Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44039854 |
Місцезнаходження: | 81440, Україна , Львівська обл., Рудки, Львівська область Самбірський район місто Рудки площа Відродження 1 |
Контактна особа: |
Гнип Святослав Романович +380671919539 rudkyzakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 10:08 |
Додаток_3.doc | |
19 лютого 2021 10:08 |
Додаток_2.doc | |
19 лютого 2021 10:08 |
Додаток_1.doc | |
19 лютого 2021 10:08 |
ТД (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагав від учасників дотримання наступних вимог:
1. Технічним засобом отримання палива через АЗС є – смарт-картка або паливні талони.
2. Картка/талон на пальне повинна бути дійсною на всій території України.
3. Наявність автозаправних станцій в межах до 30 км. від фактичного розташування замовника.
Для того, щоб перевірити інформацію, надану ТОВ «ТД МТК» у складі пропозиції на її достовірність в частині відповідності технічної специфікації предмета закупівлі, замовник звернувся до ТОВ «Лівайн Торг», яке вказане даним Учасником як партнер, для підтвердження існування партнерських відносин між ними.
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо за результатами такого звернення виявиться, що учасник надав недостовірну інформацію в складі своєї пропозиції, то Замовник має відхилити таку пропозицію.
Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі», адже запит до ТОВ «Лівайн Торг» є правом Замовника, що передбачено ч. 15 ст. 29 цього Закону.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТД МТК" відбулося на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Твердження про те, що Замовник вступив у злочинну змову з Учасником є необґрунтованим та не підтверджується жодним доказом. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалась згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000027 ● 2db72c9d1e0a4b61843f5b3ccbd8aef4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-19-000488-c, 19.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовник звернувся до ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Договір про закупівлю №СК103-02237 від 02.04.2021 розірвано Додатковою угодою №1 від 16 квітня 2021 року. Таким чином, Замовник виконав вимогу, встановлену висновком моніторингу UA-M-2021-04-06-000027 щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель.
2021-04-19 16:13:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД МТК" |
599 596,20
UAH з ПДВ
|
495 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАКСІ ГРУПЗ 044" |
506 491,20
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
527 595,00
UAH з ПДВ
|
501 732,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
526 353,60
UAH з ПДВ
|
520 146,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
583 458,00
UAH з ПДВ
|
583 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Відхилено |
495 600,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 11:34
|
|
ТОВ "ТАКСІ ГРУПЗ 044" #41253424 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 11:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
501 732,50
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:06
|
Додаткова угода | укладений |
16 квітня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 12:22
|
договір дизельне паливо02042021.pdf | укладений |
02 квітня 2021 12:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
24 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 041,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог висновку за результатами моніторингу |