Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту скління Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (45441000-0)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2021-02-18-011093-b ● 85c99a4d184f4ccab6ab49f4523c078f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Одеська ТЕЦ" |
Код ЄДРПОУ: | 05471158 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, Церковна, 29 |
Контактна особа: |
Гренадьоров Володимир Андрійович +380487231294 greendly13@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з поточного ремонту скління Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (45441000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Церковна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник здійснює передоплату у розмірі 50% від суми Договору, яка зазначена у п.5.1. Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі виставленого рахунку. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Дата виставлення рахунку | Остаточний розрахунок у розмірі 50% Замовник здійснює протягом 120 (сто двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту прийому-передачі виконаних робіт кожного етапу, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі виставленого рахунку. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 16:10 |
Перелік змін.PDF | |
01 березня 2021 16:10 |
Додаток 2.PDF | |
18 лютого 2021 16:15 |
Тендерна документація.pdf | |
18 лютого 2021 16:15 |
Оголошення.PDF | |
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 5 .pdf | |
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 4 .pdf | |
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 3 .pdf | |
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 1.pdf |
01 березня 2021 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2021 16:10 |
Перелік змін.PDF
|
||||||
01 березня 2021 16:10 |
Додаток 2.PDF
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Оголошення.PDF
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 5 .pdf
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 4 .pdf
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 3 .pdf
|
||||||
18 лютого 2021 16:15 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 22 лютого 2021 13:16
Дата відповіді: 22 лютого 2021 15:23
Шановний замовник просимо надати роз'яснення за яких умов здійснюється допуск учасника на теріторію замовника для огляду об'єкту?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Допуск Учасника на територію Замовника для огляду об’єкту здійснюється шляхом направлення листа на офіційну адресу АТ «Одеська ТЕЦ» з проханням про допущення (допуск) на територію підприємства з зазначенням дати відвідування для ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо) та отримання резолюції від генерального директора.
Допуск Учасника на територію Замовника для огляду об’єкту здійснюється шляхом направлення листа на офіційну адресу АТ «Одеська ТЕЦ» з проханням про допущення (допуск) на територію підприємства з зазначенням дати відвідування для ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо) та отримання резолюції від генерального директора.
надайте роз'яснення
Дата подання: 22 лютого 2021 16:43
Дата відповіді: 24 лютого 2021 14:25
Шановний замовник надайте відповідь в які терміни можна отримати резолюцію для відвідування об'єкту від вашого генерального директора? та в який спосіб ви її надаєте?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Отримати резолюцію для відвідування об’єкта можливо протягом 1-2 робочих днів. Відповідь надається шляхом відправлення листа електронною поштою.
Отримати резолюцію для відвідування об’єкта можливо протягом 1-2 робочих днів. Відповідь надається шляхом відправлення листа електронною поштою.
Щодо роз`яснення
Дата подання: 26 лютого 2021 16:57
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:42
Учасник має намір взяти участь у декількох закупівлях АТ, чи потрібно надсилати запит на предмет ознайомлення по кожному з предметів закупівлі, чи можно отримати запрошення по одному предмету, а ознайомитися з декілька об'єктами, обсягами і вивчити документи з декількох закупівель?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Надсилати запит щодо відвідування об’єкта потрібно за кожним предметом закупівлі.
Надсилати запит щодо відвідування об’єкта потрібно за кожним предметом закупівлі.
Щодо довідки на предмет ознайомлення з предметом закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2021 17:01
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:44
Чи Учасник сам готує довідку на предмет ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі? на фірмовому бланку?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Довідку на предмет ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо) Учасник готує самостійно.
Довідку на предмет ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо) Учасник готує самостійно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-011093-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Дата подання: 22 лютого 2021 14:05
дискримінаційна умова тендерної документації
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-18-011093-b «Окраска и застекление» у Додатку 3 зазначено: «10.Учасник повинен надати підтвердження у вигляді довідки, завіреної технічним керівником від Замовника (головним інженером або заступником головного інженера або начальником структурного підрозділу) на предмет ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо), із обов’язковим зазначенням дати її завірення, але не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів, чим самим Учасник підтверджує розуміння обсягу та технології виробництва».
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням з представником Замовника Довідки огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням з представником Замовника Довідки огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 15:37
Уважно розглянувши Вашу вимогу, в порядку ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» є стратегічно важливим об’єктом для міста Одеси, яке забезпечує центральну частину міста тепловою та електричною енергією. Розподіл та витрата коштів повинні призводити до якісного результату та ефективності.
Встановлена вимога щодо ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивченням технічної документації дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно скласти свою цінову пропозицію, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації ( ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права учасників.
У разі приймання участі в даній закупівлі, запрошуємо Вас відвідати об’єкт Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ».
Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» є стратегічно важливим об’єктом для міста Одеси, яке забезпечує центральну частину міста тепловою та електричною енергією. Розподіл та витрата коштів повинні призводити до якісного результату та ефективності.
Встановлена вимога щодо ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивченням технічної документації дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно скласти свою цінову пропозицію, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації ( ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права учасників.
У разі приймання участі в даній закупівлі, запрошуємо Вас відвідати об’єкт Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ».
Номер вимоги: UA-2021-02-18-011093-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО", Код ЄДРПОУ:34033573
Дата подання: 26 березня 2021 14:01
Вимога щодо відхилення пропозиції
Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 14:53
26.03.2021р. ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» через електронну систему закупівель було подано вимогу № 26/03 щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: послуги з поточного ремонту скління Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (45441000-0) за кодом ДК 021:2015 - 45440000-3 - Фарбування та скління.
Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-18-011093-b.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Не надано довідку довільної форми, в якій учасник повинен зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (вимога п. 5 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації)
2. Не надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 4 до Тендерної документації на працівників (вимога п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації)
3. Не надано підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії (вимога п. 1 р. 3 Тендерної документації)
4. Не надано листа, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації)
5. Не надано гарантійного листа, що Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 5 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (вимога пп. 9 п. п. 2 р. 5 Тендерної документації).
Стосовно зазначених, як вважає ТОВ СК «АЛЬТУС-ПРО», безпідставних вимог Замовника щодо надання вищезазначених документів повідомляємо, що відповідно до ч. 1ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та до п. 1 р. 2 Тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначені документи, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями. Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було.
Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» зрозумів вимоги тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник може вимагати й інші довідки, які Учасник має подати в складі своєї тендерної пропозиції. Саме в тендерній документації Замовник завжди прописує, які саме документи Учасник повинен надати у своїй пропозиції та в якій формі вони мають бути.
Згідно п. 1 р. 3 вимог тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
У разі невідповідності Учасника цим додатковим вимогам Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
Замовником застосовано зазначену підставу, у зв’язку із ненаданням документів на вимогу п. 1 р. 3 Тендерної документації «інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї».
Отже, Замовником у тендерній документації були встановлені вимоги щодо надання вищевказаних документів.
Додатково підкреслюємо, щодо надання Вами в складі тендерної пропозиції реальної ціни на основну складову закупівлі, а саме вартість блоків віконних.
За результатом проведеного електронного аукціону Ваша цінова пропозиція була визначена як аномально низька ціна тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО».
Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-18-011093-b.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Не надано довідку довільної форми, в якій учасник повинен зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (вимога п. 5 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації)
2. Не надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 4 до Тендерної документації на працівників (вимога п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації)
3. Не надано підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії (вимога п. 1 р. 3 Тендерної документації)
4. Не надано листа, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації)
5. Не надано гарантійного листа, що Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 5 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (вимога пп. 9 п. п. 2 р. 5 Тендерної документації).
Стосовно зазначених, як вважає ТОВ СК «АЛЬТУС-ПРО», безпідставних вимог Замовника щодо надання вищезазначених документів повідомляємо, що відповідно до ч. 1ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та до п. 1 р. 2 Тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначені документи, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями. Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було.
Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» зрозумів вимоги тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовник може вимагати й інші довідки, які Учасник має подати в складі своєї тендерної пропозиції. Саме в тендерній документації Замовник завжди прописує, які саме документи Учасник повинен надати у своїй пропозиції та в якій формі вони мають бути.
Згідно п. 1 р. 3 вимог тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
У разі невідповідності Учасника цим додатковим вимогам Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
Замовником застосовано зазначену підставу, у зв’язку із ненаданням документів на вимогу п. 1 р. 3 Тендерної документації «інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї».
Отже, Замовником у тендерній документації були встановлені вимоги щодо надання вищевказаних документів.
Додатково підкреслюємо, щодо надання Вами в складі тендерної пропозиції реальної ціни на основну складову закупівлі, а саме вартість блоків віконних.
За результатом проведеного електронного аукціону Ваша цінова пропозиція була визначена як аномально низька ціна тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" |
1 435 792,80
UAH з ПДВ
|
1 235 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 899 000,00
UAH з ПДВ
|
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
1 697 568,00
UAH з ПДВ
|
1 399 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ |
1 965 876,00
UAH з ПДВ
|
1 873 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР" |
2 251 101,98
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
2 025 000,00
UAH з ПДВ
|
2 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
2 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале приватне підприємство "Гермес-С" |
2 619 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" #34033573 |
Відхилено |
1 235 990,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 14:54
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 березня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Відхилено |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 14:53
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Відхилено |
1 399 990,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:36
|
|
ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ #42780327 |
Переможець |
1 873 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 16:21
|
Договір | укладений |
06 квітня 2021 16:18
|