Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код 50313200-4 - послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Очікувана вартість
199 300,00 UAH
UA-2021-02-18-010587-b ● 813158b1bbc645c1bc2338a66322af46
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26255795 |
Вебсайт: | http://court.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
Контактна особа: |
Ризак Олександр Орестович 380442777696 ryzak@court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 15:07 |
Очікувана вартість: | 199 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 996,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
11. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету Місцезнаходження: вул. Липська, 18/5, м. Київ, категорія: орган державної влади Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015- 50310000-1, заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код - 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
591 посл.
Заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код 50313200-4 - послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Липська 18/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 15:56 |
Оголошення (спрощена закупівля).docx | |
18 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 3 – Проєкт договору.docx | |
18 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 2 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета за.docx | |
18 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 1 – Інша інформація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-010587-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3187204565
Дата подання: 16 березня 2021 11:28
Cкарга
Пропозиція ТОВ «Сінт» не відповідає вимогам замовника, а саме:
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник.
Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт.
Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Проте, учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн.
Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Розгорнути
Згорнути
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник.
Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт.
Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Проте, учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн.
Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 13:52
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Запитання:
Пропозиція ТОВ «Сінт» не відповідає вимогам замовника, а саме:
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник. Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Відповідь:
Учасником було надано довідку від 24.02.2021 №10 Про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням: прізвища та ініціалів працівника; досвіду роботи (стажу роботи); освіта; напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник (заправка, відновлення, доставка, пакування і т.п.) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. В даній довідці зазначено, що кількість працівників задіяних для надання послуг – 5 осіб, що достатньо для виконання умов договору. Вимога виконана у повному обсязі.
Запитання:
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт. Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Відповідь:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник надав договір від 07.10.2020 № 07-10 відповідним до вимог Оголошення про спрощену закупівлю (Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015- 50310000-1, заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код - 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Окрім того, Учасник надав Лист-погодження від 24.02.2021 № 04 з усіма умовами проекту договору, що міститься в додатку 3 до Оголошення.
Запитання:
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Відповідь:
На вимогу про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі своєї пропозиції надав Оборотно-сальдову відомість: підтверджуючу володіння власним обладнанням. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Проте, Учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Відповідь:
На виконання вимоги щодо надання документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів Учасник у складі пропозиції надав паспорт на установку для очищення картриджів, що Учасник є власником даного типу обладнання. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн. Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Відповідь:
На додаткову вимогу щодо роз’яснень по запропонованій вартості послуг, Учасником було підтверджено можливість надання послуг у необхідному обсязі та з відповідною якістю згідно з технічним завданням по запропонованим цінам.
Уповноважена особа
Державної судової
адміністрації України
________________
підпис, м.п.
О.О. Ризак
Запитання:
Пропозиція ТОВ «Сінт» не відповідає вимогам замовника, а саме:
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник. Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Відповідь:
Учасником було надано довідку від 24.02.2021 №10 Про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням: прізвища та ініціалів працівника; досвіду роботи (стажу роботи); освіта; напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник (заправка, відновлення, доставка, пакування і т.п.) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. В даній довідці зазначено, що кількість працівників задіяних для надання послуг – 5 осіб, що достатньо для виконання умов договору. Вимога виконана у повному обсязі.
Запитання:
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт. Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Відповідь:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник надав договір від 07.10.2020 № 07-10 відповідним до вимог Оголошення про спрощену закупівлю (Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015- 50310000-1, заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код - 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Окрім того, Учасник надав Лист-погодження від 24.02.2021 № 04 з усіма умовами проекту договору, що міститься в додатку 3 до Оголошення.
Запитання:
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Відповідь:
На вимогу про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі своєї пропозиції надав Оборотно-сальдову відомість: підтверджуючу володіння власним обладнанням. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Проте, Учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Відповідь:
На виконання вимоги щодо надання документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів Учасник у складі пропозиції надав паспорт на установку для очищення картриджів, що Учасник є власником даного типу обладнання. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн. Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Відповідь:
На додаткову вимогу щодо роз’яснень по запропонованій вартості послуг, Учасником було підтверджено можливість надання послуг у необхідному обсязі та з відповідною якістю згідно з технічним завданням по запропонованим цінам.
Уповноважена особа
Державної судової
адміністрації України
________________
підпис, м.п.
О.О. Ризак
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СІНТ |
101 070,00
UAH з ПДВ
|
101 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА" |
187 727,00
UAH з ПДВ
|
187 727,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
199 297,00
UAH з ПДВ
|
199 297,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Переможець |
101 070,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:08
|
ДУ № 4-11-22 від 31.01.2022 (ТОВ СІНТ).pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 17:46
|
ДУ № 3-10-22 выд 28.01.2022 (ТОВ СІНТ).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:37
|
Сінт додаток.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:37
|
Сінт.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 16:44
|
Дог. № 40-21 від 26.03.2021 (запр. картриджів).pdf | укладений |
26 березня 2021 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 40-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/130-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились надавати/отримувати послуги відповідно до додаток 1 до додаткової угоди, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 40-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/10-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/11-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |