Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні вироби
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2021-02-18-012032-b ● 3ad7018bda4e4c499906c46af01ef946
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43020245 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50 |
Контактна особа: |
Галина Кравчук +380957170277 kravchukgalyna718@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 35 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 179,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
5 штуки
Двері металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 10:38 |
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc | |
18 лютого 2021 16:50 |
Проєкт договору (вікна, двері).docx |
22 лютого 2021 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2021 10:38 |
Технічні вимоги (вікна, двері) 2.doc
|
||||||
18 лютого 2021 16:50 |
Проєкт договору (вікна, двері).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2021 10:41
Дата відповіді: 19 лютого 2021 11:13
Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь: Передбачено демонтаж і монтаж
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-012032-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 10 березня 2021 15:37
оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID 3ad7018bda4e4c499906c46af01ef946. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасників:
1. ФОП «Оболонков Ігор Миколайович»
2. ФОП «Селедець Юля Олегівна»
ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує рішення про визнання учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем аргументуючи це наступним :
1) Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" замість копії витягу або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців у форматі текстового редактору Word замість PDF та без завірення печаткою
2) Згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення закупівлі, Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" надав копію витягу з реєстру платника єдиного податку без завірення
3) У Додатку № 1 до Договора про закупівлю не заповнена специфікація на постачання товару
4) Надана копія сертифіката відповідності на листи та сендвіч-панелі з полівінхлоридних мас не завірена печаткою та підписом.
Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме:
1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення.
2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи.
3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення.
4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України.
5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю
UA-P-2021-02-18-012156-b та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу.
6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Повідомляємо, що даним учасником були порушені вимоги встановлені Замовником.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1.Скасувати рішення щодо визнання Учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем
2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID 3ad7018bda4e4c499906c46af01ef946. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасників:
1. ФОП «Оболонков Ігор Миколайович»
2. ФОП «Селедець Юля Олегівна»
ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує рішення про визнання учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем аргументуючи це наступним :
1) Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" замість копії витягу або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців у форматі текстового редактору Word замість PDF та без завірення печаткою
2) Згідно ДОДАТКУ 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення закупівлі, Учасник ФОП "Селедець Юля Олегівна" надав копію витягу з реєстру платника єдиного податку без завірення
3) У Додатку № 1 до Договора про закупівлю не заповнена специфікація на постачання товару
4) Надана копія сертифіката відповідності на листи та сендвіч-панелі з полівінхлоридних мас не завірена печаткою та підписом.
Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме:
1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення.
2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи.
3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення.
4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України.
5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю
UA-P-2021-02-18-012156-b та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу.
6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Повідомляємо, що даним учасником були порушені вимоги встановлені Замовником.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1.Скасувати рішення щодо визнання Учасника ФОП «Селедець Юля Олегівна» переможцем
2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 12:05
Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляю наступне:
Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок», до формальних помилок, в тому числі, відносяться наступні:
- окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;
- подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду;
Допущення формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції та пов'язані з оформленням тендерної пропозиції не є підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - п. 2 частини 1 ст.10 оприлюднення інформації про закупівлю, Замовник не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю. Це обов'язок Замовника, а не Учасника.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога до Учасників, щодо подання у складі тендерної пропозиції проєкту договору чи подання заповненого додатку до проєкту договору. А тому, відсутність документа, що не вимагався до подання Учасниками, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Отже, рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Селедець Юля Олегівна є законним, аргументованим та таким, що відповідає меті та принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок», до формальних помилок, в тому числі, відносяться наступні:
- окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа;
- подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду;
Допущення формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції та пов'язані з оформленням тендерної пропозиції не є підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - п. 2 частини 1 ст.10 оприлюднення інформації про закупівлю, Замовник не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю. Це обов'язок Замовника, а не Учасника.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога до Учасників, щодо подання у складі тендерної пропозиції проєкту договору чи подання заповненого додатку до проєкту договору. А тому, відсутність документа, що не вимагався до подання Учасниками, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для дискваліфікації найбільш економічно визначеної пропозиції.
Отже, рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Селедець Юля Олегівна є законним, аргументованим та таким, що відповідає меті та принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Селедець Юля Олегівна #3329214241 |
Переможець |
34 879,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:09
|
Договір № 24-2210.pdf | укладений |
12 березня 2021 16:01
|