Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (печатки та штампи)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2021-02-19-000084-a ade9765b11a741cc9d39685ff6770572
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петухова Інна Вікторівна

+380575254260 velburselrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великобурлуцька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04399192
Вебсайт: http://vel-burlyk.rada.org.ua
Місцезнаходження: 62602, Україна , Харківська обл., Великий Бурлук, Центральна 40
Контактна особа: Петухова Інна Вікторівна
+380575254260
velburselrada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 08:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 08:44
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ, ГСТУ, ТУ та інших нормативних документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (печатки та штампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62602, Україна, Харківська область, смт. Великий Бурлук, вулиця Центральна, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 08:39
Рішення 384 16.02.2021.pdf
19 лютого 2021 08:39
Рішення 382 від 16.02.2021.pdf
19 лютого 2021 08:39
ТД печатки.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій