Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка картриджів, заправка копіювального апарату)
Очікувана вартість
5 509,00 UAH
UA-2021-02-18-012106-b 5f72813aa0a3411b91b5debbafe11ae4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Францева

+380669899203 med_uch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011137
Вебсайт: http://pmu.dp.ua
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, будинок 13
Контактна особа: Людмила Францева
+380669899203
med_uch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2021 14:05
Очікувана вартість: 5 509,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджів принтерів XEROX PHASER 3122; CANON LBP – 3010B; CANON LBP – 6020В; Canon i-sensys LBP – 6030В; CANON LBP – 810; HP Laser Jet 1022; SAMSUNG(Xpress M2070); БФП Canon i-sensys MF 112; БФП CANON I-SENSYS MF-231; БФП CANON MF3110; заправка картриджа копіювально-розмножувального апарату CANON 2206
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка картриджів, заправка копіювального апарату)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51413, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Промислова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-012106-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 21 лютого 2021 23:36
Територіальність
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у пункті 10 Оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель, та полягають у наступному: територіальна обмеженість щодо надання послуг. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.).
Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника.
А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”.
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації;
Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 14:12
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 10 нашого Оголошення Послуга повинна надаватися в межах міста (а не місця) перебування Замовника.
В даному випадку мається на увазі не місце розташування учасника, а місто Павлоград, в межах якого має надаватися послуга, оскільки коледж є бюджетною установою і його кошторисом не передбачається коштів на транспортні видатки з метою доставки картриджів до місця їх заправки і назад – до коледжу. Послугу з заправки картриджів доводиться замовляти по декілька разів на місяць. Збирання пустих картриджів докупи, щоб заправляти їх оптом хоча б один раз на місяць, не є доцільним і негативно впливатиме на якість роботи структурних підрозділів коледжу, в яких вони встановлені.
Якщо Ви (згідно Вашої вимоги) маєте матеріально технічну базу та за власні кошти, власними силами зобов'язуєтеся доставляти картриджі для забезпечення надання послуг (і назад – до коледжу), напишіть свої зобов’язання в комерційній пропозиції та в проекті договору.
Будемо раді плідній співпраці з Вами.
З повагою, тендерний комітет КЗВО «ПМК» ДОР».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 3 620,00
UAH з ПДВ
3 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕТІКС-СЕРВІС" 5 509,00
UAH з ПДВ
5 509,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2021 00:32
Електронний підпис
27 лютого 2021 00:28
Пропозиція.pdf
27 лютого 2021 00:28
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 10:17
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ "НЕТІКС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець 3 620,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 10:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 березня 2021 10:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
3 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 09:49
Додаткова угода 2 - заправка картриджів 2021.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:44
Додаткова угода 1 - заправка картриджів 2021.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 08:34
Договір 3 - заправка картриджів 2021.pdf укладений
10 березня 2021 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної помилки в пункті 3.1 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви коледжу
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML