Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2021-02-18-013157-b 12731bc563c2476b82703aba7454a1f0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Кучер

+380434521698 idak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Іллінецький державний аграрний коледж"
Код ЄДРПОУ: 35830913
Вебсайт: http://www.idak.vn.ua
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2
Контактна особа: Наталя Петрівна Кучер
+380434521698
idak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 14:44
Очікувана вартість: 3 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145000 літр
Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами)
Вимоги до документу: Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 лютого 2021 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 19:12
Тендерна документація дизпаливо гурт від 17.02.2021.docx
18 лютого 2021 19:12
Додаток 2 перелік документів на підповідність учасника до ТД нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 8 проект Договору нафта і дистиляти Дизельне паливо, 2021.docx
18 лютого 2021 19:12
Додаток 6 довідка про наявність відсутність підстав ст 17 закону до ТД нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 1 технічні вимоги до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 7 Перелік документів які надає переможець до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 3 тендерна пропозиція до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт2021.doc
18 лютого 2021 19:11
Додаток 5 довідка відомості про учасника до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:11
Додаток 4 комерційна пропозиція до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт2021.doc
18 лютого 2021 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 19:12
Тендерна документація дизпаливо гурт від 17.02.2021.docx
18 лютого 2021 19:12
Додаток 2 перелік документів на підповідність учасника до ТД нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 8 проект Договору нафта і дистиляти Дизельне паливо, 2021.docx
18 лютого 2021 19:12
Додаток 6 довідка про наявність відсутність підстав ст 17 закону до ТД нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 1 технічні вимоги до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 7 Перелік документів які надає переможець до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:12
Додаток 3 тендерна пропозиція до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт2021.doc
18 лютого 2021 19:11
Додаток 5 довідка відомості про учасника до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт 2021.doc
18 лютого 2021 19:11
Додаток 4 комерційна пропозиція до ТД Нафта і дистиляти дизпаливо гурт2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-013157-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 17 березня 2021 15:34
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.

2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.

У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.

Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.

Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції
ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.

Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення, а саме додати працівників згідно статті 29 Закону.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 18:32
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-013157-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 19 березня 2021 11:33
повторно - неправомірне відхилення ТОВ БРИСТОН
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.

2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.

У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.

Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.

Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.

Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення (а саме додати працівників згідно статті 29 Закону) , крім того дане право надали наступному учаснику, що прямо свідчить про упереджений розгляд нашої пропозиції та лояльний підхід до наступного учасника!!! (
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 18:32
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-18-013157-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 25 березня 2021 15:04
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:26
рішення від 29.03.2021 №6239+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:26
рішення від 19.04.2021 №8322.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8322-р/пк-пз від 19.04.2021 р. прийнято Рішення засновника скасувати попередні рішення (Протокол № 50 від 12 березня 2021 року та Протокол № 57 від 19 березня 2021 року) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРИСТОН» (Ідентифікаційний код - 42254701) та визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" (Ідентифікаційний код - 24898750) на закупівлю за процедурою відкритих торгів: Дизельного палива (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), (ID процедури: UA-2021-02-18-013157-b).
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 12:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 3 410 400,00
UAH з ПДВ
3 393 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 406 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 березня 2021 19:57
Електронний підпис
05 березня 2021 19:55
Цінова пропозиція.PDF
05 березня 2021 19:55
Статут, опис - копія.pdf
05 березня 2021 19:55
ПОяснення чинності.PDF
05 березня 2021 19:55
ЛІцензія Бристон- копія.PDF
05 березня 2021 19:55
ЛНУ відгук оригінал.pdf
05 березня 2021 19:55
Інші документи.PDF
05 березня 2021 19:55
Довкілля Брист.PDF
05 березня 2021 19:55
ст 17.pdf
05 березня 2021 19:54
Лист-персональні ГР.pdf
05 березня 2021 19:54
Верхнячка Відгук ориг.pdf
05 березня 2021 19:54
Витяг з ПДВ- копія.pdf
05 березня 2021 19:54
субпідряд.pdf
05 березня 2021 19:54
Рішення створення ТОВ.pdf

Публічні документи

22 березня 2021 11:56
Електронний підпис
22 березня 2021 11:53
Довідка банкрутство.pdf
22 березня 2021 11:53
МВС Остапенко.pdf
22 березня 2021 11:53
Лист підтвердження.pdf
22 березня 2021 11:53
Довідка неподання інфо.pdf
22 березня 2021 11:53
Довідка МВС завірена.pdf
17 березня 2021 14:16
Електронний підпис
17 березня 2021 14:08
Електронний підпис
05 березня 2021 18:01
Електронний підпис
05 березня 2021 17:57
Лист щодо санкцій.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Витяг.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
7 Інші.pdf
05 березня 2021 17:57
6 Повноваження.pdf
05 березня 2021 17:57
5 Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Відповідність.pdf
05 березня 2021 17:57
2 Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ст 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ст 17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ст 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ст 17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ст 17.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ст 17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ст 17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

2 Витяг.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

2 Відповідність.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Рішення скасоване 3 393 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 15:24
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА"
#24898750
Рішення скасоване 3 406 920,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Відхилено 3 393 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 13:16
ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА"
#24898750
Відхилено 3 406 920,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 10:55

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п.1 Розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. В оприлюдненому Вами документі під назвою "1 Кваліфікаційні критерії" на сторінках 8 та 16 Видаткові накладні та Акти прийому-передачі товару неможливо прочитати через неналежний рівень їх зображення. Повідомляємо Вас про те, що на виконання п.1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», через виявлені невідповідності в документах, що подані ТОВ «Немирів нафтобаза» у тендерній пропозиції та з метою належної кваліфікації вашої пропозиції Вам необхідно завантажити ці два документи відповідної якості у строки, встановлені вищезазначеним законом.

Інформація про відміну

Дата відміни
19 травня 2021 10:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі