Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житній; Хліб пшеничний
Очікувана вартість
95 362,00 UAH
UA-2021-02-18-012923-b e25fb98b815e4f35a3974c665ffb0b19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Рашкован

+380975958470 kumystfo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43937134
Місцезнаходження: 24715, Україна , Вінницька обл., Піщанський р-н, село Студена, вул. Соборна, будинок 42
Контактна особа: Світлана Рашкован
+380975958470
kumystfo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 95 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 476,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2598 кілограми
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24715, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, ДНЗ «Ранок» с.Студенна, вул..Соборна.29; ДНЗ «Дзвіночок» с.Трибусівка, вул..Шкільна,11; ДНЗ «Вербиченька» с.Болган, вул..Коцюбинського,7; ДНЗ «Сонечко» с. Кукули, вул..Шкільна,1; ЗОШ с.Студенна,вул.. Соборна.44; ЗОШ-ДНЗ с.Гонорівка,вул..Андрія Добрання,10; ЗОШ с.Трибусівка,вул..Шкільна, 14; ЗОШ с.Кукули,вул..Шкільна1а; ЗОШ с.Болган,вул..Коцюбинського,7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1520 кілограми
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24715, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, ДНЗ «Ранок» с.Студенна, вул..Соборна.29; ДНЗ «Дзвіночок» с.Трибусівка, вул..Шкільна,11; ДНЗ «Вербиченька» с.Болган, вул..Коцюбинського,7; ДНЗ «Сонечко» с. Кукули, вул..Шкільна,1; ЗОШ с.Студенна,вул.. Соборна.44; ЗОШ-ДНЗ с.Гонорівка,вул..Андрія Добрання,10; ЗОШ с.Трибусівка,вул..Шкільна, 14; ЗОШ с.Кукули,вул..Шкільна1а; ЗОШ с.Болган,вул..Коцюбинського,7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Учасника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мензул Олександр Анатолійович 88 951,50
UAH з ПДВ
88 951,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 21:53
Електронний підпис
03 березня 2021 21:46
Проект договору.pdf
03 березня 2021 21:46
Технічне завдання.pdf
03 березня 2021 21:46
Посвідчення якості.pdf
03 березня 2021 21:46
Декларація виробника.pdf
03 березня 2021 21:46
Медичні книжки.pdf
03 березня 2021 21:46
Довідка працівники.pdf
03 березня 2021 21:46
Накладна 2.pdf
03 березня 2021 21:46
Відгук 2.pdf
03 березня 2021 21:46
Договір 2.pdf
03 березня 2021 21:46
Накладна 1.pdf
03 березня 2021 21:46
ВІдгук 1.pdf
03 березня 2021 21:46
Договір 1.pdf
03 березня 2021 21:46
Довідка договора.pdf
03 березня 2021 21:46
Пояснення санобробка.pdf
03 березня 2021 21:46
Техпаспорт.pdf
03 березня 2021 21:46
Довідка автотранспорт.pdf
03 березня 2021 21:46
Ідентиф.код.pdf
03 березня 2021 21:46
Паспорт ID.pdf
03 березня 2021 21:46
Витяг податкова.pdf
03 березня 2021 21:46
Виписка ЄДР.pdf
03 березня 2021 21:46
Повноваження підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мензул Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мензул Олександр Анатолійович
#2554512353
Переможець 88 951,50
UAH з ПДВ
05 березня 2021 22:11

Документи

05 березня 2021 22:11
Електронний підпис
05 березня 2021 22:11
Протокол про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 22:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мензул Олександр Анатолійович
#2554512353
88 951,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 22:11
Електронний підпис
05 березня 2021 22:11
Протокол про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2021 00:11
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2021 23:48
ДУ хліб.PDF зміни до договору
11 вересня 2021 23:47
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 16:32
File0001.PDF укладений
16 березня 2021 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 359,01
UAH