Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2021-02-18-013157-b ● 12731bc563c2476b82703aba7454a1f0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Іллінецький державний аграрний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 35830913 |
Вебсайт: | http://www.idak.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2 |
Контактна особа: |
Наталя Петрівна Кучер +380434521698 idak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 3 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145000 літр
Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-013157-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 17 березня 2021 15:34
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції
ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення, а саме додати працівників згідно статті 29 Закону.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції
ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення, а саме додати працівників згідно статті 29 Закону.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 18:32
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-013157-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 19 березня 2021 11:33
повторно - неправомірне відхилення ТОВ БРИСТОН
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення (а саме додати працівників згідно статті 29 Закону) , крім того дане право надали наступному учаснику, що прямо свідчить про упереджений розгляд нашої пропозиції та лояльний підхід до наступного учасника!!! (
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення (а саме додати працівників згідно статті 29 Закону) , крім того дане право надали наступному учаснику, що прямо свідчить про упереджений розгляд нашої пропозиції та лояльний підхід до наступного учасника!!! (
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 18:32
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-18-013157-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 25 березня 2021 15:04
Дата подання: 25 березня 2021 15:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:26
рішення від 29.03.2021 №6239+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:26
Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.04.2021 №5604.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 15:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 №8322.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 19:17
рішення від 19.04.2021 №8322.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8322-р/пк-пз від 19.04.2021 р. прийнято Рішення засновника скасувати попередні рішення (Протокол № 50 від 12 березня 2021 року та Протокол № 57 від 19 березня 2021 року) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРИСТОН» (Ідентифікаційний код - 42254701) та визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" (Ідентифікаційний код - 24898750) на закупівлю за процедурою відкритих торгів: Дизельного палива (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), (ID процедури: UA-2021-02-18-013157-b).
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 12:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
3 410 400,00
UAH з ПДВ
|
3 393 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" |
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
3 406 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Рішення скасоване |
3 393 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 15:24
|
|
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" #24898750 |
Рішення скасоване |
3 406 920,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Відхилено |
3 393 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 13:16
|
|
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" #24898750 |
Відхилено |
3 406 920,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 10:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 травня 2021 10:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі