Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі спортивного комплексу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34»
(45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-02-18-012757-b ● 9ba2e974c1de4943946d68a7cfaf2298
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі спортивного комплексу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34» (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 17:52 |
ТД КР покрівлі спорткомплексу.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 19 лютого 2021 09:56
Дата відповіді: 23 лютого 2021 12:13
Згідно додатку №2 Учасник повинен надати Акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завірений учасником та замовником.
Діюче законодавство забороняє спілкування Учасника та Замовника до моменту проведення торгів крім спілкування через систему Прозоро.
Як показує практика, Замовник вимагає підписання подібних документів чрез наступні причини, які носять корупційний характер:
- бажання контролювати кількість учасників і як, наслідок, координування дій "свого учасника"
- бажання "домовитися" з потенційними учасниками
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання акту ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завіреного учасником та замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком №2 до Тендерної документації передбачено надання Учасником Акту ознайомлення з предметом закупівлі, завіреного учасником та замовником.
інформуємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію.
інформуємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію.
Надання сертифікатів ISO
Дата подання: 19 лютого 2021 10:06
Дата відповіді: 23 лютого 2021 12:30
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату:
• на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування).
• на систему менеджменту якості ISO 9001:2015 (система менеджменту якості. Вимоги).
• на систему менеджменту професійної безпеки та здоров'я OHSAS 18001:2007 (Системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я. Вимоги).
Підкажіть, яким чином наявність всіх цих сертифікатів впливає на можливість виконання робіт і чи не означає дана вимога штучне зменшення замовником кола потенційних учасників та їх дискримінацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, із аналізу норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що Замовник має право на власний розсуд, відповідно до законодавства, зазначати будь-яку іншу інформацію у тендерній документації. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Аналогічні норми зазначено Замовником у п.п.3.6.10 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. У зв’язку із вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Крім того, Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему екологічного управління в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги (роботи). Одним із доказів необхідного рівня якості послуг (робіт) є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, котрі підтверджують відповідність Учасника вимогам міжнародних стандартів SO 9001:2015 та ISO 14001:2015, діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів відповідно до вимог ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги (виконувати роботи) у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації,та не містить жодних дискримінаційних елементів. Окрім того, повідомляємо, що вимога про надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, згідно позицій Органу оскарження не являється дискримінаційними вимогами (рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-012757-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АДС ЛТД", Код ЄДРПОУ:34586053
Дата подання: 22 лютого 2021 13:11
Вимога щодо сертифікату
Відповідно до положень додатку № 2 до тендерної документації Учасник, для підтвердження його спроможності виконати належним чином предмет закупівлі має у складі тендерної пропозиції надати зокрема: копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування).
Так сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 призначений для надання організаціям які бажають здійснювати свою діяльність відповідно до загальної схеми діяльності спрямованої на охорону довкілля та реагування на зміни умов довкілля в поєднанні з соціально-економічними потребами. Цей стандарт за своєю суттю використовується за для поліпшення екологічного управління.
Разом з цим нормативно-правового регулювання у сфері екологічного менеджменту ISO 14001:2015, а ні в Україні, а ні в ЄС не існує.
Тобто дана система використовується виключно як рекомендаційна система для не байдужих суб’єктів права.
Крім цього повідомляємо, що будівельні роботи які є предметом публічної закупівлі з ідентифікатором № UA-2021-02-18-012757-b можуть, повинні і будуть виконуватись виключно у відповідності до вимог встановлених чинним містобудівним законодавством України, ДБН, ДСТУ тощо.
Можливо на думку Замовника такі критерії повинні мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками робіт які можуть виконувати роботи не у встановлений законом спосіб, однак замовник не враховує факту здійснення дискримінації стосовно інших суб’єктів господарювання, та звужує права учасників закупівлі у реалізації своїх прав гарантованих Конституцією України на працю шляхом участі у закупівлі й отриманні роботи.
Так дана вимога тендерної документації лише призводить до звуження замовником кола учасників закупівлі та їх дискримінації.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дані висновки також підкріплюються й багаторічною практикою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже вимагаємо невідкладно здійснити внесення змін до Додатку № 2 Тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги за для уникнення вирішення питання у порядку оскарження закупівлі в порядку розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель чи судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Так сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 призначений для надання організаціям які бажають здійснювати свою діяльність відповідно до загальної схеми діяльності спрямованої на охорону довкілля та реагування на зміни умов довкілля в поєднанні з соціально-економічними потребами. Цей стандарт за своєю суттю використовується за для поліпшення екологічного управління.
Разом з цим нормативно-правового регулювання у сфері екологічного менеджменту ISO 14001:2015, а ні в Україні, а ні в ЄС не існує.
Тобто дана система використовується виключно як рекомендаційна система для не байдужих суб’єктів права.
Крім цього повідомляємо, що будівельні роботи які є предметом публічної закупівлі з ідентифікатором № UA-2021-02-18-012757-b можуть, повинні і будуть виконуватись виключно у відповідності до вимог встановлених чинним містобудівним законодавством України, ДБН, ДСТУ тощо.
Можливо на думку Замовника такі критерії повинні мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками робіт які можуть виконувати роботи не у встановлений законом спосіб, однак замовник не враховує факту здійснення дискримінації стосовно інших суб’єктів господарювання, та звужує права учасників закупівлі у реалізації своїх прав гарантованих Конституцією України на працю шляхом участі у закупівлі й отриманні роботи.
Так дана вимога тендерної документації лише призводить до звуження замовником кола учасників закупівлі та їх дискримінації.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дані висновки також підкріплюються й багаторічною практикою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже вимагаємо невідкладно здійснити внесення змін до Додатку № 2 Тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги за для уникнення вирішення питання у порядку оскарження закупівлі в порядку розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель чи судовому порядку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 12:33
Шановний учасник! Вашу вимогу відхилено. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, із аналізу норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що Замовник має право на власний розсуд, відповідно до законодавства, зазначати будь-яку іншу інформацію у тендерній документації. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Аналогічні норми зазначено Замовником у п.п.3.6.10 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. У зв’язку із вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Крім того, Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему екологічного управління в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги (роботи). Одним із доказів необхідного рівня якості послуг (робіт) є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, котрі підтверджують відповідність Учасника вимогам міжнародних стандартів SO 9001:2015 та ISO 14001:2015, діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів відповідно до вимог ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги (виконувати роботи) у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації,та не містить жодних дискримінаційних елементів. Окрім того, повідомляємо, що вимога про надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, згідно позицій Органу оскарження не являється дискримінаційними вимогами (рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020). На підставі вищевикладеного, Ваші вимоги задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-012757-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АДС ЛТД", Код ЄДРПОУ:34586053
Дата подання: 22 лютого 2021 13:12
Вимога щодо акту ознайомлення
У тендерній документації у додатку 2 міститься вимога про те, що учасник повинен надати Акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завірений учасником та замовником.
Дана вимога є не просто дискримінаційною, а в першу чергу корупційною, оскільки призводить до безпосереднього контакту учасника з уповноваженими представниками замовника, що в свою чергу кваліфікується як попередня змова.
Разом із цим вказане положення дозволяє замовнику самостійно визначати кому ставити підпис на акті огляду об’єкта, а кому ні.
Так стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить визначено, що закупівлі здійснюються, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частина третя статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім цього чинним законодавством заборонені контакти Учасника та Замовника до моменту проведення торгів окрім контактів здійснюваних лише через використання електронної системи закупівель.
Аналізуючи вказане положення тендерної документації як в учасника закупівлі так і будь якого іншого контролюючого органу виникає підозра саме про не відкритість і не прозорість проведення торгів, що в свою чергу ведуть до дискримінації і явного зловживання своїми повноваженнями посадовими особами замовника.
З огляду описаного, вимагаємо негайно привести вказане положення до вимог чинного законодавства та відмінити можливість замовника під виглядом проведення та складання акту огляду об’єкта проводити корупційні домовленості з учасниками закупівлі. У випадку ігнорування даної вимоги буде подана відповідна скарга до контролюючого органу.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є не просто дискримінаційною, а в першу чергу корупційною, оскільки призводить до безпосереднього контакту учасника з уповноваженими представниками замовника, що в свою чергу кваліфікується як попередня змова.
Разом із цим вказане положення дозволяє замовнику самостійно визначати кому ставити підпис на акті огляду об’єкта, а кому ні.
Так стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить визначено, що закупівлі здійснюються, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частина третя статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім цього чинним законодавством заборонені контакти Учасника та Замовника до моменту проведення торгів окрім контактів здійснюваних лише через використання електронної системи закупівель.
Аналізуючи вказане положення тендерної документації як в учасника закупівлі так і будь якого іншого контролюючого органу виникає підозра саме про не відкритість і не прозорість проведення торгів, що в свою чергу ведуть до дискримінації і явного зловживання своїми повноваженнями посадовими особами замовника.
З огляду описаного, вимагаємо негайно привести вказане положення до вимог чинного законодавства та відмінити можливість замовника під виглядом проведення та складання акту огляду об’єкта проводити корупційні домовленості з учасниками закупівлі. У випадку ігнорування даної вимоги буде подана відповідна скарга до контролюючого органу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 12:31
Шановний учасник! Вашу вимогу відхилено. Додатком №2 до Тендерної документації передбачено надання Учасником Акту ознайомлення з предметом закупівлі, завіреного учасником та замовником. інформуємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію.
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД" |
2 493 281,92
UAH з ПДВ
|
2 493 281,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
06 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій