Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання, прасування та сухого чищення
Очікувана вартість
199 920,00 UAH
UA-2021-02-18-013842-b 3514b2c51425452eb349fbf905d85fba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 23:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 13:55
Очікувана вартість: 199 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9520 кілограми
Послуги з прання, прасування та сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 5; вул. Замостянська, 7; вул. Люблінська, 10; вул. Люблінська, 10а; вул. Санаторна, 31/1; вул. Санаторна, 31/2; урочище «Cосняк»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та надання рахунку. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 23:03
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
18 лютого 2021 23:03
Проєкт договору про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 189 448,00
UAH з ПДВ
170 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОСКАЛЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 198 016,00
UAH з ПДВ
171 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 18:00
Електронний підпис
26 лютого 2021 17:51
Електронний підпис
26 лютого 2021 17:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП ОСКАЛЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2948604110
Переможець 170 884,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 17:53

Документи

11 березня 2021 17:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2948604110
170 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 17:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 17:07
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 14:36
ДУ №2 від 26.01.2022 до дог №75.pdf зміни до договору
26 січня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:43
ДУ №1 від 31.12.2021р. до дог №75.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 20:03
Дог_№75_18.03.21.pdf укладений
18 березня 2021 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 28.02.2022 року, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2022 року
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору за 2021 рік становить 170 884,00 грн. без ПДВ та може змінюватись залежно від фінансування видатків та реальної потреби в Послугах. Сума цього Договору з 01.01.2022 р. по 28.02.2022 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2021 р. та становить 34 176,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 191 887,29
UAH