Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2021-02-18-012032-b 3ad7018bda4e4c499906c46af01ef946
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchukgalyna718@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43020245
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchukgalyna718@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 13:57
Очікувана вартість: 35 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
5 штуки
Двері металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:38
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc
18 лютого 2021 16:50
Проєкт договору (вікна, двері).docx
22 лютого 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:38
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc
19 лютого 2021 12:06
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc
18 лютого 2021 16:50
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc
18 лютого 2021 16:50
Проєкт договору (вікна, двері).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2021 10:41
Дата відповіді: 19 лютого 2021 11:13
Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь: Передбачено демонтаж і монтаж

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-012032-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 10 березня 2021 15:37
оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID 3ad7018bda4e4c499906c46af01ef946. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасників:
1. ФОП «Оболонков Ігор Миколайович»
2. ФОП «Селедець Юля Олегівна»

ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує рішення про визнання учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем аргументуючи це наступним :
1) Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" замість копії витягу або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців у форматі текстового редактору Word замість PDF та без завірення печаткою
2) Згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення закупівлі, Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" надав копію витягу з реєстру платника єдиного податку без завірення

3) У Додатку № 1 до Договора про закупівлю не заповнена специфікація на постачання товару

4) Надана копія сертифіката відповідності на листи та сендвіч-панелі з полівінхлоридних мас не завірена печаткою та підписом.
Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме:
1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення.
2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи.
3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення.
4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України.
5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю
UA-P-2021-02-18-012156-b та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу.
6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.

Повідомляємо, що даним учасником були порушені вимоги встановлені Замовником.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1.Скасувати рішення щодо визнання Учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем

2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.

3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 12:05
Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляю наступне:
Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок», до формальних помилок, в тому числі, відносяться наступні:
- окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;
- подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду;
Допущення формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції та пов'язані з оформленням тендерної пропозиції не є підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - п. 2 частини 1 ст.10 оприлюднення інформації про закупівлю, Замовник не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю. Це обов'язок Замовника, а не Учасника.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога до Учасників, щодо подання у складі тендерної пропозиції проєкту договору чи подання заповненого додатку до проєкту договору. А тому, відсутність документа, що не вимагався до подання Учасниками, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Отже, рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Селедець Юля Олегівна є законним, аргументованим та таким, що відповідає меті та принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи

11 березня 2021 12:04
Протокол № 51.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Селедець Юля Олегівна 35 058,00
UAH з ПДВ
34 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 35 400,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2021 14:31
Електронний підпис
27 лютого 2021 14:28
Сертиф СОУ ОЕМ.pdf
27 лютого 2021 14:28
С до Склопакет.pdf
27 лютого 2021 14:28
піна_герметик.PDF
27 лютого 2021 14:28
Еко сертифікат.pdf
27 лютого 2021 14:28
единий 01 002.jpg
27 лютого 2021 14:28
Документ_ЄДР_1006292661.zip
27 лютого 2021 14:28
1 Фурн. загл.PDF
27 лютого 2021 14:28
1 ущільнювачі.PDF
27 лютого 2021 14:28
1 поворонто відк..PDF
27 лютого 2021 14:28
1 замки ворне.PDF
27 лютого 2021 14:25
ЦІнова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Селедець Юля Олегівна

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Селедець Юля Олегівна
#3329214241
Переможець 34 879,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 11:00

Документи

09 березня 2021 11:00
Електронний підпис
09 березня 2021 10:59
Протокол № 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Селедець Юля Олегівна
#3329214241
34 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 11:00
Електронний підпис
09 березня 2021 10:59
Протокол № 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:09
Договір № 24-2210.pdf укладений
12 березня 2021 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 879,00
UAH