Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | http://www.det.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 92181@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 15:40 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 13:39 |
Перелік змін.doc | |
23 лютого 2021 13:39 |
Додаток 3 зміни.pdf | |
18 лютого 2021 14:44 |
проект договору.doc | |
18 лютого 2021 14:44 |
тд.doc |
23 лютого 2021 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 13:39 |
Перелік змін.doc
|
|||
23 лютого 2021 13:39 |
Додаток 3 зміни.pdf
|
|||
18 лютого 2021 14:44 |
проект договору.doc
|
|||
18 лютого 2021 14:44 |
тд.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000036 ● eb6eb6f1144942c58d8db403d5c6ee66
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-02-18-008383-b 18.02.2021
Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 16:28:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-18-008383-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 14:14:53
ПОЯСНЕННЯ
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства.
Керуючись Правилами експлуатації трамвая і тролейбуса розділом ІХ, глави 7, п.13 «Під час проведення ремонтів використовують тільки ті матеріали, вироби, запасні частини та агрегати, показники якості яких відповідають затвердженій в установленому порядку технічній документації».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. У відповідності до листа «Про закупівлю» від 15.02.2021 №418 з додатком, лист з додатком додається.
Розрахунок очікуваної вартості товарів визначено методом порівняння ринкових цін, комерційні пропозиції додаються.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВК "РОСЬ" |
3 384 480,00
UAH з ПДВ
|
3 384 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКП "ТЕХЕНЕРГОПРОМ" |
4 045 776,00
UAH з ПДВ
|
4 045 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВК "РОСЬ" #39020380 |
Рішення скасоване |
3 384 480,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:53
|
ТОВ "ТВК "РОСЬ" #39020380 |
Відхилено |
3 384 480,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:57
|
ТОВ "ВКП "ТЕХЕНЕРГОПРОМ" #42729653 |
Переможець |
4 045 776,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:00
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:34
|
Договір | укладений |
09 квітня 2021 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | №69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |