Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код 50313200-4 - послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Очікувана вартість
199 300,00 UAH
UA-2021-02-18-010587-b 813158b1bbc645c1bc2338a66322af46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ризак Олександр Орестович

380442777696 ryzak@court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Вебсайт: http://court.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Ризак Олександр Орестович
380442777696
ryzak@court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 15:07
Очікувана вартість: 199 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


11. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету Місцезнаходження: вул. Липська, 18/5, м. Київ, категорія: орган державної влади Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015- 50310000-1, заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код - 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
591 посл.
Заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код 50313200-4 - послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Липська 18/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-010587-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3187204565
Дата подання: 16 березня 2021 11:28
Cкарга
Пропозиція ТОВ «Сінт» не відповідає вимогам замовника, а саме:
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник.
Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт.
Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Проте, учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн.
Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 13:52
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Запитання:
Пропозиція ТОВ «Сінт» не відповідає вимогам замовника, а саме:
Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких була передбачена технічним завданням, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік технологічних операцій по заправці та відновленню картриджів, тому числі тестування, маркування та пакування картриджу. Також передбачено, що у учасника має бути працівник, який приймає, опрацьовує заявки, погоджує з Виконавцем терміни виконання, виїзди тощо.
Про що учасник має надати відповідну довідку та зазначити напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник. Проте, довідка ТОВ «СІНТ» про працівників які будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації про працівників, які здійснюють тестування, маркування, пакування, доставку, прийом, опрацювання заявок, погодження з Виконавцем термінів виконання, виїздів.
Відповідь:
Учасником було надано довідку від 24.02.2021 №10 Про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням: прізвища та ініціалів працівника; досвіду роботи (стажу роботи); освіта; напрямок діяльності за яким буде задіяний працівник (заправка, відновлення, доставка, пакування і т.п.) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. В даній довідці зазначено, що кількість працівників задіяних для надання послуг – 5 осіб, що достатньо для виконання умов договору. Вимога виконана у повному обсязі.

Запитання:
Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: так, у складі тендерної пропозиції, наданої ТОВ «СІНТ» завантажено копію договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф. та акт виконання робіт. Проте зазначений договір та акт не містять інформації про досвід заправки, ремонту та регенерація картриджів Xerox та Canon, що передбачено технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити договору 07.10.2020 № 07-10, окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання.
Відповідь:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник надав договір від 07.10.2020 № 07-10 відповідним до вимог Оголошення про спрощену закупівлю (Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015- 50310000-1, заправка, ремонт та регенерація картриджів, відповідний код - 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Окрім того, Учасник надав Лист-погодження від 24.02.2021 № 04 з усіма умовами проекту договору, що міститься в додатку 3 до Оголошення.
Запитання:
Учасник не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
технічним завданням оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання документального підтвердження підстав використання власного або залученого обладнання (договір оренди (інший правовий титул)) або договір про надання послуг або договір про користування, тощо).
Відповідь:
На вимогу про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі своєї пропозиції надав Оборотно-сальдову відомість: підтверджуючу володіння власним обладнанням. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Проте, Учасником не надано документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів, орендованих, тобто залучених, складських та промислових приміщень та іншого обладнання наведеного в довідці ТОВ «СІНТ» від 24.02.2021 № 09.
Відповідь:
На виконання вимоги щодо надання документального підтвердження підстав використання станції очищення картриджів Учасник у складі пропозиції надав паспорт на установку для очищення картриджів, що Учасник є власником даного типу обладнання. Довідка від 24.02.2021 №09. Вимогу виконано у повному обсязі.
Запитання:
Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів до Xerox - Phaser P3052/3260, WC 3335/3345 та WC 6510 (кольор) вартістю 10 грн. Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 10 грн не вбачається можливим.
Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua).
Відповідь:
На додаткову вимогу щодо роз’яснень по запропонованій вартості послуг, Учасником було підтверджено можливість надання послуг у необхідному обсязі та з відповідною якістю згідно з технічним завданням по запропонованим цінам.

Уповноважена особа
Державної судової
адміністрації України



________________
підпис, м.п.

О.О. Ризак

Документи

17 березня 2021 13:52
Протокол № 31 від 16.03,21.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 101 070,00
UAH з ПДВ
101 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА" 187 727,00
UAH з ПДВ
187 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 199 297,00
UAH з ПДВ
199 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 15:00
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:45
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:14
Протокол 68.pdf
25 лютого 2021 16:14
Опис до Статуту.pdf
25 лютого 2021 16:14
Наказ протокол.pdf
25 лютого 2021 16:14
Копія Статуту.pdf
25 лютого 2021 16:14
Копія Баланс_2019.pdf
25 лютого 2021 16:14
Копія Баланс_9 міс 2020.pdf
25 лютого 2021 16:14
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
25 лютого 2021 16:14
Договір_акт_відгук.pdf
25 лютого 2021 16:14
Вытяжка_Паспорт.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 00:19
Електронний підпис
01 березня 2021 00:17
17 відсутність підстав.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
14 довідка про досвід.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
13 довідка працівники.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
12 Дог. оренди техніки.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
11 договір № 3718 АКТ.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
10 сертификат 2021-2024.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
9 обладнання та мтз.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
8 цінова пропозиція.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
8 розрахунок вартості.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
7 236 ГКУ.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
6 ліцензування.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
3 гарантійний лист 1.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
2 паспорт.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
1 ІПН.pdf.p7s
01 березня 2021 00:17
17 відсутність підстав.pdf
01 березня 2021 00:17
14 довідка про досвід.pdf
01 березня 2021 00:17
13 довідка працівники.pdf
01 березня 2021 00:17
12 Дог. оренди техніки.pdf
01 березня 2021 00:17
11 договір № 3718 АКТ.pdf
01 березня 2021 00:17
10 сертификат 2021-2024.pdf
01 березня 2021 00:17
9 обладнання та мтз.pdf
01 березня 2021 00:17
8 цінова пропозиція.pdf
01 березня 2021 00:17
8 розрахунок вартості.pdf
01 березня 2021 00:17
7 236 ГКУ.pdf
01 березня 2021 00:17
6 ліцензування.pdf
01 березня 2021 00:17
3 гарантійний лист 1.pdf
01 березня 2021 00:17
2 паспорт.pdf
01 березня 2021 00:17
1 ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА"

ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 101 070,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 13:45

Документи

12 березня 2021 13:44
Електронний підпис
12 березня 2021 13:43
П 30 від 11,03,2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
101 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 13:44
Електронний підпис
12 березня 2021 13:43
П 30 від 11,03,2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 09:08
ДУ № 4-11-22 від 31.01.2022 (ТОВ СІНТ).pdf зміни до договору
03 лютого 2022 09:07
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:46
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 17:46
ДУ № 3-10-22 выд 28.01.2022 (ТОВ СІНТ).pdf зміни до договору
01 лютого 2022 17:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:37
Сінт додаток.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:37
Сінт.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 16:44
Дог. № 40-21 від 26.03.2021 (запр. картриджів).pdf укладений
26 березня 2021 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 40-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/130-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились надавати/отримувати послуги відповідно до додаток 1 до додаткової угоди, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 40-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/10-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/11-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML