторінок не суперечить ЗУ про публічні закупівлі.
Критерій оцінки пропозиції
Дата подання: 22 лютого 2021 11:54
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:40
Згідно переліку критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється відповідно до наступних критеріїв:
1) ціна – 70%;
2) строк виконання (зазначається у відсотковому відношенні до запланованого Замовником строку виконання робіт, який вказаний у п. 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
30% - у строк, що складає менш ніж 60%;
20% - у строк від 60% до 80%;
10% - у строк, що складає більше 80%, включно до 99%;
0% - у строк, що дорівнює 100%.
Будь ласка введіть вищезазначені критерії в саму систему Prozorro. Вона автоматично буде визначати переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:44
Добрий день шановний Замовник, оприлюдніть інформацію щодо улаштування колодязів, а саме: їх кількість, діаметр і кількість кілець (з розрахунку на 1 колодязь). Також звертаємо Вашу увагу, що технічному завданні у розділі 2 при улаштуванні колодязів не врахована робота з пробивання отворів у залізобетонних конструкціях. Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 13:30
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:44
п. 14 Технічного завдання - гільзи якого діаметру застосовуються?
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 13:59
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:45
п.22 Технічного завдання - які саме фасонні частини та яка кількість (відводів, колін)? Оскільки це може суттєво вплинути на кінцеву ціну.
Отже, шановний Замовник надайте будь-ласка відомість ресурсів або специфікацію до проекту
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Кваліфікаційна частина
Дата подання: 23 лютого 2021 11:31
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:46
Для підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам», з відміткою територіального органу доходів і зборів про прийняття або наданням квитанцій про направлення та прийняття електронної звітності. Дана вимога не може бути виконана учасниками оскільки з 01.01.2021р. Законом України від 19.09.2019р. № 116-ІХ та 115-ІХ строк надання звітності змінений, зокрема, на щоквартальний. Таким чином, для нашого підприємства останнім звітним періодом був грудень 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 23 лютого 2021 13:23
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:47
Згідно Додатку №1 у переліку матеріальних ресурсів поз.3 - кількість фланців d 80 мм - 20 шт, а у локальному кошторисі 2-1-1 робота по приварювання фланців d 80 мм - 1 шт, що не узгоджується між собою.
Внесіть будь ласка зімни да Тендерної документаці, та для коректного розрахунку ціни пропозиції надайте, будь ласка, Відомість ресурсів або специфікацію до проекту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, за увагу до нашої закупівлі, будуть внесенні зміни.
Щодо документів, подання яких передбачено тендерною документацією
Дата подання: 25 лютого 2021 09:19
Тендерною документацією передбачено надання Учасником завіреної копії Витягу із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання уповноваженої особи. Чинним законодавством не передбачено надання зазначеного Вами виду документу, а саме, витягу. Постановою КМУ 784 від 18.10.17 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб’єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації" передбачена можливість отримання інформаціїї з державного демографічного реєстру у вигляді довідки, форма якої затверджена цією ж постановою. Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-000733-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОГАЗ", Код ЄДРПОУ:39958735
Дата подання: 16 березня 2021 16:35
Вимога ТОВ "СТРОГАЗ" на скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповоноваженою особою №4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«СТРОГАЗ»
ЄДРПОУ 39958735 ІПН 399587308317
IBAN 1: UA093133990000026001055719467
IBAN 2: UA483348510000000026000103622
юр.адреса: 69124, м. Запоріжжя, вул. Дорошенка, буд.6-А/71
фіз.адреса: 69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3Г
тел./факс (061) 70-70-955; email: office@strogaz.com.ua
Вих. № 216 від « 16 » березня 2021 р.
ЗАМОВНИК: МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСКА РАДА
ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тендерний комітет
Уповноваженій особі Татоян В. В.
УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОГАЗ»
69124, м. Запорізька обл. м. Запоріжжя,
вулиця Дорошенка, 6-А, квартира 71
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-19-000733-c
Процедура закупівлі: спрощена закупівля
Предмет закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів
технічного водопостачання по вулицях
Дніпровська, Запорізька, Каховська
с. Новобілозерка Василівського району Запорізької області» ,код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромні залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за
Єдиним закупівельним словником
ВИМОГА
15 березня 2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником, МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСКА РАДА ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ було розміщено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021р.,згідно якого була відхилена пропозиція ТОВ «СТРОГАЗ», з посиланням на частину 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25/12/2015 № 922 –VIII (зі змінами), а саме невідповідністю наданих документів у складі пропозиції, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Уважно вивчивши ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021р ТОВ «СТРОГАЗ» висловлює свою незгоду з підставами відхилення своєї тендерної пропозиції з наступних причин:
1. Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощеного порядку відкриття бізнесу» №1206-VII від 15.04.2014 року було запроваджено перехід від обов'язкового до добровільного використання печаток юридичними особами, та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII.:
• із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
• незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
• виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
• виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
• встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі.
Лист-відгук від Виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області від 01.03.2021 № 08/23 200 без печатки, на фірмовому бланку із підписом керівника, не може вважатись порушенням, оскільки його оформлення не суперечить законодавству України.
Хочемо зазначити, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізічними-особами підприємцями» № 1982-VIII., за вимагання державним органом, або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі, встановлюється адміністративна відповідальність.
Згідно вищеназваного вважаємо, що лист-відгук від Виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області від 01.03.2021 № 08/23 200, не суперечить вимогам оголошення про спрощену закупівлю ,а саме Додатку 2 п.6.
2. Додана Довідка про відповідність №176 від 25 лютого 2021 р.у повному обсязі відповідає об'ємам робіт та матеріалів, необхідних для виконання умов Договору та технічному завданню до процедури закупівлі. Відсутність у довідці додаткової інформації, стосовно матеріалів, не впливає на вартість та об'єм матеріалів та робіт, необхідних для виконання умов Договору.
Вважаємо, що відсутність додаткових даних до Додатку 1 є несуттєвою помилкою, яка не впливає на вартість робіт та матеріалів, вказаних у Пропозиції до закупівлі.
3. Згідно Додатку№1 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі ТОВ «СТРОГАЗ» у складі тендерної пропозиції надало Договірну ціну, Пояснювальну записку, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів.
27 С113-197
варіант 1 Труби сталевi електрозварнi прямошовнi iз
сталi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 273 мм,
товщина стiнки 7 мм м 29 - - - - - - -
- - - - -
28 ЕН22-11-3 Укладання трубопроводiв iз
полiетиленових труб дiаметром 90 мм з
гідравличним випробуванням 1000м 3,44 32036,49 8380,94 110205,53 80969,45 28830,43 310,4000 #####
23537,63 3504,29 12054,76 46,3270 #####
29 С113-1379
варіант 1 Труби полiетиленовi для подачi холодної
води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнiшнiй
дiаметр 90х5,4 мм м 3600 - - - - - - -
- - - - -
30 ЕН22-31-3 Промивання з дезінфекцiєю трубопроводiв
дiаметром 90 мм 1000м 3,44 5699,49 - 19606,25 19532,94 - 82,4000 #####
5678,18 - - - -
П.28 Локального кошторису «Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 90 мм з гідравлічним випробуванням» показує, що при розрахунку вартості робіт взята кількість труби – 3440,00 п. м., що відповідає вимогам технічного завдання Замовника.
П.29 показує, яку кількість ПЕ труби SDR-17 (1,0 МПа) зовнішній діаметр 90х4,5мм., а саме 3600,0 м. п. надає Замовник, тобто саме та кількість що зазначена у «Переліку матеріальних ресурсів, які будуть передані замовником» (п. 1 у кількості 3 600 м) у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Враховуючи той факт, що ПЕ труба SDR-17 (1,0 МПа) зовнішній діаметр 90х4,5мм, у Локальному кошторису взята з нульовою ціною, як матеріал Замовника, вказана кількість труби жодним чином не впливає на вартість робіт.
Згідно вищенаведеного вважаємо, що вказана у Підсумкової відомості ресурсів кількість ПЕ труби SDR-17 (1,0 МПа) Зовнішній діаметр 90х4,5мм, а саме 3600,0 м. п., не є помилкою та в повному обсязі відповідає вимогам технічного завдання Замовника.
4. Згідно Додатку№2 п.13 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі ТОВ «СТРОГАЗ» у складі тендерної пропозиції надало скановану Довідку документальне підтвердження згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеному у Додатку 4.
1.
2
3
Згідно вимог Додатку 2 п.13, документально підтверджена згода з умовами проекту договору оформлюється у вигляді Довідки, яка заповнюється на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника та відтиском печатки. Сама довідка формується у довільної форми.
Довідка №175 від 25 лютого 2021 сформована на фірмовому бланку підприємства (скан №1). У склад самої довідки включено Договір про закупівлю, який має підпис керівника, та відтиск печатки на проекті договору та самої довідки (скан 3 ). Тобто довідка у вільній формі містить узгоджений Директором Проект договору (із підписом та печаткою Директора) та скріплена підписом і печаткою внизу після реквізитів проекту Договору як власне Довідка.
Враховуючи вищенаведену інформацію, вважаємо, що Довідка №175 від 25 лютого 2021 р., яка підтверджує згоду з умовами договору про закупівлю, викладеному у Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, відповідає вимогам п.13 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищенаведеного ВИМОГАЄМО:
1. Скасування висновку ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021 р. по процедурі спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с. Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником» про відхилення пропозиції ТОВ «СТРОГАЗ».
2. Визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОГАЗ» переможцем процедурі спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником.
В. о. директора ТОВ «СТОГАЗ» О. В. Долгополов
Розгорнути
Згорнути
«СТРОГАЗ»
ЄДРПОУ 39958735 ІПН 399587308317
IBAN 1: UA093133990000026001055719467
IBAN 2: UA483348510000000026000103622
юр.адреса: 69124, м. Запоріжжя, вул. Дорошенка, буд.6-А/71
фіз.адреса: 69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3Г
тел./факс (061) 70-70-955; email: office@strogaz.com.ua
Вих. № 216 від « 16 » березня 2021 р.
ЗАМОВНИК: МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСКА РАДА
ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тендерний комітет
Уповноваженій особі Татоян В. В.
УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОГАЗ»
69124, м. Запорізька обл. м. Запоріжжя,
вулиця Дорошенка, 6-А, квартира 71
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-19-000733-c
Процедура закупівлі: спрощена закупівля
Предмет закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів
технічного водопостачання по вулицях
Дніпровська, Запорізька, Каховська
с. Новобілозерка Василівського району Запорізької області» ,код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромні залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за
Єдиним закупівельним словником
ВИМОГА
15 березня 2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником, МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСКА РАДА ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ було розміщено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021р.,згідно якого була відхилена пропозиція ТОВ «СТРОГАЗ», з посиланням на частину 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25/12/2015 № 922 –VIII (зі змінами), а саме невідповідністю наданих документів у складі пропозиції, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Уважно вивчивши ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021р ТОВ «СТРОГАЗ» висловлює свою незгоду з підставами відхилення своєї тендерної пропозиції з наступних причин:
1. Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощеного порядку відкриття бізнесу» №1206-VII від 15.04.2014 року було запроваджено перехід від обов'язкового до добровільного використання печаток юридичними особами, та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII.:
• із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
• незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
• виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
• виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
• встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі.
Лист-відгук від Виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області від 01.03.2021 № 08/23 200 без печатки, на фірмовому бланку із підписом керівника, не може вважатись порушенням, оскільки його оформлення не суперечить законодавству України.
Хочемо зазначити, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізічними-особами підприємцями» № 1982-VIII., за вимагання державним органом, або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі, встановлюється адміністративна відповідальність.
Згідно вищеназваного вважаємо, що лист-відгук від Виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області від 01.03.2021 № 08/23 200, не суперечить вимогам оголошення про спрощену закупівлю ,а саме Додатку 2 п.6.
2. Додана Довідка про відповідність №176 від 25 лютого 2021 р.у повному обсязі відповідає об'ємам робіт та матеріалів, необхідних для виконання умов Договору та технічному завданню до процедури закупівлі. Відсутність у довідці додаткової інформації, стосовно матеріалів, не впливає на вартість та об'єм матеріалів та робіт, необхідних для виконання умов Договору.
Вважаємо, що відсутність додаткових даних до Додатку 1 є несуттєвою помилкою, яка не впливає на вартість робіт та матеріалів, вказаних у Пропозиції до закупівлі.
3. Згідно Додатку№1 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі ТОВ «СТРОГАЗ» у складі тендерної пропозиції надало Договірну ціну, Пояснювальну записку, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів.
27 С113-197
варіант 1 Труби сталевi електрозварнi прямошовнi iз
сталi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 273 мм,
товщина стiнки 7 мм м 29 - - - - - - -
- - - - -
28 ЕН22-11-3 Укладання трубопроводiв iз
полiетиленових труб дiаметром 90 мм з
гідравличним випробуванням 1000м 3,44 32036,49 8380,94 110205,53 80969,45 28830,43 310,4000 #####
23537,63 3504,29 12054,76 46,3270 #####
29 С113-1379
варіант 1 Труби полiетиленовi для подачi холодної
води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнiшнiй
дiаметр 90х5,4 мм м 3600 - - - - - - -
- - - - -
30 ЕН22-31-3 Промивання з дезінфекцiєю трубопроводiв
дiаметром 90 мм 1000м 3,44 5699,49 - 19606,25 19532,94 - 82,4000 #####
5678,18 - - - -
П.28 Локального кошторису «Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 90 мм з гідравлічним випробуванням» показує, що при розрахунку вартості робіт взята кількість труби – 3440,00 п. м., що відповідає вимогам технічного завдання Замовника.
П.29 показує, яку кількість ПЕ труби SDR-17 (1,0 МПа) зовнішній діаметр 90х4,5мм., а саме 3600,0 м. п. надає Замовник, тобто саме та кількість що зазначена у «Переліку матеріальних ресурсів, які будуть передані замовником» (п. 1 у кількості 3 600 м) у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Враховуючи той факт, що ПЕ труба SDR-17 (1,0 МПа) зовнішній діаметр 90х4,5мм, у Локальному кошторису взята з нульовою ціною, як матеріал Замовника, вказана кількість труби жодним чином не впливає на вартість робіт.
Згідно вищенаведеного вважаємо, що вказана у Підсумкової відомості ресурсів кількість ПЕ труби SDR-17 (1,0 МПа) Зовнішній діаметр 90х4,5мм, а саме 3600,0 м. п., не є помилкою та в повному обсязі відповідає вимогам технічного завдання Замовника.
4. Згідно Додатку№2 п.13 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі ТОВ «СТРОГАЗ» у складі тендерної пропозиції надало скановану Довідку документальне підтвердження згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеному у Додатку 4.
1.
2
3
Згідно вимог Додатку 2 п.13, документально підтверджена згода з умовами проекту договору оформлюється у вигляді Довідки, яка заповнюється на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника та відтиском печатки. Сама довідка формується у довільної форми.
Довідка №175 від 25 лютого 2021 сформована на фірмовому бланку підприємства (скан №1). У склад самої довідки включено Договір про закупівлю, який має підпис керівника, та відтиск печатки на проекті договору та самої довідки (скан 3 ). Тобто довідка у вільній формі містить узгоджений Директором Проект договору (із підписом та печаткою Директора) та скріплена підписом і печаткою внизу після реквізитів проекту Договору як власне Довідка.
Враховуючи вищенаведену інформацію, вважаємо, що Довідка №175 від 25 лютого 2021 р., яка підтверджує згоду з умовами договору про закупівлю, викладеному у Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, відповідає вимогам п.13 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищенаведеного ВИМОГАЄМО:
1. Скасування висновку ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №4 від 15.03.2021 р. по процедурі спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с. Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником» про відхилення пропозиції ТОВ «СТРОГАЗ».
2. Визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОГАЗ» переможцем процедурі спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником.
В. о. директора ТОВ «СТОГАЗ» О. В. Долгополов
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 11:15
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник виклав усі свої Вимоги та документи, які вимагаються у складі пропозиції Учасника вичерпно, чітко та конкретно.
У кожному пункті вказується перелік наданих документів та вид їх оформлення. Чітко прописано як кожен документ повинен бути наданий (сканованим оригіналом, завіреною копією, розрахована у програмному комплексі, тощо), надані форми для довідок, що створюються Учасником.
2) При підготовці до участі у спрощеній закупівлі Учасник ретельно вивчає усі Вимоги та технічне завдання, надані Замовником. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі.
22.02.21( 09:10 ) Було надіслане питання наступного змісту: «З метою складання тендерної пропозиції, яка відображає у повному обсязі робіт, кількість та найменування передбачених проектом матеріалів, просимо викласти у складі Тендерної документації підсумкову відомість ресурсу до затвердженого проекту.»
24.02.21 (12:47) Замовником на звернення були внесені зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Жодних інших питань та уточнень щодо оформлення та переліку документації, що вимагається від Учасника спрощеної процедури закупівлі, від Вас не було, тому при підготовці до закупівлі Вами, на Ваш власний розсуд були підготовлені документи з тими невідповідностями, на які Вам вже було вказано.
Це Ваша власна зона відповідальності щодо ретельності вивчення вимог Замовника та їх виконання.
Замовник уважно ознайомився з Вашими вимогами та вивчив роз’яснення на Ваш погляд «несуттєвих» помилок, що були вказані у Протоколі уповноваженої особи та вважає їх недоречними та необгрунтованими.
У зв'язку з вищепереліченим пропозиція ТОВ «СТРОГАЗ» була відхилена, як пропозиція учасника що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1) В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник виклав усі свої Вимоги та документи, які вимагаються у складі пропозиції Учасника вичерпно, чітко та конкретно.
У кожному пункті вказується перелік наданих документів та вид їх оформлення. Чітко прописано як кожен документ повинен бути наданий (сканованим оригіналом, завіреною копією, розрахована у програмному комплексі, тощо), надані форми для довідок, що створюються Учасником.
2) При підготовці до участі у спрощеній закупівлі Учасник ретельно вивчає усі Вимоги та технічне завдання, надані Замовником. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі.
22.02.21( 09:10 ) Було надіслане питання наступного змісту: «З метою складання тендерної пропозиції, яка відображає у повному обсязі робіт, кількість та найменування передбачених проектом матеріалів, просимо викласти у складі Тендерної документації підсумкову відомість ресурсу до затвердженого проекту.»
24.02.21 (12:47) Замовником на звернення були внесені зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Жодних інших питань та уточнень щодо оформлення та переліку документації, що вимагається від Учасника спрощеної процедури закупівлі, від Вас не було, тому при підготовці до закупівлі Вами, на Ваш власний розсуд були підготовлені документи з тими невідповідностями, на які Вам вже було вказано.
Це Ваша власна зона відповідальності щодо ретельності вивчення вимог Замовника та їх виконання.
Замовник уважно ознайомився з Вашими вимогами та вивчив роз’яснення на Ваш погляд «несуттєвих» помилок, що були вказані у Протоколі уповноваженої особи та вважає їх недоречними та необгрунтованими.
У зв'язку з вищепереліченим пропозиція ТОВ «СТРОГАЗ» була відхилена, як пропозиція учасника що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-19-000733-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:41135911
Дата подання: 30 березня 2021 15:12
Втмога щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника спрощеної закупівлі
ТОВ "ТБК-Полімер" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення Переможцем ТОВ "ТЕПЛОІМПОРТ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2021 09:14
Малобілозерська сільська рада Василівського району Запорізької області, в особі уповноваженої особи, уважно вивчили Вимогу ТОВ «ТБК-Полімер» щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника спрощеної закупівлі від 30.03.2021р №29.
Ми дуже вдячні Вам за Вашу ретельну та прискіпливу увагу щодо результатів проведення спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником., не дивлячись на те, що Ваша пропозиція була дискваліфікована Замовником згідно Протоколу щодо прийняття рішення від 10.03.2021р №3 та дана вимога може розцінюватися як упереджена, проте керуючись виключно п.20 ст.14 та п.4 ст.33 Закону України Про публічні закупівлі, повідомляємо Вам про наступне:
Вимога ТОВ «ТБК-Полімер» про відміну рішення Уповноваженої особи №7 від 29 березня 2021 р. про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» не підлягає задоволенню, оскільки обставини, на які посилається заявник вимоги, не підтверджуються фактичними доказами та належним обґрунтуванням.
По першому питанню:
Техніка та обладнання, що вказані у довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт повністю відповідає переліку робіт запропонованої у пропозиції договірної ціни ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ», у тому числі непомічене Вами Обладнання для зварювання труб поліетиленових PE 100 SDR-17 зовнішній діаметр 90х5.4мм у довідці наявне, а саме Зварювальний апарат для труб M-WELD HDC-315 (що має діаметр зварювання від 63мм до 315мм).
По другому питанню:
У довідці про наявність у Учасника спрощеної процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі вказаний майстер, що є також особою, що відповідальна за охорону праці. Замовник вважає, що для виконання обов’язків виконавця робіт на даному об’єкті цієї кваліфікації цілком достатньо.
Обов’язкове зазначення наявності у учасника працівників робочих професій не менше трьох - було вимогою Замовника, а також наявності монтажників санітарно-технічних систем і устаткування для проведення даних робіт Замовник вважає цілком достатнім.
Також нагадуємо, що Замовник не має статусу контролюючого органу, тому не має права втручатись у господарчу діяльність будь-якої юридичної особи. Відповідальність за дотримання норм трудового законодавства покладається особисто на директора підприємства, як на роботодавця для найманих працівників.
По третьому питанню:
У вимогах зазначено, що до Довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, Учасник має підтвердити досвід виконання сканованими оригіналами договорів.
ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» надав сканований Договір від 06.03.2020 №12КЕС надання послуг поточного ремонту каналізаційної системи та водопостачання будівлі та сканований Договір від 16.04.2020 №5 надання послуг з поточного ремонту системи водовідведення. Замовник вважає, що перелік робіт, виконаних на цих об’єктах згідно наданих документів є аналогічним предмету закупівлі і цілком достатнім для підтвердження досвіду.
По четвертому питанню:
Наданої ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» Інформації, що підтверджує право на провадження господарчої діяльності для виконання предмету закупівлі цілком достатньо:
по-перше: у Додатку з переліком видів робіт до Ліцензії від 04.06.2016 №13-Л зазначений Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання (5.02.00) з детальним переліком водопостачання, каналізації, теплових і гарячого водопостачання з класом наслідку СС-2 IV категорії (5.02.01-5.02.08);
по-друге: у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 14.02.2019 №1589 зазначені роботи в колодязях, шурфах, траншеях, колекторах, робота на висоті понад 1,3 метра, земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, зварювальні роботи;
по-третє: Дозвіл від 18.02.2019 №050.19.23 виданий на газополум’яні роботи;
Крім того, Замовником задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, у вимогах не було зазначено окремих конкретних видів робіт, на який вимагається Дозвіл.
У вимогах Замовником Кваліфікаційний сертифікат виконавця робіт від Учасників не вимагався.
По п’ятому питанню:
Замовник не має статусу контролюючого органу, тому не має права втручатись у господарчу діяльність будь-якої юридичної особи. Відповідальність за дотримання норм трудового законодавства покладається особисто на директора підприємства, як на роботодавця для найманих працівників.
По шостому питанню:
Надання гарантійного листа «Про санкції» від Учасників Замовником не вимагалося.
Крім того, ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» з цього питання Замовником було перевірено:
Згідно перевірці жодний окремий працівник ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» як фізична особа не є порушником Закону України «Про санкції» та юридична особа ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» вцілому у переліку осіб, що підпадають під санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" не зазначена.
Замовник вважає, що документи учасника ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» надані у необхідному обсязі, цілком достатнього для підтвердження його кваліфікації для виконання робіт, повністю відповідають вимогам оголошення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі з «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником., а також потребам Замовника.
Враховуючи вищезазначене, вимога ТОВ «ТБК-Полімер» задоволенню не підлягає.
Ми дуже вдячні Вам за Вашу ретельну та прискіпливу увагу щодо результатів проведення спрощеної закупівлі «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником., не дивлячись на те, що Ваша пропозиція була дискваліфікована Замовником згідно Протоколу щодо прийняття рішення від 10.03.2021р №3 та дана вимога може розцінюватися як упереджена, проте керуючись виключно п.20 ст.14 та п.4 ст.33 Закону України Про публічні закупівлі, повідомляємо Вам про наступне:
Вимога ТОВ «ТБК-Полімер» про відміну рішення Уповноваженої особи №7 від 29 березня 2021 р. про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» не підлягає задоволенню, оскільки обставини, на які посилається заявник вимоги, не підтверджуються фактичними доказами та належним обґрунтуванням.
По першому питанню:
Техніка та обладнання, що вказані у довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт повністю відповідає переліку робіт запропонованої у пропозиції договірної ціни ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ», у тому числі непомічене Вами Обладнання для зварювання труб поліетиленових PE 100 SDR-17 зовнішній діаметр 90х5.4мм у довідці наявне, а саме Зварювальний апарат для труб M-WELD HDC-315 (що має діаметр зварювання від 63мм до 315мм).
По другому питанню:
У довідці про наявність у Учасника спрощеної процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі вказаний майстер, що є також особою, що відповідальна за охорону праці. Замовник вважає, що для виконання обов’язків виконавця робіт на даному об’єкті цієї кваліфікації цілком достатньо.
Обов’язкове зазначення наявності у учасника працівників робочих професій не менше трьох - було вимогою Замовника, а також наявності монтажників санітарно-технічних систем і устаткування для проведення даних робіт Замовник вважає цілком достатнім.
Також нагадуємо, що Замовник не має статусу контролюючого органу, тому не має права втручатись у господарчу діяльність будь-якої юридичної особи. Відповідальність за дотримання норм трудового законодавства покладається особисто на директора підприємства, як на роботодавця для найманих працівників.
По третьому питанню:
У вимогах зазначено, що до Довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, Учасник має підтвердити досвід виконання сканованими оригіналами договорів.
ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» надав сканований Договір від 06.03.2020 №12КЕС надання послуг поточного ремонту каналізаційної системи та водопостачання будівлі та сканований Договір від 16.04.2020 №5 надання послуг з поточного ремонту системи водовідведення. Замовник вважає, що перелік робіт, виконаних на цих об’єктах згідно наданих документів є аналогічним предмету закупівлі і цілком достатнім для підтвердження досвіду.
По четвертому питанню:
Наданої ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» Інформації, що підтверджує право на провадження господарчої діяльності для виконання предмету закупівлі цілком достатньо:
по-перше: у Додатку з переліком видів робіт до Ліцензії від 04.06.2016 №13-Л зазначений Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, споруд, приладів і засобів вимірювання (5.02.00) з детальним переліком водопостачання, каналізації, теплових і гарячого водопостачання з класом наслідку СС-2 IV категорії (5.02.01-5.02.08);
по-друге: у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 14.02.2019 №1589 зазначені роботи в колодязях, шурфах, траншеях, колекторах, робота на висоті понад 1,3 метра, земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, зварювальні роботи;
по-третє: Дозвіл від 18.02.2019 №050.19.23 виданий на газополум’яні роботи;
Крім того, Замовником задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, у вимогах не було зазначено окремих конкретних видів робіт, на який вимагається Дозвіл.
У вимогах Замовником Кваліфікаційний сертифікат виконавця робіт від Учасників не вимагався.
По п’ятому питанню:
Замовник не має статусу контролюючого органу, тому не має права втручатись у господарчу діяльність будь-якої юридичної особи. Відповідальність за дотримання норм трудового законодавства покладається особисто на директора підприємства, як на роботодавця для найманих працівників.
По шостому питанню:
Надання гарантійного листа «Про санкції» від Учасників Замовником не вимагалося.
Крім того, ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» з цього питання Замовником було перевірено:
Згідно перевірці жодний окремий працівник ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» як фізична особа не є порушником Закону України «Про санкції» та юридична особа ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» вцілому у переліку осіб, що підпадають під санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" не зазначена.
Замовник вважає, що документи учасника ТОВ «ТЕПЛОІМПОРТ» надані у необхідному обсязі, цілком достатнього для підтвердження його кваліфікації для виконання робіт, повністю відповідають вимогам оголошення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі з «Будівництва системи зовнішніх трубопроводів технічного водопостачання по вулицях Дніпровська, Запорізька, Каховська с.Новобілозерка Василівського району Запорізької області», код ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за Єдиним закупівельним словником., а також потребам Замовника.
Враховуючи вищезазначене, вимога ТОВ «ТБК-Полімер» задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОІМПОРТ" |
1 489 564,80
UAH з ПДВ
|
1 489 564,80
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 191 651.84 | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" |
1 369 153,40
UAH з ПДВ
|
1 369 153,40
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 095 322.72 | Документи |
ТОВ Будівельник 2013 |
1 479 072,92
UAH з ПДВ
|
1 479 072,92
UAH з ПДВ
|
1.125 | 1 314 731.48 | Документи |
ТОВ "АВТО-СТРОЙ" |
1 420 806,25
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 120 000 | Документи |
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР" |
1 140 016,15
UAH з ПДВ
|
998 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 798 400 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОГАЗ" |
1 376 603,45
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 800 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР" #41135911 |
Відхилено |
998 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 09:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОГАЗ" #39958735 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 09:40
|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" #41291061 |
Відхилено |
1 369 153,40
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 11:28
|
ТОВ "АВТО-СТРОЙ" #39092057 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 08:44
|
ТОВ "ТЕПЛОІМПОРТ" #34156283 |
Переможець |
1 489 564,80
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 09:46
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 18:14
|
Договір | укладений |
16 квітня 2021 18:11
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
18 червня 2021 16:36
|
168 810,00 UAH | UA248201720344271056100022973 Малобілозерська с/рада Вас. р-ну ЗО |
UA593133990000026004055747759 ТОВ "ТЕПЛОIМПОРТ" |
Оплачений |
30 червня 2021 12:30
|
292 375,20 UAH | UA248201720344271056100022973 Малобілозерська с/рада Вас. р-ну ЗО |
UA593133990000026004055747759 ТОВ "ТЕПЛОIМПОРТ" |
Оплачений |
13 серпня 2021 12:07
|
289 106,40 UAH | UA248201720344271056100022973 Малобілозерська с/рада Вас. р-ну ЗО |
UA593133990000026004055747759 ТОВ "ТЕПЛОIМПОРТ" |
Оплачений |
17 листопада 2021 11:20
|
218 544,00 UAH | UA248201720344271056100022973 Малобілозерська с/рада Вас. р-ну ЗО |
UA593133990000026004055747759 ТОВ "ТЕПЛОIМПОРТ" |
Оплачений |
16 грудня 2021 13:17
|
363 072,00 UAH | UA248201720344271056100022973 Малобілозерська с/рада Вас. р-ну ЗО |
UA593133990000026004055747759 ТОВ "ТЕПЛОIМПОРТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов Договору, Сторони домовились Пункт 4.2. Договору викласти в новій редакції: 4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком: - початок робіт - 01 червня 2021р., - закінчення робіт - 31 липня 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |