Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43188153 |
Місцезнаходження: | 47004, Україна , Тернопільська обл., місто Кременець, ВУЛИЦЯ ГОРБАЧА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Янусь Андрій Петрович +380354626981 kremenets.lic@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 3 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 16:41 |
Тендерна_документацiя.doc | |
18 лютого 2021 16:40 |
Додаток_5.doc | |
18 лютого 2021 16:40 |
Додаток_4.doc | |
18 лютого 2021 16:40 |
Додаток_3.doc | |
18 лютого 2021 16:40 |
Додаток_2.doc | |
18 лютого 2021 16:40 |
Додаток_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000004 ● 5c6c70ad53314499a5df0e20a899ac83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-02-18-009727-b 18.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-26 15:30:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; Код 47739 Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-18-009727-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним некомерційним підприємством «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-25 16:18:20
Роз'яснення щодо висновку
З інформацією ознайомлені
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-10-10 16:00:26
-
-
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу від 03.08.2021 року UA-M-2021-07-22-000004 повідомляємо наступне, у зв’язку із технічними збоями та відсутністю інтернету Замовник комунальне некомерційне підприємство "Кременецька опорна лікарня" Кременецької міської ради не зміг вчасно дати відповідь на Запит на надання пояснення від 2021-07-26 15:30:51. Вважаємо за доцільне розмістити відповідь на запит про надання пояснення, тому що на електронному майданчику закупівель відсутня така можливість: Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється на підставі потреби Замовник, на основі кількості ліжкомісць. Замовник не розміщує інформацію на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, а відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» передбачено лише розміщення на власному веб-сайті Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
2021-08-09 09:45:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС |
3 970 384,80
UAH з ПДВ
|
3 805 853,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
3 976 933,20
UAH з ПДВ
|
3 812 196,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС #36947521 |
Переможець |
3 805 853,04
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:03
|
Додаткова угода №2 | укладений |
31 грудня 2021 13:01
|
Додаткова угода №1 | укладений |
31 грудня 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 16:10
|
Договір | укладений |
22 березня 2021 15:25
|